Tegen Real Madrid speelde hij eerst ook goed, gebruikte goed z'n snelheid.quote:Op zondag 28 november 2010 16:28 schreef msnk het volgende:
Ik vond Mickey heel leuk spelen ja, maar het blijft VVV hč, het moest echt van ver komen.
Vond je? Ik vond die gast echt drama, zoals heel Ajax eigenlijk. Het is dat je tegen VVV speelt, maar met dit voetbal had je uit bij pakweg Heerenveen, ADO of Utrecht geen enkele kans gehad.quote:Op zondag 28 november 2010 16:34 schreef msnk het volgende:
Ik hoop meer van Özbiliz te zien, begon goed aan de tweede helft en leidde wat aandacht af bij de tweede goal, maar that's it.
Leuke speler, heb hem een aantal keer bij Jong Ajax gezien, vandaag was het niet best vond ik. Vond het raar waarom hij nooit zijn debuut maakte in het eerste.quote:Op zondag 28 november 2010 16:34 schreef msnk het volgende:
Ik hoop meer van Özbiliz te zien, begon goed aan de tweede helft en leidde wat aandacht af bij de tweede goal, maar that's it.
Klopt, maar wat wil je anders gaan doen dan, nog meer dure aankopenquote:Op zondag 28 november 2010 16:35 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Vond je? Ik vond die gast echt drama, zoals heel Ajax eigenlijk. Het is dat je tegen VVV speelt, maar met dit voetbal had je uit bij pakweg Heerenveen, ADO of Utrecht geen enkele kans gehad.
Dat weet ik niet, maar ik constateer alleen dat het 'voetbal' totaal nergens op slaat. Beetje kick and rush en met wat geluk kom je op 0-1 en 0-2, maar dat was het dan ook. Had ook 0-0 kunnen blijven.quote:Op zondag 28 november 2010 16:36 schreef msnk het volgende:
[..]
Klopt, maar wat wil je anders gaan doen dan, nog meer dure aankopen? Zijn acties waren miniem, maar belangrijker dan alles wat Urby deed
Dat was mogelijk, maar na de wedstrijd tegen Real, waar je helemaal door werd kapot gespeeld, is het gewoon mooi dat ze 3 punten pakken.quote:Op zondag 28 november 2010 16:38 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar ik constateer alleen dat het 'voetbal' totaal nergens op slaat. Beetje kick and rush en met wat geluk kom je op 0-1 en 0-2, maar dat was het dan ook. Had ook 0-0 kunnen blijven.
wat is er mis met enoh? hij is echt belangrijk voor je verdedigingquote:Op zondag 28 november 2010 16:44 schreef Smoofie het volgende:
Het spel sloeg nergens op ja, en die taino, wat een falerd...echt niet normaal. Suljemani was wel goed, emanuelson was echt slecht. Hamdaoui ook, en Enoh..tja Enoh is (helaas) Enoh
Verdedigend is hij erg sterk. Probleem is alleen dat hij vaak over de grens gaat, zodat hij snel op geel staat. Daarna speelt hij nog het randje en kan je hem gaan wisselen in de 60e min...quote:Op zondag 28 november 2010 16:46 schreef ajacied4lf het volgende:
Snap niet waarom sommige mensen niet inzien hoe belangrijk Enoh is.
Ja..hij kan goed verdedigen, maar hij kan ook goed fouten maken waardoor er verdedigd moet wordenquote:Op zondag 28 november 2010 16:46 schreef ajacied4lf het volgende:
En hij raakt elke bal net zo snel weer kwijt.quote:Op zondag 28 november 2010 16:46 schreef ajacied4lf het volgende:
Enoh is zeer belangrijk maar weet nooit maar dan ook nooit wat hij met de bal moet doen. Hierdoor verspeeld hij de bal zeker 60% van de keren dat hij de bal veroverd.quote:Op zondag 28 november 2010 16:45 schreef mash_ het volgende:
[..]
wat is er mis met enoh? hij is echt belangrijk voor je verdediging
Kan je nagaan waar we al punten hebben laten liggen ..quote:Op zondag 28 november 2010 16:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ziet er al iets beter uit.
we hebben nu al even veel punten verspeeld als vorg jaar in heel het seizoen. het blijft echt een wonder dat we vorig jaar geen kampioen geworden zijnquote:Op zondag 28 november 2010 17:47 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Kan je nagaan waar we al punten hebben laten liggen ..
Ik weet zo langzamerhand ook niet meer wat het beste is voor Ajax. Het hele bestuur + Jol + suarez of El ham weg + 1 a 2 nieuwe aan kopen + Frank de boer trainer. Zal het dan na het nieuwe jaar beter gaan?quote:Op zondag 28 november 2010 17:51 schreef mash_ het volgende:
[..]
we hebben nu al even veel punten verspeeld als vorg jaar in heel het seizoen. het blijft echt een wonder dat we vorig jaar geen kampioen geworden zijn
Zonder bestuur zie ik het somber inquote:Op zondag 28 november 2010 18:10 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik weet zo langzamerhand ook niet meer wat het beste is voor Ajax. Het hele bestuur + Jol + suarez of El ham weg + 1 a 2 nieuwe aan kopen + Frank de boer trainer. Zal het dan na het nieuwe jaar beter gaan?
Met Overmars op de plek van v.d Boog zie ik het zonnig in.quote:
Welke Ajacieden kunnen momenteel wel met elkaar goed spelen?quote:Op zondag 28 november 2010 19:44 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik denk dat de meeste het er wel mee eens zijn dat Suarez en El Ham niet samen in 1 team kunnen spelen?
Steek, Vertongen, de Zeeuw en Alderweireldquote:Op zondag 28 november 2010 19:46 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Welke Ajacieden kunnen momenteel wel met elkaar goed spelen?
Elham met Zlatan vergelijkenquote:Op zondag 28 november 2010 19:31 schreef andrew.koster het volgende:
Elham is wat mij betreft prima. Hij is niet de soort spits die er altijd staat, maar hij is er vaak juist wel in de belangrijke potten (een soort Zlatan, maar moet nog wat groeien in zijn rol). Verder moet iemand Enoh eens vertellen dat hij de bal moet veroveren en direct aan willekeurig wie in eigen team afleveren. Niet proberen een loopactie te maken en geen ingewikkelde passes. Gewoon stugge middenvelder type van Bommel (maar zonder de strakke passes).
De enige keer dat ie een bal kreeg had ie hem erin moeten schieten.quote:Op zondag 28 november 2010 20:10 schreef j0rdiiii het volgende:
Ozbiliz kreeg ook nauwelijks de bal dus dan zie je ook weinig he
Het mooie voor Ajax is dat de hele Nederlandse top vrij matig speelt ten opzichte van vorig jaar.quote:Op zondag 28 november 2010 20:24 schreef Schanulleke het volgende:
Drie punten is wat je nodig hebt in zulke wedstrijden. Bijzonder trouwens dat we slechts 16 tegengoals hebben, 1 meer dan Twente. Alles sal reg kom.
Tuurlijk, maar het eerste seizoen was Zlatan echt niet goed. Hij kreeg de kans om te groeien in het tweede seizoen en zijn 3e bij Ajax was pas toen hij echt goed was. Geen idee of Elham zo'n spectaculaire groei kan doormaken. Is wat ouder en zit denk ik dichter tegen zijn top aan, maar zó gek is de vergelijking ook niet. Hij pakt z'n goals wel op belangrijke momenten (CL kwalificatie bijvoorbeeld).quote:Op zondag 28 november 2010 20:19 schreef Oranos het volgende:
[..]
Elham met Zlatan vergelijken
Zlatan is veeeeeel sterker aan de bal.
Misschien van een Marokkaanse spits.quote:Op zondag 28 november 2010 20:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Nee, El Hamdaoui is niet lui, hij rent zich rot, maar echt alleen als hij denkt de bal te kunnen krijgen.
Typisch het gedrag van voetballende spitsen.˛
Zo voetbalde ik zelf ook, en ik zag het ook bij mijn broertje die bij Fc Dordrecht speelde. Alleen maar actief bij (mogelijk) balbezit.quote:Op zondag 28 november 2010 20:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Misschien van een Marokkaanse spits.
Gast, hij schoot hem gewoon goed binnen.quote:Op zondag 28 november 2010 20:22 schreef heloef het volgende:
[..]
De enige keer dat ie een bal kreeg had ie hem erin moeten schieten.
Dat was inderdaad een goede redding, dat gebeurt soms.quote:Op zondag 28 november 2010 21:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gast, hij schoot hem gewoon goed binnen.Veel spelers zullen de bal niet eens verwachten, en naast tikken.
Als hij niet meer geblesseerd is. hij is net geopereerd dus minstens 6 weken geloof ik.quote:Op maandag 29 november 2010 01:19 schreef Burakius het volgende:
Die Özbiliz moet je nog één keer uitproberen natuurlijk. Dit is geen eerlijke kans. Wie weet ontpopt er nog wat. Zou ongelooflijk lekker zijn als we eens een talentje weer hebben uit de jeugd. Btw wanneer komt Jozefzoon nou terug? Sulejmani op rechts en Jozef op links (of omgekeerd) lijkt me niet verkeerd.
Ja joh.quote:Op dinsdag 30 november 2010 10:53 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ben ik even blij dat we Real en niet Barcelona in de groepsfase gehad hebben.
quote:Hele dag word ik met clubs inverband gebracht .. 32 minutes ago via ÜberTwitter
quote:#020 Forever !!!! 3 minutes ago via ÜberTwitter
Dat zou wat zijn.quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:58 schreef MagicIsland1 het volgende:
Ryan Babel terug?![]()
Op zijn twitter:
[..]
[..]
Nog één keer uitproberen? Niet meer ook zeker?quote:Op maandag 29 november 2010 01:19 schreef Burakius het volgende:
Die Özbiliz moet je nog één keer uitproberen natuurlijk. Dit is geen eerlijke kans. Wie weet ontpopt er nog wat. Zou ongelooflijk lekker zijn als we eens een talentje weer hebben uit de jeugd. Btw wanneer komt Jozefzoon nou terug? Sulejmani op rechts en Jozef op links (of omgekeerd) lijkt me niet verkeerd.
Ja waar is hij eigenlijk gebleven?quote:
verhuurd aan de club waar we em vandaag hebben gehaald toch?quote:Op woensdag 1 december 2010 12:23 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja waar is hij eigenlijk gebleven?
quote:Van 1 januari 2010 tot en met 31 december 2010 wordt Cvitanich verhuurd aan de Mexicaanse club CF Pachuca. Daar heeft hij in April de Noord-Amerikaanse Champions League gewonnen. Op 3 november 2010 werd bekend dat Cvitanich niet terug naar Ajax gaat.[1]
Die had nu gewoon in de spits moeten staan, maar die doen ze vast weer weg straks voor een miljoen of 2.quote:
Voor welke positie?quote:Op woensdag 1 december 2010 15:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zou je nu heel goed kunnen gebruiken...
Sukkeltje, reageer dan gewoon niet als je het niet volgt. Iedereen weet toch dat Ajax geen normale buitenspelers heeft?quote:
quote:Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Sukkeltje, reageer dan gewoon niet als je het niet volgt. Iedereen weet toch dat Ajax geen normale buitenspelers heeft?
Is het geen speler uit de Ajax opleiding die een actie, voorzet, schot heeft?quote:Op woensdag 1 december 2010 16:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
![]()
Babel is zeker wel het type buitenspeler wat jullie zoeken![]()
Wie volgt er hier nou niets?
Babel is een spits die toen hij in het eerste van Ajax kwam misbruikt is op de positie van buitenspeler. Ik heb nog nooit een voorzet van Babel gezien en Benitez heeft zich ook een aantal keren uitgesproken toen hij trainer van Liverpool was dat hij Babel zag als een spits.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Is het geen speler uit de Ajax opleiding die een actie, voorzet, schot heeft?
In de Eredivisie kan hij zelfs op doel staan. Dus of je hem nou RV of SP zet, maakt niet veel uit.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Babel is een spits die toen hij in het eerste van Ajax kwam misbruikt is op de positie van buitenspeler. Ik heb nog nooit een voorzet van Babel gezien en Benitez heeft zich ook een aantal keren uitgesproken toen hij trainer van Liverpool was dat hij Babel zag als een spits.
Van Marwijk had hem destijds opgeroepen als buitenspeler en niet als spits. Babel zou bij Ajax prima op de flanken kunnen.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Babel is een spits die toen hij in het eerste van Ajax kwam misbruikt is op de positie van buitenspeler. Ik heb nog nooit een voorzet van Babel gezien en Benitez heeft zich ook een aantal keren uitgesproken toen hij trainer van Liverpool was dat hij Babel zag als een spits.
Ziek iddquote:Op woensdag 1 december 2010 21:14 schreef gimme.shelter het volgende:
Ernstige berichten vanavond op de voorpagina van de NRC! "Ajax-fans bedreigden clubleiding".
Ajax-hooligans hebben bestuurders en werknemers van de club afgelopen jaren stelselmatig bedreigd. Hun eisen werden onder druk altijd ingewilligd....
Men stond op het schoolplein van de kinderen...
Ik ben ook niet echt een fan van de huidige clubleiding, maar dit gedrag is ziek!!
Het hele stuitende verhaal staat op pagina 4 van de krant.
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:14 schreef gimme.shelter het volgende:
Ernstige berichten vanavond op de voorpagina van de NRC! "Ajax-fans bedreigden clubleiding".
Ajax-hooligans hebben bestuurders en werknemers van de club afgelopen jaren stelselmatig bedreigd. Hun eisen werden onder druk altijd ingewilligd....
Ik ben ook niet echt een fan van de huidige clubleiding, maar dit gedrag is ziek!!
Ik snap niet dat iemand die voor een club is die alles op alles zet om Jhonny van Beukering te krijgen, ooit nog om een andere speler kan lachen.quote:
Wij hebben een spits nodig en wij halen een spits. Aangezien wij in categorie 1 zitten mogen wij alleen transfervrije spelers halen. Snap je het tot nu toe nog?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:20 schreef OreO het volgende:
[..]
Ik snap niet dat iemand die voor een club is die alles op alles zet om Jhonny van Beukering te krijgen, ooit nog om een andere speler kan lachen.
Wij halen Mido ook en van Beukering is slanker dan Mido he voor dat je een grote bek gaat opzetten.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:20 schreef OreO het volgende:
[..]
Ik snap niet dat iemand die voor een club is die alles op alles zet om Jhonny van Beukering te krijgen, ooit nog om een andere speler kan lachen.
quote:Op woensdag 1 december 2010 21:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Wij halen Mido ook en van Beukering is slanker dan Mido he voor dat je een grote bek gaat opzetten.
Dat is voetbal he.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:39 schreef Chewbalhaar het volgende:
Toch leuk, vorige week was het nog een schande dat een dikke afgedankte speler gratis werd gehaald, nu is het de held en heeft el ham zijn rol overgenomen.
Mensen die dat verhaal gelovenquote:Op woensdag 1 december 2010 21:14 schreef gimme.shelter het volgende:
Faalt nu al 4 jaar opzichtig bij Liverpool, wordt keer op keer tam gehouden maar maakt natuurlijk geen serieuze kans op veel minuten. Veel te licht voor de top, maar voor ajax/de eredivisie een erg goede speler. Heeft na dit seizoen nog maar 1 jaar contract. Ik denk dat je hem dan voor een miljoen of 5 wel kan terughalen (en na 2 seizoenen weer verkopen voor 8 ofzo).quote:
True, maar bij ajax altijd net wat extremer/onzinniger dan bij de restquote:
Hij is nu wel fit maar dat Jhon van de Burgerking heeft hij nu voor altijd aan zich plakken.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:48 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
True, maar bij ajax altijd net wat extremer/onzinniger dan bij de rest
Ik zie Van Beukering ook nog wel een flinke cultheld worden overigens.
tuurlijk, maar als hij er een stuk of 10 inschiet dit seizoen wordt dat alleen nog liefkozend gebruiktquote:Op woensdag 1 december 2010 21:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij is nu wel fit maar dat Jhon van de Burgerking heeft hij nu voor altijd aan zich plakken.
Een négertje die erg goed was destijds bij Ajax, hij is bij Liverpool alleen maar slechter geworden.quote:Op woensdag 1 december 2010 23:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Wie zit er nou nog op négertje Babel te wachten. Als je als verdediger zijn rechterbeen afdekt om zijn befaamde heupschot te blokkeren heb je hem al voor 80% in de zak.
Neen, met dit soort boys win je geen enkele oorlog.˛
Competitie is te sterk voor hem geworden, hij is niet slechter geworden denk ik.quote:Op donderdag 2 december 2010 01:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Een négertje die erg goed was destijds bij Ajax, hij is bij Liverpool alleen maar slechter geworden.
Ik heb het gelezen, ze hebben invloed op het beleid en maken gebruik van bedreigingen. Van Praag ging toen hij nog voorzitter was wel eens op familiebezoek bij dat soort leden. Zo diep was die harde kern geďnfiltreerd.quote:Op woensdag 1 december 2010 21:14 schreef gimme.shelter het volgende:
Er stond in dat verhaal ook dat leden zich via internetfora manifesteerden. Ben jij één van hen?quote:Op woensdag 1 december 2010 21:42 schreef fossa-dei-leoni het volgende:
[..]
Mensen die dat verhaal geloven
afca.nl zekerquote:Op donderdag 2 december 2010 02:41 schreef Outlined het volgende:
[..]
Er stond in dat verhaal ook dat leden zich via internetfora manifesteerden. Ben jij één van hen?
Ja wat moeten we er van vinden? Het is vrij logisch dat we ze een keer kwijt raken. Voor Milan een goede deal lijkt me, als ze Douglas erbij kopen hebben ze een prima verdediging staan.quote:Op donderdag 2 december 2010 11:54 schreef Piebe het volgende:
Even wat anders.
AC Milan volgt Vertonghen en Van der Wiel.
Wat vinden we daarvan jongens?
Maar hij valt op doordat hij vaste speler van Oranje is. Trabelsi was inderdaad veel beter. Van der Wiel is eigenlijk gewoon een slappe zak die verdedigend helemaal niet goed is. Zijn voorzetten komen 9/10 keer niet normaal aan, en hij zal nooit een keer een duel vol in gaan. Opbouwend is hij aardig maar ook niet meer dan dat.quote:Op donderdag 2 december 2010 12:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Van der Wiel speelt de wijfelend voor een topclub. We zijn het met zijn allen toch wel eens dat bv. een wijlen Trabelsi beter was. En hij heeft ook niet voor een topclub gespeeld.˛
15 mil wordt zelden betaald voor een back.quote:Op donderdag 2 december 2010 12:32 schreef DuvelDuvel het volgende:
Van der Wiel mag meteen weg voor een bedrag boven de 15 miljoen. Rechtsback is zo makkelijk op te vangen.
Veel geldquote:Op donderdag 2 december 2010 11:54 schreef Piebe het volgende:
Even wat anders.
Als hij 15 miljoen kost dan is Lahm 100 miljoen waard.quote:Op donderdag 2 december 2010 12:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
15 mil wordt zelden betaald voor een back.
Dacht dat Bayern er deze zomer bij in de buurt zat met hun bod. Weet natuurlijk niet of dit klopt.quote:Op donderdag 2 december 2010 12:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
15 mil wordt zelden betaald voor een back.
quote:'VAN DER WIEL NAAR BAYERN MÜNCHEN'
International Gregory van der Wiel, net terug van het WK, gaat voetballen bij Bayern München. Het AD meldt dat Ajax op het punt staat hem voor 20 miljoen aan de Duitse kampioen te verkopen
Haha, dat verhaal staat vol met leugens. Mensen die het geloven zitten gewoonweg niet dicht genoeg bij het vuur, om het zomaar even te noemen.quote:Op donderdag 2 december 2010 02:41 schreef Outlined het volgende:
[..]
Er stond in dat verhaal ook dat leden zich via internetfora manifesteerden. Ben jij één van hen?
quote:Op donderdag 2 december 2010 12:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Van der Wiel speelt de wijfelend voor een topclub. We zijn het met zijn allen toch wel eens dat bv. een wijlen Trabelsi beter was. En hij heeft ook niet voor een topclub gespeeld.˛
Lahm is geen 100 miljoen waardquote:Op donderdag 2 december 2010 12:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als hij 15 miljoen kost dan is Lahm 100 miljoen waard.˛
Belooft veel, paar keer gezien, en was wel redelijk/goed.quote:Özbiliz zoekt een ticket naar de 'planeet van Messi'
03/12/2010 19:04
Zijn debuut in de hoofdmacht van Ajax maakte flink wat los. Aras Özbiliz wil graag de trip naar 'de planeet van Messi' maken.
Özbiliz heeft de potentie een vaste waarde te worden voor Ajax, zo verkondigde trainer Martin Jol een kleine week na het Eredivisie-debuut tegen VVV-Venlo. Frank de Boer ging zelfs een stapje verder. De oud-international, die Özbiliz onder zijn hoede had bij Ajax A1, vergeleek de speelstijl van de vleugelspits met die van Lionel Messi.
Het compliment deed de twintigjarige belofte goed. Maar de linkerspits loopt niet met zijn hoofd in de wolken na de opmerking van De Boer. 'Messi is van een andere planeet', zei Özbiliz tegen AT5 met een glimlach. 'Ik heb mijn ticket nog niet geboekt, maar ik zoek wel een ticket naar die planeet.'
Leuke uitspraak net als Lex Immers die het tijdens VI Oranje over een dicht doosje had.quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Belooft veel, paar keer gezien, en was wel redelijk/goed.
Lex Immersquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Leuke uitspraak net als Lex Immers die het tijdens VI Oranje over een dicht doosje had.
Tweede helft liet ie weer even zijn vorm van vorig jaar zien vond ik.quote:Op zondag 28 november 2010 16:46 schreef ajacied4lf het volgende:
Wordt zwaar onderschat inderdaad, Nederlandse club hadden het en vorig jaar nog over dat ze een type Enoh nodig hadden.quote:Op zondag 28 november 2010 16:46 schreef ajacied4lf het volgende:
OF zwaar overschatquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Wordt zwaar onderschat inderdaad, Nederlandse club hadden het en vorig jaar nog over dat ze een type Enoh nodig hadden.
Ja, ben er ook. Waarom kies je eigenlijk voor het thuisvak als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:43 schreef sitting_elfling het volgende:
Zijn er nog andere FOKkers die komende woensdag naar Milan Ajax gaan? Ben benieuwd hoeveel Ajax fans er zullen zijnIk zit iig. in het thuisvak.
Omdat ik op uitnodiging van een vriend naar Milaan ga en toevallig in die periode deze wedstrijd zich afspeelde. Zodoende tickets geboekt in het thuisvak.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:01 schreef fossa-dei-leoni het volgende:
[..]
Ja, ben er ook. Waarom kies je eigenlijk voor het thuisvak als ik vragen mag?
Oke, ik snap het. Overigens om op je andere vraag in te gaan, er gaan 1700 uitsupporters mee.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:14 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Omdat ik op uitnodiging van een vriend naar Milaan ga en toevallig in die periode deze wedstrijd zich afspeelde. Zodoende tickets geboekt in het thuisvak.
Top, ik zit de avond daarvoor ook al in de stad en het is altijd gezellig om wat supporters daarvoor tegen te komenquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:33 schreef fossa-dei-leoni het volgende:
[..]
Oke, ik snap het. Overigens om op je andere vraag in te gaan, er gaan 1700 uitsupporters mee.
Beide, er gaan altijd wel wat groepjes met zo'n pakket van oad ed. Maar zullen zeker in de stad te vinden zijn.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:01 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Top, ik zit de avond daarvoor ook al in de stad en het is altijd gezellig om wat supporters daarvoor tegen te komen. Of komen die pas op de woensdag avond via zo'n inclusief pakket vliegen + hotel via ajax?
Ik las net ook dat Barcelona interesse had in Van der wiel, mits Dani Alves niet verlengtquote:Op donderdag 2 december 2010 11:54 schreef Piebe het volgende:
Even wat anders.
Nog meer moniesquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:59 schreef glenncorvers het volgende:
[..]
Ik las net ook dat Barcelona interesse had in Van der wiel, mits Dani Alves niet verlengt
Bron?quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:59 schreef glenncorvers het volgende:
[..]
Ik las net ook dat Barcelona interesse had in Van der wiel, mits Dani Alves niet verlengt
Volgens de Catalaanse krant Sport proberen onder andere Real Madrid en Manchester City Dani Alves te verleiden tot een vertrek bij Barcelona. De Catalaanse club wil zijn in 2012 aflopende contract heel graag verlengen. Vooralsnog kunnen de partijen echter niet tot een akkoord komen. Sport meldt dat Barcelona Gregory van der Wiel in beeld zou hebben als mogelijke vervanger, indien de club er niet in slaagt het contract van de Braziliaan te verlengen.quote:
Hij kan iniedergeval affelay afstoppenquote:Op zaterdag 4 december 2010 02:15 schreef Smoofie het volgende:
Net of V/D wiel nu goed genoeg speelt voor Barca
quote:Martin Jol lijkt het experiment met een 4-4-2 opstelling niet te willen herhalen. Daarom heeft hij ook twee echte buitenspelers in zijn selectie opgenomen. Jol zou erover twijfelen om met Mido te starten. Tijdens de laatste training had hij een hesje aan. "We zullen bekijken of Mido fit genoeg is om in de basis te starten", hield Jol nog een slag om de arm in De Telegraaf
Heb je gelijk in, Zeegelaar is tot nu toe ook goed.Maar Sulejmani is toch wel weer de beter speler, net als vorige week. Hij is bezig met zijn oude vorm weer terug te krijgenquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:31 schreef Creeg het volgende:
Jep. Met Mido begonnen. Özbiliz staat er ook in. Spelen heel goed. Alleen verder is Ajax zeer matig
Ja 2 missers in de 1e helft, en een kopbal in de 2e ring in de 2e helft... Toch was Enoh vanavond zowaar nog slechterquote:
Sulejmani doet het momenteel anders beter dan Suarez vanaf rechts.quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:43 schreef Gorill0r het volgende:
Ajax zonder Suarez is geen titelkandidaat imo. Nu hij geschorst is gaat dit jullie te veel punten kosten om nog titelkandidaat te zijn dit jaar.
PSV zonder Afellay zal ook veel minder zijn, en Twente zonder Ruiz veel en veel minder.quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:43 schreef Gorill0r het volgende:
Ajax zonder Suarez is geen titelkandidaat imo. Nu hij geschorst is gaat dit jullie te veel punten kosten om nog titelkandidaat te zijn dit jaar.
Hou toch op man. We zullen voor de Winterstop nog wel meer punten gaan verspelen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
PSV zonder Afellay zal ook veel minder zijn, en Twente zonder Ruiz veel en veel minder.
Ajax zonder Suarez is niks, maar met een beetje geluk kunnen ze het verlies beperken.
nee, met hem ging het lekker de laatste tijd....quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:43 schreef Gorill0r het volgende:
Leer lezen man, zeg ik dat ze geen punten gaan verspelen?!quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:45 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Hou toch op man. We zullen voor de Winterstop nog wel meer punten gaan verspelen.
Ben ff helemaal klaar met dit Ajax...
Ik zie het wel hoor. Maar we zullen meer punten gaan verspelen voor de Winterstop dan dat PSV+Twente dat doen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Leer lezen man, zeg ik dat ze geen punten gaan verspelen?!
Dat is logisch, maar als ze dat beperken, kunnen ze het weer inhalen als ze Suarez weer hebben. Suarez gaat weer z'n niveau halen, hij heeft rust nodig.quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:48 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ik zie het wel hoor. Maar we zullen meer punten gaan verspelen voor de Winterstop dan dat PSV+Twente dat doen.
Alles moet op de schopquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:50 schreef Againzender het volgende:
Ik bedoel, je kan toch met de juiste instelling het veld op gaan op zn minst? Er zit geen durf, geen lef meer in. Helemaal murw gebeukt door de interne sfeer.
Vroeger vielen er dan eens jochies als Van der Vaart, De Jong, Sneijder in die hondsbrutaal met de bal er vandoor gingen. In het huidige klimaat kweekt Ajax alleen maar angsthazen.
Idd, als je die Zeegelaar ook weer zag vandaag... dan vraag ik me echt af of dit alles wat de jeugd van Ajax te bieden heeft...quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:50 schreef Againzender het volgende:
Ik bedoel, je kan toch met de juiste instelling het veld op gaan op zn minst? Er zit geen durf, geen lef meer in. Helemaal murw gebeukt door de interne sfeer.
Vroeger vielen er dan eens jochies als Van der Vaart, De Jong, Sneijder in die hondsbrutaal met de bal er vandoor gingen. In het huidige klimaat kweekt Ajax alleen maar angsthazen.
Maar dat is ook het probleem met een trainer als Jol die alleen maar aankopen doet uit het buitenland en de eigen jeugd geen kans geeft.quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:50 schreef Againzender het volgende:
Ja dat zie je bij De Zeeuw extreem momenteel. Die gast durft gewoon de bal niet op doel te schieten.quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:50 schreef Againzender het volgende:
Meen je dit echt? Hij kan gewoon niet schieten, hij probeerde het vandaag 10 keer, ze gingen allemaal 20 meter over.quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja dat zie je bij De Zeeuw extreem momenteel. Die gast durft gewoon de bal niet op doel te schieten.
en is dus een gevolg van het beleid. Stel een trainer aan, zeg hem wat het budget is voor aankopen en dat de rest uit de jeugd moet komen. Als hem dat niet zint, neem een ander.quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:52 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
Maar dat is ook het probleem met een trainer als Jol die alleen maar aankopen doet uit het buitenland en de eigen jeugd geen kans geeft.
Wie geeft Jol de toestemming om dat te doen?quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:52 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
Maar dat is ook het probleem met een trainer als Jol die alleen maar aankopen doet uit het buitenland en de eigen jeugd geen kans geeft.
De Zeeuw durft wel idd, maar is uit vorm (mag ik hopen)quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Meen je dit echt? Hij kan gewoon niet schieten, hij probeerde het vandaag 10 keer, ze gingen allemaal 20 meter over.
Hij heeft nooit normaal kunnen schieten, rond de 16 lukt het hem soms wel.quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
De Zeeuw durft wel idd, maar is uit vorm (mag ik hopen)
De schoten die hij maakte mislukte door zijn eeuwige gewacht om de bal mogelijk af te geven. Hij loopt maar te kappen en te draaien...quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Meen je dit echt? Hij kan gewoon niet schieten, hij probeerde het vandaag 10 keer, ze gingen allemaal 20 meter over.
okquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:57 schreef Saekerhett het volgende:
En als Eriksen schiet, dan lijkt die bal ineens wel 20 kilo ongeveer. Man, zelfs ik schiet 2x zo hard met mijn verkeerde been als hij met zijn 'goeie'
Mertens zou de volgende speler van 1,60 meter worden die op een hoger niveau overlopen wordt...quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:00 schreef ajacied4lf het volgende:
Wel makkelijk om het nu te zeggen, maar Jol moest gewoon Mertens halen .. De Jong in de spits.
El Hamdaoui is gewoon niet stabiel genoeg voor Ajax, de ene keer een geweldige actie, de volgende keer kan hij weer niks.
Maarja, toen hij werd gekocht vond iedereen het een geweldige aankoop (ik ook). Dat is het eigenlijk ook wel, want je kunt hem zeker voor 5+ miljoen doorverkopen.
Messi is ook 1.60. Mertens kan de Eredivisie makkelijk aan, beste buitenspeler op dit moment. CL wedstrijden zal lastig worden voor hem, maar laten we maar eerst kampioen worden.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mertens zou de volgende speler van 1,60 meter worden die op een hoger niveau overlopen wordt...
Mertens is geen buitenspeler hij staat er op papier wel maar trekt none stop naar binnen. Dat zou gewoon Emanuelson 2 worden.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Messi is ook 1.60. Mertens kan de Eredivisie makkelijk aan, beste buitenspeler op dit moment. CL wedstrijden zal lastig worden voor hem, maar laten we maar eerst kampioen worden.
Haha, nee.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mertens is geen buitenspeler hij staat er op papier wel maar trekt none stop naar binnen. Dat zou gewoon Emanuelson 2 worden.
We vergelijken z'n lengte, niet zijn voetbalkwaliteiten.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mertens is geen buitenspeler hij staat er op papier wel maar trekt none stop naar binnen. Dat zou gewoon Emanuelson 2 worden.
Edit: Nu is Mertens al met Sneijder en Messi vergelekendoe is normaal.
dat zijn wel ff de uitzonderingen natuurlijkquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:04 schreef Gorill0r het volgende:
Hoe groot is Sneijder dan? Kan prima hoor.
Hij is nog steeds jong als hij deze lijn doorzet heb ik er wel weer vertrouwen in. De laatste maand is hij elke wedstrijd de beste of iig 1 van de betere bij Ajax. Al is dit natuurlijk niet heel moeilijk in deze vormquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:21 schreef Bigwillem10 het volgende:
Miki is idd op de weg terug......... naar heerenveen.
Echt het mega voorbeeld van hoe een ''grote'' club een ''groot talent'' kan verkloten.
Dat hij zo jong is is geen excuus . dan helemaal ligt de verantwoordelijkheid bij ajax om die jongen goed te begeleiden. Hij had helemaal niemand daar. Bij heerenveen had die jongen pranjic die hem begeleide maar die was te duur voor ajax. je zou toch zeggen dat ajax die zelf zegt de beste opleider van de wereld te zijn toch wel een jonge jongen kan begeleiden maar dus niet.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:26 schreef ajacied4lf het volgende:
BigWillem, post dan gewoon niks als je niets nuttigs te vertellen hebt. Niet Ajax heeft Sulejmani verkloot, maar Sulejmani zelf. Hij was erg jong toen hij naar Ajax ging, en als je al op zo' n jonge leeftijd in Amsterdam zit, dan is er een kans dat je je carriere verkloot.
Mwa ik vind wel dat Jol hem vorig seizoen heeft misbruikt door hem de ene week op te stellen om hem de week erop weer op de tribune te zetten. Ook heeft hij meerdere malen uitgesproken dat als hij niet zo'n prijskaartje had gehad hij hem helemaal niet meer bij de selectie zou hebben. Natuurlijk is het ook zijn eigen schuld dat hij een heel seizoen niet afgetraind heeft rondgelopen, maar ik vind niet dat hij alleen schuldig was aan zijn mislukte seizoen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:35 schreef ajacied4lf het volgende:
Hij had Pantelic ..
En hoe weet je dat hij geen begeleiding heeft gehad van Ajax zelf? Ben je erbij geweest?
Klopt gewoon niks van.quote:Miki is idd op de weg terug......... naar heerenveen.
Echt het mega voorbeeld van hoe een ''grote'' club een ''groot talent'' kan verkloten. '
Nou nogmaals Ajax prefereert de beste opleider van de wereld te zijn. Dan kom je hoe dan ook niet weg met het excuus dat Miki zijn eigen schuld is.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:35 schreef ajacied4lf het volgende:
Hij had Pantelic ..
En hoe weet je dat hij geen begeleiding heeft gehad van Ajax zelf? Ben je erbij geweest?
Klopt ik vind hem de beste speler van Ajax binnen deze dramatische maand.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:45 schreef DuvelDuvel het volgende:
Sulejmani is juist op de weg terug.
Zonder Maarten hadden jullie alles verloren hij is en blijft de beste van Ajax.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt ik vind hem de beste speler van Ajax binnen deze dramatische maand.
Jonge, Sulejmani is één van de weinige talenten die helemaal is afgezakt bij Ajax, kijk maar eens naar de transfers van Ajax, dan kun je zien dat Ajax nog steeds de beste jeugd opleiding heeft.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:46 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
Nou nogmaals Ajax prefereert de beste opleider van de wereld te zijn. Dan kom je hoe dan ook niet weg met het excuus dat Miki zijn eigen schuld is.
Of het aan ajax ligt weet ik niet. Maar de verantwoordlijkheid ligt wel bij ajax. en daar begint het mee.
je hoort mij ook niet zeggen dat Ajax NIET de beste opleiding heeft ook niet van wel overigens.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jonge, Sulejmani is één van de weinige talenten die helemaal is afgezakt bij Ajax, kijk maar eens naar de transfers van Ajax, dan kun je zien dat Ajax nog steeds de beste jeugd opleiding heeft.
Ajax heeft vast wel fouten gemaakt, maar het ligt aan Sulejmani zelf.
Het is de verantwoordelijkheid van Sulejmani om te presteren niet die van Ajax, ze moeten alleen wel de ideale voorwaarden scheppen om in te presterenquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:51 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
je hoort mij ook niet zeggen dat Ajax NIET de beste opleiding heeft ook niet van wel overigens.
Ik probeer te zeggen dat hoe dan ook de VERANTWOORDELIJKHEID bij ajax zit en die hierin gefaalt heeft.
Het betekent gewoon dat Ajax er niet veel aan heeft kunnen doen, waarom zouden andere talenten wel zo kunnen opbloeien en Sulejmani niet? Dat ligt aan een speler zelf.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:51 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
je hoort mij ook niet zeggen dat Ajax NIET de beste opleiding heeft ook niet van wel overigens.
Ik probeer te zeggen dat hoe dan ook de VERANTWOORDELIJKHEID bij ajax zit en die hierin gefaalt heeft.
Wat dacht je van een rugzak van 16,25 Miljoen euro.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het betekent gewoon dat Ajax er niet veel aan heeft kunnen doen, waarom zouden andere talenten wel zo kunnen opbloeien en Sulejmani niet? Dat ligt aan een speler zelf.
Natuurlijk heeft Ajax de verantwoordelijkheid, maar het ligt aan de speler, en niet aan Ajax.
Luis Alberto Suarezquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:57 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
Wat dacht je van een rugzak van 16,25 Miljoen euro.
De jeugd die jij bedoelt is opgegroeid bij ajax kon rustig binnenkomen bij ajax 1 en zich zo omhoog werken waar de meeste nu zijn.
Ook wesley en rafael hebben fouten gemaakt maar dat mocht '' het waren talenten'
Mikki maakte die zelfde fouten en dan is het opeens een miskoop. die jongen heeft nooit een eerlijke kans gehad om fouten te maken.
Noem mij 1 talent die is aangetrokken voor veel geld en succes had bij ajax 1.
ja en die mocht eerst nog rustig 1 seizoen opbouwen bij de FC Groningen.quote:
Ja Sulejmani speelde ook eerst anderhalf jaar voor Heerenveen dus daar ligt het niet aan, sowieso Suarez en Sulejmani hebben totaal ander karakter en mentaliteit.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:00 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
ja en die mocht eerst nog rustig 1 seizoen opbouwen bij de FC Groningen.
Maar eerlijk is eerlijk hij doet het goed maar wordt overschat
en 8 miljoen is geen 16,25 miljoen.....
Klopt helemaal wat je zegt. Luis Salaris kan je niet vergelijken met mikki.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja Sulejmani speelde ook eerst anderhalf jaar voor Heerenveen dus daar ligt het niet aan, sowieso Suarez en Sulejmani hebben totaal ander karakter en mentaliteit.
Dus als een timmerman niet aan de verwachtingen voldoet ligt dat voor 90% aan het bedrijf?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:03 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
Klopt helemaal wat je zegt. Luis Salaris kan je niet vergelijken met mikki.
Ik blijf erbij dat het voor 90% ligt bij Ajax.
Zlatan kwam pas los in Italiequote:Op zaterdag 4 december 2010 22:06 schreef ajacied4lf het volgende:
Laatste jaren; Suarez, Huntelaar, Zlatan
Laat hem maar ..quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Dus als een timmerman niet aan de verwachtingen voldoet ligt dat voor 90% aan het bedrijf?
Nogmaalsquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Dus als een timmerman niet aan de verwachtingen voldoet ligt dat voor 90% aan het bedrijf?
Dat zal best maar ze hebben wel 17 miljoen voor hem ontvangen Al waren dat hele andere tijden toen kregen ze ook nog 18 miljoen voor spelers als Chivu en anderen.quote:
Nogmaals, Nogmaals, Nogmaals..quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:09 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
Nogmaals
De verantwoordelijkheid ligt bij Ajax als het slecht met zo'n jongen gaat verhuur je hem desnoods aan Heerenveen (dit was trouwens een optie 2 seizoen geleden maar wou Ajax niet). De arrogantie om te falen van Ajax heeft mikki kapot gemaakt.
En als het zo is en dat hoop ik voor die jongen dat hij er weer boven op komt ligt dat puur en alleen aan hem zelf en heeft dit niks te maken met Ajax.
Mijn vooroordelen blijken wederom bevestigtquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nogmaals, Nogmaals, Nogmaals..
Je herhaalt alles, maar reageert niet op de antwoorden.
Dus:
Het is ajacied. En QQ ergens anders.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:13 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
Mijn vooroordelen blijken wederom bevestigt
Ajaxieden kunnen niet lezen.
Ben geen Ajax fan maar hoop het wel als de jeugd maar op nr 1 blijft bij Ajax en ze niet aankomen met mido terwijl er weer een talent blijft zitten. Of hij het nou goed doet of niet je verpest er weer een talent mee.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:12 schreef Smoofie het volgende:
Ik ben depri. Zullen we ooit nog een goed Ajax á la 1995 of zelfs 2002/03 zien![]()
Dat zou betekenen dat Nederland 3,2 miljoen analfabeten heeft.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:13 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
Ajacied of Ajaxieden een pot nat binnenkort feyenoord achterna terwijl de echte eerlijke clubs zoals twente en groningen om de titel strijden.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is ajacied. En QQ ergens anders.
Hij krijgt ook lekker veel vertrouwen van Jol.quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:57 schreef Saekerhett het volgende:
En als Eriksen schiet, dan lijkt die bal ineens wel 20 kilo ongeveer. Man, zelfs ik schiet 2x zo hard met mijn verkeerde been als hij met zijn 'goeie'
Zlatan is nooit losgekomen.quote:
Eerlijke clubs?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:15 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
Ajacied of Ajaxieden een pot nat binnenkort feyenoord achterna terwijl de echte eerlijke clubs zoals twente en groningen om de titel strijden.
Als jij gelooft dat Ajax nog steeds 3,2 miljoen fans heeft moet je toch wat realistischer worden jongen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat Nederland 3,2 miljoen analfabeten heeft.
Wat Ajax is al zes jaar geen kampioen en toch heeft het 3,2 miljoen fans en dan zou dit seizoen opeens een dramatische daling veroorzaken? Lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:16 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
Als jij gelooft dat Ajax nog steeds 3,2 miljoen fans heeft moet je toch wat realistischer worden jongen.
En jij kan niet schrijven, want het is 'bevestigd' en 'Ajacieden', dus de pot verwijt de ketel etc...quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:13 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
Jij bent niet zo slim ofwel? Eerst zomaar beginnen over Sulejmani zonder er iets van af te weten, en nu weer zo'n domme uitspraak zonder het te kunnen bewijzen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:16 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
Als jij gelooft dat Ajax nog steeds 3,2 miljoen fans heeft moet je toch wat realistischer worden jongen.
quote???quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij bent niet zo slim ofwel? Eerst zomaar beginnen over Sulejmani zonder er iets van af te weten, en nu weer zo'n domme uitspraak zonder het te kunnen bewijzen.![]()
Ajax had 9 september 2010, 7 miljoen supporters door heel europa.
In Nederland was dit 4.1 miljoen.
Maar wij staan boven de joduhh!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:20 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
En jij kan niet schrijven, want het is 'bevestigd' en 'Ajacieden', dus de pot verwijt de ketel etc...
Blijf gewoon weg, stinktrol.
Wat een argument! De klasse druipt er van af.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:34 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
Maar wij staan boven de joduhh!!!!!!!!!!
Ik ben blij voor je dat je weer wat gevonden hebt om je verder kleurloze leven mee in te vullen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:35 schreef Bigwillem10 het volgende:
goh wat is het toch prachtig om op een winterse zaterdag wat ajax lui op de kast te jagen.
ajacied4lf moet altijd gelijk hebben anders blijft ie doorgaan.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:35 schreef Bigwillem10 het volgende:
goh wat is het toch prachtig om op een winterse zaterdag wat ajax lui op de kast te jagen.
Pantelic en Rommedahl zijn weg, wat klaarblijkelijk fataal is geweest, omdat het team met die twee erbij gewoon klopte. Nu gaat het minder goed, waardoor het zelfvertrouwen afneemt, spelers rare dingen gaan doen (Suarez), waardoor je nog slechter speelt etc... Ook die rel met Jol en Blind helpt niet.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:40 schreef Dudeweiser het volgende:
wtf is dit voor shit? Hoe komt het nou dat Ajax ineens niet meer kan voetballen
Hou aub op met je zelf nog verder belachelijk te maken. Fc Twente is inderdaad een leuke club, en doet helaas beter dan ons op het moment. Maar kom niet met provincieclubjes als groningen aan.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:15 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
Ajacied of Ajaxieden een pot nat binnenkort feyenoord achterna terwijl de echte eerlijke clubs zoals twente en groningen om de titel strijden.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:50 schreef Smoofie het volgende:
KUT ALLEMAAL OP UIT DIT TOPIC JA. ME CLUBBIE IS NAAR DE TERING EN JULLIE MAKEN RUZIE
Ditquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:50 schreef Smoofie het volgende:
KUT ALLEMAAL OP UIT DIT TOPIC JA. ME CLUBBIE IS NAAR DE TERING EN JULLIE MAKEN RUZIE
Die van mij ook.....quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:50 schreef Smoofie het volgende:
JA JIJ HEBT HELEMAAL GELIJK IK BEN HET MET JE EENS.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:50 schreef Smoofie het volgende:
Krijg jij is kanker.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:15 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:57 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Krijg jij is kanker.
Mongool.
Krijg jij = kanker?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:57 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Krijg jij is kanker.
Mongool.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:57 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Krijg jij is kanker.
Mongool.
Krijg jij ban.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:57 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Krijg jij is kanker.
Mongool.
Tsjah:quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:06 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
'Het leek een kansloze avond te worden'
Ja .. uiteindelijk werd het dat ook.
Haha laat AJAX jol maar in de winterstop verkopen voor een paar miljoenquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:10 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Of we naar de winterstop snakken", zei Ajax-trainer Martin Jol na het 1-1-gelijk spel van zijn ploeg tegen NEC. "Nou nee, want ook dan krijg ik geen paar miljoen om uit te geven.
Ajax-trainer Martin Jol
Jol liet eerder weten dat hij graag een zak met tien miljoen euro zou krijgen, om een aantal vleugelspelers aan te schaffen. Daar ontbreekt het volgens de trainer aan bij de Amsterdammers.
Jol asjeblieft.. kijk nou eens in de spiegel en rot op. !!!!!!!!!
Verkopen mag van mij, ontslaan niet.quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:14 schreef fossa-dei-leoni het volgende:
[..]
Haha laat AJAX jol maar in de winterstop verkopen voor een paar miljoen
Zijn naam is nog steeds groot in Engeland, dus wellicht iets voor Liverpool of alsnog Fulhamquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:14 schreef fossa-dei-leoni het volgende:
[..]
Haha laat AJAX jol maar in de winterstop verkopen voor een paar miljoen
Daarom, en het wordt toch droevig om die dikke hagenees iedere week weer grapjes en excuses te zien maken over geld en buitenspelers..quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn naam is nog steeds groot in Engeland, dus wellicht iets voor Liverpool of alsnog Fulham
Hoogtepuntje ik werd er bijna emotioneel van.quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:36 schreef King_of_cubes het volgende:
Het was droevig vandaag maar wat een pass van Mickey.
Als je daar al emotioneel van word.quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoogtepuntje ik werd er bijna emotioneel van.
Het is wel het mooiste wat een Ajacied de afgelopen 2 maanden heeft laten zien, zegt genoeg.quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:39 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Als je daar al emotioneel van word.
Nooit.quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:49 schreef Nuchterheid het volgende:
witte zakdoekjes
wanneer komen ze
Nu gebeurt hetzelfde met Ajax?quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:47 schreef Doublepain het volgende:
Totaal geen medelijden voor ajaks... eerst feyenoord uitlachen en nu gebeurt hetzelfde met ajaks... Iets met een gezegde wat je kan terug verwachten
de situatie van ajax en feyenoord is inderdaad goed te vergelijkenquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:47 schreef Doublepain het volgende:
Totaal geen medelijden voor ajaks... eerst feyenoord uitlachen en nu gebeurt hetzelfde met ajaks... Iets met een gezegde wat je kan terug verwachten
Hij heeft het over ajaks.quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:51 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Nu gebeurt hetzelfde met Ajax?![]()
Dat sneue clubje van je staat maar 5 punten hoger.
PSV lacht Feyenoord nooooooit uit.quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:47 schreef Doublepain het volgende:
Qua resultaat welquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:52 schreef robr0 het volgende:
[..]
de situatie van ajax en feyenoord is inderdaad goed te vergelijken
Feyenoord zit zwaar in de schijt,niet eens een vergelijking waardig....quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:47 schreef Doublepain het volgende:
Doen ze wel natuurlijkquote:
zo kleurloos isie niet hij is namelijk volledig groen-wit.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben blij voor je dat je weer wat gevonden hebt om je verder kleurloze leven mee in te vullen.
Blijkbaar is het moeilijk voor die 4.1 mil sups een kaartje te kopen want, ik zie nog steeds halve stadionsquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jij bent niet zo slim ofwel? Eerst zomaar beginnen over Sulejmani zonder er iets van af te weten, en nu weer zo'n domme uitspraak zonder het te kunnen bewijzen.![]()
Ajax had 9 september 2010, 7 miljoen supporters door heel europa.
In Nederland was dit 4.1 miljoen.
Joh, heeft vast niets te maken dat de treinen amper reden?quote:Op zondag 5 december 2010 00:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Blijkbaar is het moeilijk voor die 4.1 mil sups een kaartje te kopen want, ik zie nog steeds halve stadions
Tja, voor de gemiddelde provinciaal is het seizoen geslaagd als of AJAX geen kampioen is, of als hun eigen clubje een weekje boven AJAX staat.quote:Op zondag 5 december 2010 00:04 schreef ajacied4lf het volgende:
Wel leuk die Willem, heb hem nooit zien posten, staat Groningen een weekje boven Ajax en hij komt.geeft wel aan hoe groot hij Ajax vindt.
Ligt dat niet aan je TV. halve stadions zien, nooit van gehoord.quote:Op zondag 5 december 2010 00:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Blijkbaar is het moeilijk voor die 4.1 mil sups een kaartje te kopen want, ik zie nog steeds halve stadions
O ze hebben al 10 jaar storing?quote:Op zondag 5 december 2010 00:05 schreef fossa-dei-leoni het volgende:
[..]
Joh, heeft vast niets te maken dat de treinen amper reden?
Weinig treinen, wedstrijd dag vervroegd, en 40 duizend seizoenskaarthouders waardoor het al snel opvalt als er een paar geen zin hebben door het weer. Of niet konden door het eerder genoemde treinverkeer/vervroeging. En ja ik weet dat je trolled maar ik gun je mijn reactie!quote:Op zondag 5 december 2010 00:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Haha grapjas, dat zegt iemand uit eindhoven, die bekend staan om hun lege uitvakken.quote:
lekker toch staan wij ook es bovenaan gun ons dat pleziertje. hebben wij boeren ook wat.quote:Op zondag 5 december 2010 00:04 schreef ajacied4lf het volgende:
Wel leuk die Willem, heb hem nooit zien posten, staat Groningen een weekje boven Ajax en hij komt.geeft wel aan hoe groot hij Ajax vindt.
+ een supporter die volgens mij zelf nog nooit bij PSV is geweest. Zie hem bij wedstrijden van PSV allen maar op Fok posten.quote:Op zondag 5 december 2010 00:08 schreef fossa-dei-leoni het volgende:
[..]
Haha grapjas, dat zegt iemand uit eindhoven, die bekend staan om hun lege uitvakken.
En de amsterdammers die bekent staan met het bedreigen van zijn eigen club...quote:Op zondag 5 december 2010 00:08 schreef fossa-dei-leoni het volgende:
[..]
Haha grapjas, dat zegt iemand uit eindhoven, die bekend staan om hun lege uitvakken.
Oh, ik gun het je van harte, hoop dat het lang mag duren.quote:Op zondag 5 december 2010 00:10 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
lekker toch staan wij ook es bovenaan gun ons dat pleziertje. hebben wij boeren ook wat.
of ruik ik hier nou enige jaloezie
Check eens vanwaar ik nu post leiphoofd.. Stond jij daar niet bekend om?quote:Op zondag 5 december 2010 00:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
+ een supporter die volgens mij zelf nog nooit bij PSV is geweest. Zie hem bij wedstrijden van PSV allen maar op Fok posten.
Och, hij heeft weer eens iets gehoord. Gelukkig gebeurt het bij niet bij andere Eredivisie clubs.quote:Op zondag 5 december 2010 00:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
En de amsterdammers die bekent staan met het bedreigen van zijn eigen club...
Erg hé, subtopper zijn.
Jij gelooft dus meteen alles wat in de media komtquote:Op zondag 5 december 2010 00:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
En de amsterdammers die bekent staan met het bedreigen van zijn eigen club...
Erg hé, subtopper zijn.
dank u , uiteindelijk zijn we allemaal voetbalfans en een beetje leedvermaak hoort daarbij.quote:Op zondag 5 december 2010 00:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oh, ik gun het je van harte, hoop dat het lang mag duren.
Waarom zou iemand? Net alsof iemand het een fuck kan schelen op welke plek fc groningen staat?quote:Op zondag 5 december 2010 00:16 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
dank u , uiteindelijk zijn we allemaal voetbalfans en een beetje leedvermaak hoort daarbij.
Als de fc over 3 jaar weer onderaan staan hebben jullie het volste recht mij te pesten.
Oh sorry, je bent er dus altijd bij? Heb je een seizoenkaart?quote:Op zondag 5 december 2010 00:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Check eens vanwaar ik nu post leiphoofd.. Stond jij daar niet bekend om?
Hij komt waarschijnlijk net uit Genuaquote:Op zondag 5 december 2010 00:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oh sorry, je bent er dus altijd bij? Heb je een seizoenkaart?
Nee in de arrogantie van ajax niet nee , die denken alleen maar ajax ajax ajax, daarom gaat de intelligentie van de meeste ajax supporters ook niet verder dan de arena.quote:Op zondag 5 december 2010 00:17 schreef fossa-dei-leoni het volgende:
[..]
Waarom zou iemand? Net alsof iemand het een fuck kan schelen op welke plek fc groningen staat?
Nee..quote:Op zondag 5 december 2010 00:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oh sorry, je bent er dus altijd bij? Heb je een seizoenkaart?
Was een concurent, tegenwoordig mot ajaks het doen tegen ado en rodaquote:Op zondag 5 december 2010 00:22 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
Nee in de arrogantie van ajax niet nee , die denken alleen maar ajax ajax ajax, daarom gaat de intelligentie van de meeste ajax supporters ook niet verder dan de arena.
als je je een echte voetbalfan vindt dan kan het je een fuck schelen waar fc staat want fc is tegenwoordig een concurrent van jullie clubje.
Want Groningen speelt de laatste jaren steevast tot het eind mee om de titel?quote:Op zondag 5 december 2010 00:22 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
Nee in de arrogantie van ajax niet nee , die denken alleen maar ajax ajax ajax, daarom gaat de intelligentie van de meeste ajax supporters ook niet verder dan de arena.
als je je een echte voetbalfan vindt dan kan het je een fuck schelen waar fc staat want fc is tegenwoordig een concurrent van jullie clubje.
Waan van de dag.quote:Op zondag 5 december 2010 00:22 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
Grapjas, ik vind juist dat je alleen bezig hoort te houden met je eigen club. En daarbij ben ik geen fan nee. En een provincieclubje die boven haar stand leeft is tegenwoordig gelijk een concurrent?quote:Op zondag 5 december 2010 00:22 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
dat zal je nooit 1 groninger horen zeggen. Maar jullie zijn gewoon te blind om de concurrentie te zien.quote:Op zondag 5 december 2010 00:24 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Want Groningen speelt de laatste jaren steevast tot het eind mee om de titel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |