was vol op de bal hoorquote:Op zondag 28 november 2010 13:41 schreef kapiteintje het volgende:
Ik weet niet wie het was, maar net zei iemand dat het geen penalty voor Feyenoord was.Wees even objectief zeg...
Stop nou toch eens met die nutteloze opmerkingen heel de tijd joh.quote:Op zondag 28 november 2010 13:46 schreef fioooon het volgende:
Bij Ado gaat de bal makkelijker rond dan bij Feyenoord heb ik het idee.
Dat zijn de teksten van de commentator bij Eredivisie Live! Die hoef je dus niet te missenquote:Op zondag 28 november 2010 13:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Stop nou toch eens met die nutteloze opmerkingen heel de tijd joh. :p
quote:Op zondag 28 november 2010 13:48 schreef Ludacriss het volgende:
Vraag me af of Feyenoord niet gewoon hoger had gestaan met een goede/redelijke spits voorin. Vind Luc absoluut nog niet klaar voor de eredivisie.
Bewaar die onzin a.u.b. voor half 3.quote:Op zondag 28 november 2010 13:51 schreef stoeltafel het volgende:
Geen De Zeeuw en De Jong maar Tanio en Eriksen
Ajax-trainer Martin Jol blijft goochelen met het middenveld. Nu staat Teemu Tainio voor het eerst in de basis van de Amsterdammers, dat gaat ten koste van Demy de Zeeuw en Siem de Jong.
Jol heeft ook weer een plekje gereserveerd voor Christian Eriksen. Urby Emanuelson staat naast Eyong Enoh op het middenveld. Miralem Sulejmani vervangt de geschorste Luis Suareaz.
Opstelling Ajax:
Stekelenburg, Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Anita; Tainio, Enoh, Emanuelson, Eriksen; Sulejmani, El Hamdaoui.
Ja ja, als een duiveltje uit een doosje.quote:Op zondag 28 november 2010 13:52 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik was net ff weg, was het Castaignos weer?
Wat ik je brom.quote:Op zondag 28 november 2010 13:52 schreef Ludacriss het volgende:
VD Brom moet snel gaan wisselen. Anders wordt het zo 3-1!
Is z'n leeftijd denk ik.quote:Op zondag 28 november 2010 13:54 schreef Mwanatabu het volgende:
Cabral trekt het niet echt lekker, veel verkeerde keuzes...
quote:Op zondag 28 november 2010 13:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Met alle respect, en zeker voor mezelf, maar het Feyenoord publiek is toch wel achterlijk als ze écht denken Europa in te kunnen.²
Met alle respect, jij gelooft echt dat het Feyenoord publiek zoiets denkt? Ik vind dit voetbalhumor...quote:Op zondag 28 november 2010 13:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Met alle respect, en zeker voor mezelf, maar het Feyenoord publiek is toch wel achterlijk als ze écht denken Europa in te kunnen.²
Ironiequote:Op zondag 28 november 2010 13:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Oh zeker zeker, maar het is wel erg opvallend vandaag.quote:
Nee geforceerd grappig willen zijn en dit niet goed genoeg uitvoeren met als gevolg disrespect van je mede-Fokkers.quote:
Achja...die corner was netjes daarnet.quote:Op zondag 28 november 2010 13:57 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Oh zeker zeker, maar het is wel erg opvallend vandaag.
?quote:Op zondag 28 november 2010 13:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee geforceerd grappig willen zijn en dit niet goed genoeg uitvoeren met als gevolg disrespect van je mede-Fokkers.
okay okayquote:
Same here!quote:Op zondag 28 november 2010 14:03 schreef Mwanatabu het volgende:
Dit wordt dus 20 minuten billenknijpen voor me
Attention! No-lifers gesignaleerd!quote:Op zondag 28 november 2010 14:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik kom zelf uit 1 der Drechsteden, maar ik hoop dat Ado er met de winst van door gaat. Ja, zeker.²
Net erin gekomen voor Cabralquote:Op zondag 28 november 2010 14:07 schreef kapiteintje het volgende:
Huh...staat van Haaren er nu in of zie ik dat verkeerd?
Jepquote:Op zondag 28 november 2010 14:07 schreef kapiteintje het volgende:
Huh...staat van Haaren er nu in of zie ik dat verkeerd?
Behoorlijk nare schop idd...quote:
Nu al...? Het staat 2-1 met nog 14 minuten te gaan. Lijkt me niet zo'n vreemde strategie.quote:Op zondag 28 november 2010 14:07 schreef Ludacriss het volgende:
Feyenoord nu al aan het verdedigen geslagen?
quote:Op zondag 28 november 2010 14:10 schreef robr0 het volgende:
die bahia kan toch niet veel beter zijn dat die indi
Feyenoord gaat nu achteruit lopen. Dat gaat de verdediging nooit houden.quote:Op zondag 28 november 2010 14:10 schreef Ludacriss het volgende:
Denk dat het 2-1 blijft. Vind Ado veel slechter als in de eerste helft.
voor.quote:Op zondag 28 november 2010 14:12 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Loop je achter of loop je voor?
Vind het een grensgevalletje...rood iets te zwaar. Viel me wel even op hoe snel Castaignos kon rennen ineens.quote:
Voorlopig aardig op schema.quote:Op zondag 28 november 2010 02:18 schreef Lo-Fi het volgende:
Feyenoord - ADO Den Haag 1
De Graafschap - Vitesse 3
Heracles Almelo - FC Utrecht 2
VVV Venlo - Ajax 2
Vanuit stilstand 40 meter overbruggen...?quote:Op zondag 28 november 2010 14:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Wijnaldum is één van de weinige spelers die uit stilstand 40 meter kan overbruggen. Heel mooi om te zien.²
Tegen PSV.quote:Op zondag 28 november 2010 14:16 schreef kapiteintje het volgende:
Zijn we nu getuige van het officiële debuut van Auassar in de eredivisie mensen?
Nee.quote:Op zondag 28 november 2010 14:16 schreef kapiteintje het volgende:
Zijn we nu getuige van het officiële debuut van Auassar in de eredivisie mensen?
Volgens mij is dat de enige speler die dat kan.quote:Op zondag 28 november 2010 14:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Wijnaldum is één van de weinige spelers die uit stilstand 40 meter kan overbruggen. Heel mooi om te zien.²
Alsof die wedstrijd eredivisie waardig wasquote:
1. Voor Feyenoord natuurlijk...quote:Op zondag 28 november 2010 14:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee.
1. Hij speelde vorig jaar al bij VVV, die zaten toen in de eredivisie.
2. Hij heeft al meegespeeld tegen PSV.
Nee, hij had het voorrecht minuten te mogen maken in de legendarische 10-0 wedstrijd tegen PSV.quote:Op zondag 28 november 2010 14:16 schreef kapiteintje het volgende:
Sterk!quote:Op zondag 28 november 2010 14:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Alsof die wedstrijd eredivisie waardig was.
Nee, maar Feyenoord heeft nog geen Eredivisie waardige wedstrijden gespeeld, samen met Willem IIquote:Op zondag 28 november 2010 14:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Alsof die wedstrijd eredivisie waardig was.
Is een KNVB-zaak.quote:Op zondag 28 november 2010 14:19 schreef napoleonfour het volgende:
Zelfs bij de vlaggen wordt gekort door Feijenoord
Concentreer je nu maar op je eigen ploegje. Dat draait ook niet zo lekker de laatste tijd.quote:Op zondag 28 november 2010 14:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, maar Feyenoord heeft nog geen Eredivisie waardige wedstrijden gespeeld, samen met Willem II
Eredivisie waardigquote:Op zondag 28 november 2010 14:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, maar Feyenoord heeft nog geen Eredivisie waardige wedstrijden gespeeld, samen met Willem II
Als ze vandaag winnen staan ze drie punten achter op de koploper... Valt wel mee allemaal bij Ajax.quote:Op zondag 28 november 2010 14:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Concentreer je nu maar op je eigen ploegje. Dat draait ook niet zo lekker de laatste tijd.
Na vandaag staan ze 3e met 3 punten achter PSV. Dus gaat wel lekker hoor, na de winterstop gewoon weer een zo'n reeks neerzetten.quote:Op zondag 28 november 2010 14:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Concentreer je nu maar op je eigen ploegje. Dat draait ook niet zo lekker de laatste tijd.
Wat vind jij Eredivisie waardig?quote:Op zondag 28 november 2010 14:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat is niet de verdienste van Ajax, maar het slechte presteren van Twente.quote:Op zondag 28 november 2010 14:21 schreef TC03 het volgende:
[..]
Als ze vandaag winnen staan ze drie punten achter op de koploper... Valt wel mee allemaal bij Ajax.
Dan nog valt het allemaal wel mee dus.quote:Op zondag 28 november 2010 14:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is niet de verdienste van Ajax, maar het slechte presteren van Twente.
Ik heb het niet over de ranglijst. De discussie ging over het vertoonde spel. Daar valt nog veel aan te werken. Ook bij Ajax.quote:Op zondag 28 november 2010 14:23 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dan nog valt het allemaal wel mee dus.
Ajax speelt slecht, maar als je dan nog steeds 3e kan staan na vandaag, met 3 punten achterstand, dan is dat gewoon goed.quote:Op zondag 28 november 2010 14:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is niet de verdienste van Ajax, maar het slechte presteren van Twente.
Als jij vindt dat het bij Ajax lekker gaat dan heb je je ogen in je zakken zitten.
Al dat commentaar van ex-profspelers en Cruijff is natuurlijk bullshit. Die hebben er helemaal geen kijk op. Gaat prima daar in Amsterdam...niks aan het handje.quote:Op zondag 28 november 2010 14:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ajax speelt slecht, maar als je dan nog steeds 3e kan staan na vandaag, met 3 punten achterstand, dan is dat gewoon goed.
Zeg ik dat?quote:Op zondag 28 november 2010 14:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Al dat commentaar van ex-profspelers en Cruijff is natuurlijk bullshit. Die hebben er helemaal geen kijk op. Gaat prima daar in Amsterdam...niks aan het handje.![]()
Wil je eens naar de geblesseerden bij Feyenoord kijken...quote:Op zondag 28 november 2010 14:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ajax speelt slecht, maar als je dan nog steeds 3e kan staan na vandaag, met 3 punten achterstand, dan is dat gewoon goed.
Spel is niet goed, maar wat wil je met een vermoeide v/d Wiel, De Zeeuw, Suarez?
Dat wil niet zeggen dat je 15/14e mag staan?quote:Op zondag 28 november 2010 14:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wil je eens naar de geblesseerden bij Feyenoord kijken...
Haha, nee dat roepen de beleidsbepalers wel.. "We zitten even in een dipje, komen er wel weer uit"quote:
Lijkt me eerder een typische ajax-eigenschap hoor.quote:Op zondag 28 november 2010 14:27 schreef honda1990 het volgende:
Alle feyenoorders komen weer om de hoek kijken bij winstNu naar écht voetbal kijken.
Klopt, maar die beleidsbepalers:quote:Op zondag 28 november 2010 14:27 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Haha, nee dat roepen de beleidsbepalers wel.. "We zitten even in een dipje, komen er wel weer uit"
Zo goed is Utrecht niet bezig hoorquote:Op zondag 28 november 2010 14:27 schreef honda1990 het volgende:
Alle feyenoorders komen weer om de hoek kijken bij winstNu naar écht voetbal kijken.
Klopt, sommige wedstrijden hadden ze gewoon moeten winnen. Maar doe nu niet alsof het de verdienste van Ajax is dat ze op 3 punten van de koploper staan.quote:Op zondag 28 november 2010 14:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat je 15/14e mag staan?
Wat gebeurde er?quote:
nee die bal van urbyquote:Op zondag 28 november 2010 14:38 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Heb je het nou nog over die kans van Boymans?
Martin en Cock bedoel je?quote:Op zondag 28 november 2010 14:38 schreef Wilskracht het volgende:
Gelukkig heeft Ajax 2 zwaargewichten op de bank zitten
quote:Op zondag 28 november 2010 14:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Winnen met een eigen doelpunt en buitenspelgoal, je zal er maar trots op zijn.
Bedoelde Verhoeven en Mido dus het zijn er 4quote:
Was gewoon geen buitenspel, dus probeer de feiten niet te verdraaien. Die eigen goal was mooi meegenomen, maar Feyenoord had daarnaast gewoon een 100% penalty moeten krijgen. Dus niet zo piepen en je bij de feiten houden a.u.b.quote:Op zondag 28 november 2010 14:39 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Alsof het voor Feyenoord in deze fase van de competitie ook maar iets uitmaakt hoe de punten worden behaald.
je bent de enige die het een penalty vindtquote:Op zondag 28 november 2010 14:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was gewoon geen buitenspel, dus probeer de feiten niet te verdraaien. Die eigen goal was mooi meegenomen, maar Feyenoord had daarnaast gewoon een 100% penalty moeten krijgen. Dus niet zo piepen en je bij de feiten houden a.u.b.
Nee hoor...kijk de beelden er maar op na. De bal rolt gewoon door terwijl de benen van Wijnaldum onderuit worden gehaald. Zo simpel is het. Of je nu voor Feyenoord bent of niet, het was gewoon een penalty. Punt.quote:Op zondag 28 november 2010 14:42 schreef robr0 het volgende:
[..]
je bent de enige die het een penalty vindt
Lol, ik zeg dat toch niet?quote:Op zondag 28 november 2010 14:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was gewoon geen buitenspel, dus probeer de feiten niet te verdraaien. Die eigen goal was mooi meegenomen, maar Feyenoord had daarnaast gewoon een 100% penalty moeten krijgen. Dus niet zo piepen en je bij de feiten houden a.u.b.
Jan van Halst vond het ook geen penalty en ik ook nietquote:Op zondag 28 november 2010 14:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee hoor...kijk de beelden er maar op na. De bal rolt gewoon door terwijl de benen van Wijnaldum onderuit worden gehaald. Zo simpel is het. Of je nu voor Feyenoord bent of niet, het was gewoon een penalty. Punt.
Dat doet het 'm!quote:Op zondag 28 november 2010 14:47 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Jan van Halst vond het ook geen penalty en ik ook niet
Blind maar dat mag niet van Jolquote:Op zondag 28 november 2010 14:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Anita, hebben ze echt niets beters? Hij speelt alle ballen terug.²
Volgens mij vind Jol danny blind gewoon kut en heeft ie daarom zo iets van, die daley blind kan ook de tering krijgen.quote:Op zondag 28 november 2010 14:48 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Blind maar dat mag niet van Jol
volgens mij is het andersomquote:Op zondag 28 november 2010 14:49 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Volgens mij vind Jol danny blind gewoon kut en heeft ie daarom zo iets van, die daley blind kan ook de tering krijgen.
Verdedigend stelt Blind natuurlijk 0,0 voor. Echt waardeloos, bakt er niks van. Maar speelt wel de ballen vooruit. En Anita met zijn talkpoeder bips speelt zo vaak de ballen terug dat je denkt dat hij voor de tegenpartij speelt.quote:Op zondag 28 november 2010 14:49 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Volgens mij vind Jol danny blind gewoon kut en heeft ie daarom zo iets van, die daley blind kan ook de tering krijgen.
quote:Op zondag 28 november 2010 14:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Verdedigend stelt Blind natuurlijk 0,0 voor. Echt waardeloos, bakt er niks van. Maar speelt wel de ballen vooruit. En Anita met zijn talkpoeder bips speelt zo vaak de ballen terug dat je denkt dat hij voor de tegenpartij speelt.²
Talkpoeder bips!quote:Op zondag 28 november 2010 14:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Verdedigend stelt Blind natuurlijk 0,0 voor. Echt waardeloos, bakt er niks van. Maar speelt wel de ballen vooruit. En Anita met zijn talkpoeder bips speelt zo vaak de ballen terug dat je denkt dat hij voor de tegenpartij speelt.²
De wit-rode olifant.quote:
Maar niet uit z'n mondquote:Op zondag 28 november 2010 14:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De wit-rode olifant.Je beseft toch wel dat de olifant het zoogdier op land is waar de meeste poep uitkomt.
Hij heeft zichzelf heel wat privileges afgedwongen zo te zien.quote:Op zondag 28 november 2010 14:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind het trouwens erg irritant dat El Hamdaoui alleen maar meedoet in balbezit.²
Welk zoogdier poept er dan wel uit zijn mond?quote:
Dat zou Eriksen ook eens moeten doen, dat heet gebruik maken van je kwaliteiten. Kijk maar naar Seedorf bij Milan.quote:Op zondag 28 november 2010 14:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind het trouwens erg irritant dat El Hamdaoui alleen maar meedoet in balbezit.²
Jij.quote:Op zondag 28 november 2010 14:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Welk zoogdier poept er dan wel uit zijn mond?²
Weet jij wie dan een goal kan maken.quote:Op zondag 28 november 2010 15:04 schreef Zwansen het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Ajax hier vandaag niet gaat winnen. Ajax is uit vorm, maar VVV is gewoon niet eredivisiewaardig.
Straks verhuren ze hem aan Almere Cityquote:Op zondag 28 november 2010 15:07 schreef BansheeBoy het volgende:
En van der Wiel dacht echt aan een club als Bayern, Barca of Madrid.²
graag.quote:Op zondag 28 november 2010 15:09 schreef robr0 het volgende:
je gaat bijna hopen dat mido als aanspeelpunt komt
Ik vind dat hij bij Bayern niet zou misstaan. Die gast is alleen net zo vermoeid als Suarez.quote:Op zondag 28 november 2010 15:07 schreef BansheeBoy het volgende:
En van der Wiel dacht echt aan een club als Bayern, Barca of Madrid.²
Waarom liegen ze?quote:Op zondag 28 november 2010 15:12 schreef Paxcon het volgende:
Volgens radio 1 speelt Anita wel een aardige wedstrijd.
Volgens mij voetballen ze stationair. Zou dat bewust zijn, omdat Europees?quote:
En dat noemen zich supportersquote:Op zondag 28 november 2010 15:11 schreef DaggerOne het volgende:
Wij willen Ajax zien
Dit is het Ajax anno 2010.
Ik begrijp je niet helemaal maar Heracles is gewoon beterderquote:Op zondag 28 november 2010 15:13 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Volgens mij voetballen ze stationair. Zou dat bewust zijn, omdat Europees?
Want Utrecht heeft in korte tijd moeilijk veel moeten ballen.
Moet hij maar even iemand bijten voor een lange vakantiequote:Op zondag 28 november 2010 15:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind dat hij bij Bayern niet zou misstaan. Die gast is alleen net zo vermoeid als Suarez.
Jij hebt een vrouw. Dat betekent dat je hoogstwaarschijnlijk 21 jaar of ouder bent. Dit plaatst je posts hier toch in een heel ander perspectief...quote:Op zondag 28 november 2010 15:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is dat mijn vrouw nu een warme kop thee met een boterletter op mijn torso manoeuvreert, van de wedstrijd kan ik niet warm of koud worden.²
Dat ze het wel best vinden bij Utrecht wortel. Want Utrecht voetbalt helemaal niet. Dat lijkt bewust.quote:Op zondag 28 november 2010 15:14 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet helemaal maar Heracles is gewoon beterder
Ik ben 30, dat heb ik eigenlijk al gezegd.quote:Op zondag 28 november 2010 15:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij hebt een vrouw. Dat betekent dat je hoogstwaarschijnlijk 21 jaar of ouder bent. Dit plaatst je posts hier toch in een heel ander perspectief...
Ze willen heus wel winnen hoorquote:Op zondag 28 november 2010 15:15 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat ze het wel best vinden bij Utrecht wortel. Want Utrecht voetbalt helemaal niet. Dat lijkt bewust.
En dan zo'n oeuvre.quote:Op zondag 28 november 2010 15:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben 30, dat heb ik eigenlijk al gezegd.²
Mag alleen geen moeite kosten.quote:
En je dan zo gedragen? Kun je even aan je begeleider vragen of ze je op een ander topic wil zetten?quote:Op zondag 28 november 2010 15:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben 30, dat heb ik eigenlijk al gezegd.²
Ik heb zelf jaren gevoetbald, als de pijn wat minder is ook nu nog. Ben zelf een nogal getruukte speler. Met een perfecte eerste aanname. Ben bovenal liefhebber.quote:Op zondag 28 november 2010 15:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En je dan zo gedragen? Kun je even aan je begeleider vragen of ze je op een ander topic wil zetten?
Ja, wij ook. Welkom.quote:Op zondag 28 november 2010 15:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb zelf jaren gevoetbald, als de pijn wat minder is ook nu nog. Ben zelf een nogal getruukte speler. Met een perfecte eerste aanname. Ben bovenal liefhebber.²
quote:Op zondag 28 november 2010 15:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb zelf jaren gevoetbald, als de pijn wat minder is ook nu nog. Ben zelf een nogal getruukte speler. Met een perfecte eerste aanname. Ben bovenal liefhebber.²
Ja, echt heel slecht. Dit is Ajax onwaardig en een belediging voor de rijke historie die Ajax kent.quote:
Zap eens naar dat andere kanaal? Heracles - Utrecht. Wat een gezwel van een wedstrijd.quote:Op zondag 28 november 2010 15:21 schreef robr0 het volgende:
dit duel kan je wel nomineren voor de slechtste match van 2010
Ohja, ADO is een geduchte concurrent van Ajax?quote:Op zondag 28 november 2010 15:22 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Onderbewust is Jol gewoon een Ado fan. Daarom laat hij Ajax nu zo slecht spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |