laat dat maar aan dan overquote:Op zondag 28 november 2010 21:17 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ja ik hoop daar echt op.. en dat de jury dat dan ook zegt.
Komt er 1 achter..quote:Op zondag 28 november 2010 21:19 schreef Rebbedebje het volgende:
Wat doet die Lorenzo altijd irritant overdreven in de Dennis/An stukjes met alle dansers![]()
Aandachtsprobleempje?
Dan moet het zeggenquote:Op zondag 28 november 2010 21:17 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ja ik hoop daar echt op.. en dat de jury dat dan ook zegt.
quote:Op zondag 28 november 2010 21:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb z'n telefoonnummer niet en hij is toch te druk bezig om terug te sms'en.
Oh, oh je bedoelde...oh wacht. Oh.
Haha, wist ik al, maar heb de eerste paar live shows gemist en schrijf hier ook niet vaak mee.quote:
Nou dan ga ik toch weer?quote:Op zondag 28 november 2010 21:19 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ineens komt heel de boel hier om even 1 comment achter te laten?
Eerst zeggen dat ze alleen Red Bull heeft. Vervolgens blijkt er een overlevingspakket voor WO3 aanwezig te zijn bij pompoen thuisquote:Op zondag 28 november 2010 21:20 schreef pumpkinsoup het volgende:
ahhhh we hebben nog mandarijnen geloof ik, even rennen voor mijn leven, of, eigenlijk kan ik nog wel rustig aan doen, aangezien ze toch nog eerst een uur vollullen voor er weer gedanst wordt
Oh ok.quote:Op zondag 28 november 2010 21:21 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Jou lastig vallen, alléén maar jou!
"man, lorenzo.. i gotta tell you: it's a 'no' for me"quote:Op zondag 28 november 2010 21:19 schreef Franneh het volgende:
[..]
dan stelt ons hopelijk niet teleur
Lorenzo is aan arrogante flikker waar je niks mee kunt.quote:Op zondag 28 november 2010 21:21 schreef -Peach het volgende:
Floris en/of Lise hebben ook hetmeest aan die opleiding imo. Natascha is al te oud (zonde van het geld), Lorenzo is geen opleidingstype vind ik, kan zijn aandacht er toch niet bij houden.
Floris is nog lekker jong en heeft er dus heel erg veel aan zoals Jan al eerder zei, idem voor Lise (weet alleen niet hoe oud ze is).
flo is 18quote:Op zondag 28 november 2010 21:21 schreef -Peach het volgende:
Floris en/of Lise hebben ook hetmeest aan die opleiding imo. Natascha is al te oud (zonde van het geld), Lorenzo is geen opleidingstype vind ik, kan zijn aandacht er toch niet bij houden.
Floris is nog lekker jong en heeft er dus heel erg veel aan zoals Jan al eerder zei, idem voor Lise (weet alleen niet hoe oud ze is).
Homoheidquote:Op zondag 28 november 2010 21:21 schreef Cee het volgende:
WTF WHAT IN THE BLOODY HELL IS ER MET MICHAELTJE GEBEURD![]()
Ja iemand had het net over mandarijntjes, ik hoop nu ook dat ik gelijk hebquote:Op zondag 28 november 2010 21:21 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Eerst zeggen dat ze alleen Red Bull heeft. Vervolgens blijkt er een overlevingspakket voor WO3 aanwezig te zijn bij pompoen thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |