Denk eerder aan Alex Pastoorquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie zal het zeggen. De centjes zijn er niet, dus...
Henk ten Cate.
Das waar ook. Sjon Karelse terugquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die is denk ik nog druk bezig met zijn afhandeling @ AZ.
RBC kliek , gaat niet goed vallenquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Eric Hellemons neemt de honneurs van Gudelj voorlopig waar bij #NAC, Rob Penders wordt zijn assistent
Genot.
Dat lijkt me een goeie keuze om ze naar de Jupiler League te loodsen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:07 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Uiteraard Robert Maaskant.
Misschien dat hij het met extra aankopen (lees: het hele geldpotje van NAC) wel kon doen, of zo.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:18 schreef Caland het volgende:
Waarom kon dit 4 maanden geleden niet dan?
alleen maar stront op matic naquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien dat hij het met extra aankopen (lees: het hele geldpotje van NAC) wel kon doen, of zo.
Stipe Perica zal hier wel dolgelukkig mee zijn.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
alleen maar stront op matic na
hij kan het toch gratis doen voor de clubliefdequote:Op maandag 13 oktober 2014 17:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie zal het zeggen. De centjes zijn er niet, dus...
Henk ten Cate.
Grootste mongool die er in Nederland rondlooptquote:Op maandag 13 oktober 2014 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stipe Perica zal hier wel dolgelukkig mee zijn.
Verbeek is geen man die tussentijds ergens instapt.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:49 schreef Alovenac het volgende:
Helaas, weer een clubman weg. Maar dit zat eraan te komen. Kan de TD wel verweten worden dat hij Gudelj aan dit seizoen heeft laten beginnen. Deze situatie was eind vorig seizoen al ontstaan. Nu heeft hij een selectie na zijn hand kunnen zetten en na acht wedstrijden mag hij toch zijn spullen pakken. Wel slecht voor het netwerk dat ook Pusic weg moet, maar die was toch wel solidair geweest.
Ik hoop zelf op een opvolger als Been of Pastoor (Verbeek zal wel te duur zijn). Maar laten ze alsjeblieft niet met een JP van Gastel of Maaskant aan komen zetten, dat zou de ondergang betekenen.
twitter:dennisvanbergen twitterde op donderdag 30-10-2014 om 17:37:12Graeme Rutjes noemt het 'jammer' dat GertJan Verbeek afziet van een vervolggesprek bij NAC. Lees zo meer op VI.nl reageer retweet
In de VI had ie ook al zo'n grote bek. Hij vindt zich wel stoer denk ik.quote:Op zondag 23 november 2014 13:59 schreef Fargo het volgende:
Toch vreemd van een keeper die niet zijn beste seizoen doormaakt.
Blijkbaar voelt hij zich geroepen om 'op te staan'. Dan kun je het wel schudden als club...quote:Op zondag 23 november 2014 16:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
In de VI had ie ook al zo'n grote bek. Hij vindt zich wel stoer denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dan stijf in de kruising.quote:Op maandag 24 november 2014 11:52 schreef Treinkopper het volgende:
Twee goede ballen, dat is meer dan in de gemiddelde wedstrijd van NAC.
quote:Op maandag 24 november 2014 11:39 schreef Karina het volgende:
Avondje NAC nog spannender: seksshop Pabo brengt geel-zwarte NAC-lingerie uitZo, met veel balgevoel binnenschuiven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
quote:NAC zet Tighadouini en Seuntjens uit de selectie
De technische staf van NAC Breda heeft in aanloop naar het duel met FC Utrecht van zaterdag maatregelen genomen tegen aanvallers Adnane Tighadouini en Mats Seuntjens. Het duo is geschorst en voor onbepaalde tijd uit de selectie gezet.
De Bredase club meldt dat Tighadouini (rechts op de foto) en Seuntjens (links) dinsdag voorafgaand aan de training een gesprek hebben gehad met trainer Eric Hellemons en technisch directeur Graeme Rutjes. Daarop werden zij naar huis gestuurd en vanwege 'onprofessioneel gedrag' voor onbepaalde tijd geschorst, zo luidt de verklaring.
'Beide spelers hebben de afgelopen weken verschillende keren laten zien niet mee te kunnen in het teamproces', verklaart Rutjes het besluit van hemzelf en Hellemons. 'Het is ons ernst. De fase waarin NAC zich bevindt vraagt om strijd, discipline en de wil om te winnen. Alleen dán kunnen we handhaving in de Eredivisie bewerkstelligen. De selectie werkt als één team aan dit doel en kan hierbij geen afleiding gebruiken.'
Geen supertalent
Tighadouini speelt sinds januari in het Rat Verlegh Stadion en geldt momenteel als een van de smaakmakers. Vorige week haalde Hellemons in Voetbal International evenwel nog hard naar hem uit. Volgens hem is de aanvaller geen supertalent en moet hij zich ook niet zo gedragen. De aanvaller was pissig over die uitspraken.
Bekend is dat de van Vitesse overgekomen aanvaller het liefst zo snel mogelijk zou vertrekken bij NAC. Hij is ambitieus en wil zo snel mogelijk hogerop. Voor Tighadouini geldt dat de clubleiding zich al maanden stoort aan zijn gedrag. Seuntjens werd op zijn beurt ook door de voorganger van Hellemons, Nebojsa Gudelj, al eens uit de selectie verbannen vanwege gebrek aan mentaliteit.
Afgelopen zaterdag, na de door NAC met 2-0 verloren wedstrijd tegen Go Ahead Eagles, haalde doelman en aanvoerder Jelle ten Rouwelaar nog hard uit naar sommige ploeggenoten. Hij verweet een aantal spelers een gebrek aan de echte wil om voor de Brabantse club te willen werken. Hij doelde daarmee onder meer op Tighadouini en Seuntjens.
Laatstgenoemde kreeg in Deventer een rode kaart. Opmerkelijk was het dat niemand van NAC – ook Seuntjens zelf niet – protesteerde tegen de prent. Voor hoe lang beide spelers geschorst zijn, is onduidelijk. De kans is klein dat het tweetal zaterdag tot de wedstrijdselectie behoort tijdens NAC - FC Utrecht.
NAC Breda wil wel heel erg graag degraderen... Deze club is ziek, hevig ziek.quote:Kamp-Tighadouini wil ontbinding van contract met NAC
De zaakwaarnemer van Adnane Tighadouini gaat de clubleiding van NAC Breda vragen om ontbinding van het contract van de aanvaller. Dat bevestigt Hakim Slimani, belangenbehartiger van Tighadouini, tegenover Voetbal International.
Dinsdagochtend kreeg de aanvaller van technisch directeur Graeme Rutjes te horen dat hij en zijn ploeggenoot Mats Seuntjens voorlopig niet meer tot de selectie behoren van de Brabantse club. Ze zijn disciplinair geschorst vanwege 'onprofessioneel gedrag'. Slimani laat nu weten dat hij bij de clubleiding gaat voorstellen om het contract van Tighadouini te ontbinden.
'Adje heeft bij geen enkele club waar hij in het verleden speelde, problemen met de trainer gehad', aldus Slimani tegenover Voetbal International. 'Nu bij NAC wel: in mijn ogen wordt hij ten onrechte hard aangepakt in de media', verwijst hij naar eerdere uitspraken van trainer Eric Hellemons. Die stelde in VI dat Tighadouini geen supertalent is en zich zo ook niet moet gedragen. 'Als ze hem daadwerkelijk geen speler voor NAC vinden, laten we dan per direct het contract ontbinden. Dat is ook wat ik Rutjes ga voorleggen', aldus Slimani.
Tighadouini zelf (op de foto boven met Hellemons) liet zich eerder nog strijdbaar uit tegenover Voetbal International. 'Ik ben erg teleurgesteld in deze maatregel. Voor mijn gevoel geef ik wel degelijk alles voor NAC. Denk je nu echt dat ik het veld op ga om níet te winnen? Natuurlijk heb ik het besef dat de club er nu niet best voor staat en dat we er alles aan moeten doen om in de Eredivisie te blijven.'
Eerder stuurde Hellemons, opvolger van de ontslagen Nebojsa Gudelj, Tighadouini al een keer van de training. Volgens de coach onttrekt de aanvaller zich aan het teamproces. 'Zo voel ik dat totaal niet. Ik wil er juist alles aan doen om belangrijk te zijn voor NAC. Ik kan nu niet anders dan me terug knokken. En dat zal ik gaan doen.'
Dinsdagmiddag krijgen Tighadouni en Seuntjens meer te horen over de lengte van hun schorsing. Ze mogen voorlopig niet meetrainen met het eerste elftal van NAC. Tighadouini is opgeleid bij Vitesse en speelde nadien bij FC Volendam en SC Cambuur, waarna hij in januari bij NAC terechtkwam. FC Groningen meldde zich afgelopen zomer al in Breda om de aanvaller over te nemen.
quote:Op maandag 24 november 2014 11:39 schreef Karina het volgende:
Avondje NAC nog spannender: seksshop Pabo brengt geel-zwarte NAC-lingerie uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Jammer wel. Sympathieke club altijd.quote:Op dinsdag 25 november 2014 13:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
NAC Breda wil wel heel erg graag degraderen... Deze club is ziek, hevig ziek.Oh.
Waarom is het een sympathieke club? Vind het net zo'n club als Utrecht.. altijd van die grauwe saaie elftallen, bij NAC wordt dit ieder seizoen erger.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jammer wel. Sympathieke club altijd.
Ik vind het wel een leuk stadion hebben (in tegenstelling tot Utrecht). En vaak wisten ze nog wel voor spektakel te zorgen en een stuntje hier en daar.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:41 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Waarom is het een sympathieke club? Vind het net zo'n club als Utrecht.. altijd van die grauwe saaie elftallen, bij NAC wordt dit ieder seizoen erger.
Leuk stadion rot op joh. Ga maar eens in dat uitvak zitten. Je ziet niks.quote:Op dinsdag 25 november 2014 16:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuk stadion hebben (in tegenstelling tot Utrecht). En vaak wisten ze nog wel voor spektakel te zorgen en een stuntje hier en daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |