Zolang er genoeg mensen naar die goeiekope vethut toerijden is er toch niets aan de hand?quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als je boven de rivieren een frietkraam opent dan denken mensen 'wow, echte brabantse kwaliteit' en als je in breda een patathok opent denken mensen 'effe naar de goeiekope vethut'. Da's het verschil.
Dat klopt, ik wou ook alleen maar het verschil in beleving tussen patat en friet duidelijk maken. Ga je voor goedkoop en is kwaliteit geen hoofdzaak, noem het dan patat. Wil je er wat meer voor vangen, dan noem je het friet. Maar dan moet je wel voldoende kwaliteit bieden.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zolang er genoeg mensen naar die goeiekope vethut toerijden is er toch niets aan de hand?
Het is maar net waar je als ondernemer op richt.
Dat is toch echt wat jij denkt hoor, als patat goed smaakt zal het mij dan weer jeuken of ze het patat of friet noemen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat klopt, ik wou ook alleen maar het verschil in beleving tussen patat en friet duidelijk maken. Ga je voor goedkoop en is kwaliteit geen hoofdzaak, noem het dan patat. Wil je er wat meer voor vangen, dan noem je het friet. Maar dan moet je wel voldoende kwaliteit bieden.
Nee, dan ga ik natuurlijk wel meteen vol aan de bak en consequent die dagen volgen.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:03 schreef Peter het volgende:
Ga je er ook gelijk 5 dagen staan? Of begin je met 2 dagen?
Frietluchtquote:Op donderdag 23 december 2010 21:52 schreef Staal het volgende:
Bewoners en de school die er zit moeten er geen lucht van krijgen.
Doe je dat expres?quote:Op donderdag 23 december 2010 21:52 schreef Staal het volgende:
Lief van jullie!
Moet er wel bijzeggen dat ik nog zes weken mijn gemak moet houden i.v.m. bezwaren. Bewoners en de school die er zit moeten er geen lucht van krijgen.
Shit, elke dag douchen, daar had ik nog geen rekening mee gehouden. Moet ik zeker nog in mijn blootje doen ook.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:49 schreef superpiet het volgende:
Ik zou het je niet nadoen. 9 uur staan, hard werken, kans op beroving van je dagopbrengst, wind die constant binnen je kraam komt, constant in vetlucht staan, elke dag douchen.
Te moeilijk![]()
Hier sluit ik me van harte bij aan!quote:Op zondag 2 januari 2011 18:31 schreef Pietverdriet het volgende:
Top idee staal, niets mis met goede friet en echte mayo. Mag een succes worden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |