Geloof me, dat doet ontzettend pijn.quote:
Geloof ik best. Wel kut tho, was geen eens een duel ofzo.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Geloof me, dat doet ontzettend pijn.²
Zeker. Hij gaat ook niet voor niets liggenquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:26 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Al lijkt ie op de paashaas, heerlijke voetballer
De eerste keer dat ik om je moest lachen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Zo gaat de Wezel weer terug de natuur in.²
Geniaal.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Wanneer ga jij weer terug de woestijn in?quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Volgens Langs de Lijn kwam hij met zijn benen verstrikt tussen die van Sibum. Heb het zelf niet gezien..quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Knie, hij verstapte zich ofzo.
Euh, niet gezienquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:28 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Volgens Langs de Lijn kwam hij met zijn benen verstrikt tussen die van Sibum. Heb het zelf niet gezien..
Volgens CNN is het zijn kniebandquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:28 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Volgens Langs de Lijn kwam hij met zijn benen verstrikt tussen die van Sibum. Heb het zelf niet gezien..
quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:29 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Volgens CNN is het zijn knieband
Waar?quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:33 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nou joo =< En banshee mag het wel zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |