Dan is het een carambolequote:Op zaterdag 27 november 2010 22:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Bal indraaien, 2e paal zodat je alleen je lul er tegen aan hoeft te stoten en: Goal!
Mag ook. Zolang ze maar niet weggekopt worden door de man die bij de eerste paal staatquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:12 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Dan is het een carambole![]()
Ben zelf meer een liefhebber van de afdraaiende corners, hoef je als inkomende man alleen maar tegenaan te lopen en uitlopende verdedigers hebben vaak de grootste moeite om deze corners weg te werken.
Yeah, die heeft Wiljan er wel ingeslepen. Ingooien vallen ook niet tegen, maar het veldspel?quote:
Of zelfs cornertjes die een mannetje bij de 1e paal eenvoudig met de binnenkant wegwerkt.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:13 schreef Jojoortje het volgende:
Mag ook. Zolang ze maar niet weggekopt worden door de man die bij de eerste paal staat
Zijn we het zowaar eens vanavond.. Het mooiste is natuurlijk wat variatie in de corners. Mis ik bij mijn eigen clubje ook wel eens. Corners op zakhoogte (perfecte hoogte voor onze spits trouwens, hoeft hij nauwelijks te springen)quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mag ook. Zolang ze maar niet weggekopt worden door de man die bij de eerste paal staat
Mooi puntjes voor mij erbijquote:
Schizophrenic?quote:
'Yeeey, kut Vleminckx!'quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:18 schreef Jojoortje het volgende:
Doh, tuurlijk ben ik blij.
Maar als ik zijn hoofd zie dan:
Ja dat ja..quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
'Yeeey, kut Vleminckx!'
Zeg je dan.
En soms een verdwaalde Argentijn.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:19 schreef BansheeBoy het volgende:
De Jong begint weer eens aan een Marokkaanse actie. Heeft geen zin, lukt alleen Marokkanen.²
Marokkanen tochquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:19 schreef BansheeBoy het volgende:
De Jong begint weer eens aan een Marokkaanse actie. Heeft geen zin, lukt alleen Marokkanen.²
quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:22 schreef Gramulanion het volgende:
BansheeBoy kwam klaar na die pass van Chadli.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |