Ik begrijp je niet helemaal maar Heracles is gewoon beterderquote:Op zondag 28 november 2010 15:13 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Volgens mij voetballen ze stationair. Zou dat bewust zijn, omdat Europees?
Want Utrecht heeft in korte tijd moeilijk veel moeten ballen.
Moet hij maar even iemand bijten voor een lange vakantiequote:Op zondag 28 november 2010 15:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind dat hij bij Bayern niet zou misstaan. Die gast is alleen net zo vermoeid als Suarez.
Jij hebt een vrouw. Dat betekent dat je hoogstwaarschijnlijk 21 jaar of ouder bent. Dit plaatst je posts hier toch in een heel ander perspectief...quote:Op zondag 28 november 2010 15:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is dat mijn vrouw nu een warme kop thee met een boterletter op mijn torso manoeuvreert, van de wedstrijd kan ik niet warm of koud worden.²
Dat ze het wel best vinden bij Utrecht wortel. Want Utrecht voetbalt helemaal niet. Dat lijkt bewust.quote:Op zondag 28 november 2010 15:14 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet helemaal maar Heracles is gewoon beterder
Ik ben 30, dat heb ik eigenlijk al gezegd.quote:Op zondag 28 november 2010 15:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij hebt een vrouw. Dat betekent dat je hoogstwaarschijnlijk 21 jaar of ouder bent. Dit plaatst je posts hier toch in een heel ander perspectief...
Ze willen heus wel winnen hoorquote:Op zondag 28 november 2010 15:15 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat ze het wel best vinden bij Utrecht wortel. Want Utrecht voetbalt helemaal niet. Dat lijkt bewust.
En dan zo'n oeuvre.quote:Op zondag 28 november 2010 15:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben 30, dat heb ik eigenlijk al gezegd.²
Mag alleen geen moeite kosten.quote:
En je dan zo gedragen? Kun je even aan je begeleider vragen of ze je op een ander topic wil zetten?quote:Op zondag 28 november 2010 15:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben 30, dat heb ik eigenlijk al gezegd.²
Ik heb zelf jaren gevoetbald, als de pijn wat minder is ook nu nog. Ben zelf een nogal getruukte speler. Met een perfecte eerste aanname. Ben bovenal liefhebber.quote:Op zondag 28 november 2010 15:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En je dan zo gedragen? Kun je even aan je begeleider vragen of ze je op een ander topic wil zetten?
Ja, wij ook. Welkom.quote:Op zondag 28 november 2010 15:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb zelf jaren gevoetbald, als de pijn wat minder is ook nu nog. Ben zelf een nogal getruukte speler. Met een perfecte eerste aanname. Ben bovenal liefhebber.²
quote:Op zondag 28 november 2010 15:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb zelf jaren gevoetbald, als de pijn wat minder is ook nu nog. Ben zelf een nogal getruukte speler. Met een perfecte eerste aanname. Ben bovenal liefhebber.²
Ja, echt heel slecht. Dit is Ajax onwaardig en een belediging voor de rijke historie die Ajax kent.quote:
Zap eens naar dat andere kanaal? Heracles - Utrecht. Wat een gezwel van een wedstrijd.quote:Op zondag 28 november 2010 15:21 schreef robr0 het volgende:
dit duel kan je wel nomineren voor de slechtste match van 2010
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |