Nee, misschien de buren?quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:33 schreef Jojoortje het volgende:
Hoorden jullie ook iemand heel hard kreunen?
Vind jij dat ook van Vleminckx?quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is toch een wonder dat Schöne nog bij NEC zit? Kan echt wel hogerop die boy.˛
Natuurlijk weet ik dat, we zijn hier een select clubje, we kunnen veel van elkaar hebben. We maken er ook echt wat moois van samen. Dat weet ik te waarderen.quote:
Zo raar vind ik het anders niet, z'n fout (2e goal) wat toch wel erg amateuristischquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is toch een wonder dat Schöne nog bij NEC zit? Kan echt wel hogerop die boy.˛
Eerlijk gezegd ook. In zijn soort zijn er nog maar weinig, hij mist zelden kansen en hij blijft werken voor het team. Hem heeft Feyenoord nodig.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vind jij dat ook van Vleminckx?
quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Natuurlijk weet ik dat, we zijn hier een select clubje, we kunnen veel van elkaar hebben. We maken er ook echt wat moois van samen. Dat weet ik te waarderen.˛
quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Natuurlijk weet ik dat, we zijn hier een select clubje, we kunnen veel van elkaar hebben. We maken er ook echt wat moois van samen. Dat weet ik te waarderen.˛
Deze hé:quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:39 schreef Jojoortje het volgende:
De smileys verpesten zijn prachtige reactie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |