quote:Op zondag 28 november 2010 21:11 schreef Franneh het volgende:
Ik gun het lorenzo niet en natascha ook niet.
3 x gestemd voor floris woohoo.
3 x is scheepsrecht.
Nog niks, wacht op de reclamequote:
Ja, nee, hij ligt nu op m'n bedquote:Op zondag 28 november 2010 21:11 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Heb je je hond in de frituur gepropt?!
Lise vond ik ook matig, maar Lorenzo had toch gewoon iets aan wat bij het verhaal pastte?quote:Op zondag 28 november 2010 21:12 schreef Ewelina het volgende:
Thanks Franneh!
Sorry, ik vond Lorenzo er belachelijk uitzien. Lise net ook al en Natascha nu ook. Hadden ze geen budget over voor styling?
Waterquote:Op zondag 28 november 2010 21:12 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Wat heb je ondertussen ingeschonken?
Spesjaaaal voor jou danquote:
Ik heb z'n telefoonnummer niet en hij is toch te druk bezig om terug te sms'en.quote:
Mwah, het was niet geheel mijn smaakquote:Op zondag 28 november 2010 21:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Lise vond ik ook matig, maar Lorenzo had toch gewoon iets aan wat bij het verhaal pastte?
pimpkinsoupquote:
Die was wel briljant toen ja!quote:Op zondag 28 november 2010 21:14 schreef Franneh het volgende:
Jongens en de jongens.
Hopelijk net zo vet of vetter dan Timor en Ivan toen.
Ben ik ook niet.quote:Op zondag 28 november 2010 21:15 schreef benchMarc het volgende:
Mensen die hier hier smsjes gaan sturen om te stemmenEn dan al helemaal 10x... Dan ben je toch niet wijs.
Floris gaat Lorenzo eruit dansenquote:Op zondag 28 november 2010 21:14 schreef Franneh het volgende:
Jongens en de jongens.
Hopelijk net zo vet of vetter dan Timor en Ivan toen.
Inwegikkeld dusquote:Op zondag 28 november 2010 21:16 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ja ik moet wat downloaden ofzo
quote:Op zondag 28 november 2010 21:16 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Floris gaat Lorenzo eruit dansen
Joh, wat moet je nou?quote:Op zondag 28 november 2010 21:17 schreef benchMarc het volgende:
[..]
De eerste stap is al gemaakt, erkenning.
2 belgen, 2 nederlanders.quote:Op zondag 28 november 2010 21:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Zijn er nu alleen nog maar Belgen over?
Alleen Lise is belgischquote:Op zondag 28 november 2010 21:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Zijn er nu alleen nog maar Belgen over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |