Blind maar dat mag niet van Jolquote:Op zondag 28 november 2010 14:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Anita, hebben ze echt niets beters? Hij speelt alle ballen terug.²
Volgens mij vind Jol danny blind gewoon kut en heeft ie daarom zo iets van, die daley blind kan ook de tering krijgen.quote:Op zondag 28 november 2010 14:48 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Blind maar dat mag niet van Jol
volgens mij is het andersomquote:Op zondag 28 november 2010 14:49 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Volgens mij vind Jol danny blind gewoon kut en heeft ie daarom zo iets van, die daley blind kan ook de tering krijgen.
Verdedigend stelt Blind natuurlijk 0,0 voor. Echt waardeloos, bakt er niks van. Maar speelt wel de ballen vooruit. En Anita met zijn talkpoeder bips speelt zo vaak de ballen terug dat je denkt dat hij voor de tegenpartij speelt.quote:Op zondag 28 november 2010 14:49 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Volgens mij vind Jol danny blind gewoon kut en heeft ie daarom zo iets van, die daley blind kan ook de tering krijgen.
quote:Op zondag 28 november 2010 14:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Verdedigend stelt Blind natuurlijk 0,0 voor. Echt waardeloos, bakt er niks van. Maar speelt wel de ballen vooruit. En Anita met zijn talkpoeder bips speelt zo vaak de ballen terug dat je denkt dat hij voor de tegenpartij speelt.²
Talkpoeder bips!quote:Op zondag 28 november 2010 14:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Verdedigend stelt Blind natuurlijk 0,0 voor. Echt waardeloos, bakt er niks van. Maar speelt wel de ballen vooruit. En Anita met zijn talkpoeder bips speelt zo vaak de ballen terug dat je denkt dat hij voor de tegenpartij speelt.²
De wit-rode olifant.quote:
Maar niet uit z'n mondquote:Op zondag 28 november 2010 14:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De wit-rode olifant.Je beseft toch wel dat de olifant het zoogdier op land is waar de meeste poep uitkomt.
Hij heeft zichzelf heel wat privileges afgedwongen zo te zien.quote:Op zondag 28 november 2010 14:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind het trouwens erg irritant dat El Hamdaoui alleen maar meedoet in balbezit.²
Welk zoogdier poept er dan wel uit zijn mond?quote:
Dat zou Eriksen ook eens moeten doen, dat heet gebruik maken van je kwaliteiten. Kijk maar naar Seedorf bij Milan.quote:Op zondag 28 november 2010 14:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind het trouwens erg irritant dat El Hamdaoui alleen maar meedoet in balbezit.²
Jij.quote:Op zondag 28 november 2010 14:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Welk zoogdier poept er dan wel uit zijn mond?²
Weet jij wie dan een goal kan maken.quote:Op zondag 28 november 2010 15:04 schreef Zwansen het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Ajax hier vandaag niet gaat winnen. Ajax is uit vorm, maar VVV is gewoon niet eredivisiewaardig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |