Was al daarvoor geloof ik.quote:Op zondag 28 november 2010 21:03 schreef Goodbye het volgende:
Hee, ik dacht dat hij nog samen was met Oona?
Of was dat die emotionele dip waar ze het eerder over hadden?
Oh, nou, bij de audities waren ze nog samen en dat was het enige wat ik nog in mijn hoofd hadquote:Op zondag 28 november 2010 21:05 schreef Franneh het volgende:
[..]
Was al daarvoor geloof ik.
Ik vind Natascha nog steeds een beetje psycho.
ik welquote:Op zondag 28 november 2010 21:05 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ik vind het nu niet grappig meer eigenlijk![]()
Psycho idd. Zo iemand die ineens tijdens het koken je vingers eraf hakt en dan heel hard gaat lachenquote:Op zondag 28 november 2010 21:05 schreef Franneh het volgende:
[..]
Was al daarvoor geloof ik.
Ik vind Natascha nog steeds een beetje psycho.
quote:
Hahaaha wat een voorbeeldquote:Op zondag 28 november 2010 21:06 schreef -Peach het volgende:
[..]
Psycho idd. Zo iemand die ineens tijdens het koken je vingers eraf hakt en dan heel hard gaat lachen
quote:Op zondag 28 november 2010 21:06 schreef -Peach het volgende:
[..]
Psycho idd. Zo iemand die ineens tijdens het koken je vingers eraf hakt en dan heel hard gaat lachen
Verrek, bijna vergeten. Isabellequote:
Soms wanneer ik iets wil quoten, en dan op Invoeren druk, dan gebeurt er gewoon niets, en mag ik het opnieuw gaan typenquote:
Bij mij doet ie ook raar.quote:Op zondag 28 november 2010 21:08 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Soms wanneer ik iets wil quoten, en dan op Invoeren druk, dan gebeurt er gewoon niets, en mag ik het opnieuw gaan typen
Ja, dat heb ik ook. Zoooo irritant.quote:Op zondag 28 november 2010 21:08 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Soms wanneer ik iets wil quoten, en dan op Invoeren druk, dan gebeurt er gewoon niets, en mag ik het opnieuw gaan typen
ceequote:
quote:
Die van Natascha zijn verschwunden! De jurk heeft ze opgegetenquote:
quote:Op zondag 28 november 2010 21:08 schreef Franneh het volgende:
Is natascha helemaal plat of komt dat door de jurk
Eet smakelijk! Ik zit aan de mandarijntjesquote:
Ze is best wel plat hoor.quote:Op zondag 28 november 2010 21:08 schreef Franneh het volgende:
Is natascha helemaal plat of komt dat door de jurk
quote:Op zondag 28 november 2010 21:11 schreef Franneh het volgende:
Ik gun het lorenzo niet en natascha ook niet.
3 x gestemd voor floris woohoo.
3 x is scheepsrecht.
Nog niks, wacht op de reclamequote:
Ja, nee, hij ligt nu op m'n bedquote:Op zondag 28 november 2010 21:11 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Heb je je hond in de frituur gepropt?!
Lise vond ik ook matig, maar Lorenzo had toch gewoon iets aan wat bij het verhaal pastte?quote:Op zondag 28 november 2010 21:12 schreef Ewelina het volgende:
Thanks Franneh!
Sorry, ik vond Lorenzo er belachelijk uitzien. Lise net ook al en Natascha nu ook. Hadden ze geen budget over voor styling?
Waterquote:Op zondag 28 november 2010 21:12 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Wat heb je ondertussen ingeschonken?
Spesjaaaal voor jou danquote:
Ik heb z'n telefoonnummer niet en hij is toch te druk bezig om terug te sms'en.quote:
Mwah, het was niet geheel mijn smaakquote:Op zondag 28 november 2010 21:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Lise vond ik ook matig, maar Lorenzo had toch gewoon iets aan wat bij het verhaal pastte?
pimpkinsoupquote:
Die was wel briljant toen ja!quote:Op zondag 28 november 2010 21:14 schreef Franneh het volgende:
Jongens en de jongens.
Hopelijk net zo vet of vetter dan Timor en Ivan toen.
Ben ik ook niet.quote:Op zondag 28 november 2010 21:15 schreef benchMarc het volgende:
Mensen die hier hier smsjes gaan sturen om te stemmenEn dan al helemaal 10x... Dan ben je toch niet wijs.
Floris gaat Lorenzo eruit dansenquote:Op zondag 28 november 2010 21:14 schreef Franneh het volgende:
Jongens en de jongens.
Hopelijk net zo vet of vetter dan Timor en Ivan toen.
Inwegikkeld dusquote:Op zondag 28 november 2010 21:16 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ja ik moet wat downloaden ofzo
quote:Op zondag 28 november 2010 21:16 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Floris gaat Lorenzo eruit dansen
Joh, wat moet je nou?quote:Op zondag 28 november 2010 21:17 schreef benchMarc het volgende:
[..]
De eerste stap is al gemaakt, erkenning.
2 belgen, 2 nederlanders.quote:Op zondag 28 november 2010 21:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Zijn er nu alleen nog maar Belgen over?
Alleen Lise is belgischquote:Op zondag 28 november 2010 21:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Zijn er nu alleen nog maar Belgen over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |