quote:Op zondag 28 november 2010 13:48 schreef Ludacriss het volgende:
Vraag me af of Feyenoord niet gewoon hoger had gestaan met een goede/redelijke spits voorin. Vind Luc absoluut nog niet klaar voor de eredivisie.
Bewaar die onzin a.u.b. voor half 3.quote:Op zondag 28 november 2010 13:51 schreef stoeltafel het volgende:
Geen De Zeeuw en De Jong maar Tanio en Eriksen
Ajax-trainer Martin Jol blijft goochelen met het middenveld. Nu staat Teemu Tainio voor het eerst in de basis van de Amsterdammers, dat gaat ten koste van Demy de Zeeuw en Siem de Jong.
Jol heeft ook weer een plekje gereserveerd voor Christian Eriksen. Urby Emanuelson staat naast Eyong Enoh op het middenveld. Miralem Sulejmani vervangt de geschorste Luis Suareaz.
Opstelling Ajax:
Stekelenburg, Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Anita; Tainio, Enoh, Emanuelson, Eriksen; Sulejmani, El Hamdaoui.
Ja ja, als een duiveltje uit een doosje.quote:Op zondag 28 november 2010 13:52 schreef Mwanatabu het volgende:
Ik was net ff weg, was het Castaignos weer?
Wat ik je brom.quote:Op zondag 28 november 2010 13:52 schreef Ludacriss het volgende:
VD Brom moet snel gaan wisselen. Anders wordt het zo 3-1!
Is z'n leeftijd denk ik.quote:Op zondag 28 november 2010 13:54 schreef Mwanatabu het volgende:
Cabral trekt het niet echt lekker, veel verkeerde keuzes...
quote:Op zondag 28 november 2010 13:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Met alle respect, en zeker voor mezelf, maar het Feyenoord publiek is toch wel achterlijk als ze écht denken Europa in te kunnen.˛
Met alle respect, jij gelooft echt dat het Feyenoord publiek zoiets denkt? Ik vind dit voetbalhumor...quote:Op zondag 28 november 2010 13:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Met alle respect, en zeker voor mezelf, maar het Feyenoord publiek is toch wel achterlijk als ze écht denken Europa in te kunnen.˛
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |