floris is een echte hiphopperquote:Op zondag 28 november 2010 21:27 schreef pumpkinsoup het volgende:
Floris is steeds een stuk sneller dan Lorenzo
RUSTIG MAAR, HIJ HOORT JE TOCH NIET VANAF HIER!quote:Op zondag 28 november 2010 21:29 schreef Franneh het volgende:
DAN JE MOET ZEGGEN DAT FLORIS BETER DANST.
loser and famousquote:
Idd. Schijnt tegenwoordig sowieso de mode te zijn, om bij clips constant om de seconde van camera te switchen. Bij muziekclips ook niks anders.quote:Op zondag 28 november 2010 21:28 schreef NouMooiNiet het volgende:
Fijn dat die cameramensen steeds net iets anders te doen hebben als t mooi wordt
goed planquote:
Daar hebben we dit seizoen heel veel last van gehad. Weet niet of dat andere seizoenen ook zo erg was.quote:Op zondag 28 november 2010 21:30 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Idd. Schijnt tegenwoordig sowieso de mode te zijn, om bij clips constant om de seconde van camera te switchen. Bij muziekclips ook niks anders.
Ipv dat ze de camera steady laten staan zodat je alles kunt zien. Nee, dat is niet 'cool' genoeg.
Inderdaad. Zal wel de regieafspraak zijn om niet kritisch te doen vanavond ofzo.quote:Op zondag 28 november 2010 21:30 schreef Goodbye het volgende:
Het is sowieso alleen maar kusjekroel van de jury vanavond
Gedaan 4equote:Op zondag 28 november 2010 21:31 schreef Merel het volgende:
In de vertraagde herhalingen zie je al helemáál dat Floris beter is
En had ik al gezegd dat jullie op Floris moeten stemmen?
Ik stem helemaal niks.quote:Op zondag 28 november 2010 21:31 schreef Merel het volgende:
In de vertraagde herhalingen zie je al helemáál dat Floris beter is
En had ik al gezegd dat jullie op Floris moeten stemmen?
all that jazzzzzzzzzzzzzzzquote:
quote:Op zondag 28 november 2010 21:32 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
die nataskomt echt bij elk topic wel voorbij
Noh! Dan snap je d'r stijl niet. Fifties/pinup.quote:Op zondag 28 november 2010 21:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Op de eoa manier vind ik die presentatrice toch meer geschikt voor die webcam-shit die je 's nachts weleens voorbij ziet komen. Of gewoon op de cover van eoa postorderblaadje voor sexartikelen...
Vandaag vind ik het minder geslaagd dan anders..quote:Op zondag 28 november 2010 21:33 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Noh! Dan snap je d'r stijl niet. Fifties/pinup.
zal ik nog eens..quote:Op zondag 28 november 2010 21:33 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Die foto bij The Voice vrijdag was ook erg goed.
Daar ben ik het wel mee eens.quote:Op zondag 28 november 2010 21:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Vandaag vind ik het minder geslaagd dan anders..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |