sure maak straks wel een filmpje met me mobiel ervanquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:53 schreef Rossdale het volgende:
"Check mij vet goed zijn, ik maak een triple knife kill! Echt waar hoor jongens, alleen lukt het me heel toevallig niet om het filmpje te uploaden, dus jullie moeten maar gewoon geloven dat ik echt heel erg goed ben!"
roces
Voeg Michhas maar toe, dan kom je vanzelf iedereen tegenquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:10 schreef Jorwol het volgende:
Er is er niet ergens een lijstje met de 360-spelers? Dan voeg ik jullie even toe, altijd chill om actieve mensen erbij te hebben in de friendslist!
Mij niet..quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:28 schreef Michhas het volgende:
[..]
Voeg Michhas maar toe, dan kom je vanzelf iedereen tegen
quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
Als je je aantal kills wil verhogen moet je mij toevoegen: Tahie81
Mijn 360nick = Doopstahquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:10 schreef Jorwol het volgende:
Er is er niet ergens een lijstje met de 360-spelers? Dan voeg ik jullie even toe, altijd chill om actieve mensen erbij te hebben in de friendslist!
G11 vind ik echt een zeldzame kutgun.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:22 schreef Athlete het volgende:
Ben ik de enige die liever met een G11 rondloopt dan AK/Commando?
Vind het echt een chill wapen.
compressor op je geweerquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:46 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
G11 vind ik echt een zeldzame kutgun.
AK-47+RDS/Compressor is mijn standaard gun
Commando+RDS/Compressor gebruik ik in Hardcore matches
FAL+ACOG gebruik ik bij Array & Havana (als sniper)
AUG+RDS gebruik ik op Firerange & Nuketown
M16+ACOG soms als vervanger van FAL
Ik heb eigenlijk de hele tijd de iron sight van de AK gebruikt, tot ik voor de fun er een RDS opzette. Nu kan ik niet meer zonderThere goes Sleight of Hand Pro....
+ hacker pro = anti camper class.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:17 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Oeps![]()
Surpressor+Ghost Pro+motion sensor = Campersparadise
Geen muziek of pratende mannetjes?quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:32 schreef Proletariaat het volgende:
Heb gisteren mn dvd's met krassen waaronder black ops laten fixen.. Als ik nu black ops speel heb ik het idee alsof het allemaal heel leeg is, echt alleen maar gunshots als geluid enzo
Als vrouwlief echt van je houdt haalt ze deze voor je:quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:49 schreef Doopy-X- het volgende:
Zo, ga aan vrouwlief maar eens de X11 voor kerst vragen
Turtlebeach is net zo goed als Astro en ik kan het weten want ik heb ze beide gehadquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:01 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Als vrouwlief echt van je houdt haalt ze deze voor je:
http://www.astrogaming.co.uk/products.asp?id=2783
Vergeleken met dat ding is Turtle Beach echt niks. Man wat wil ik graag zo'n Astro ding![]()
Misschien ook maar even lief mijn vrouwtje aankijken en zeggen dat ik nog wel een kerstcadeautje weet
Ik was zeg maar aan het kijken wat voor een PS3 het beste was en daar een beetje vanuit gegaan. En aangezien alleen de Turtle Beach PX21 compatible is met de PS3 en deze "maar" Dolby 2.1 is, is de Astro 40 dus wel ietsje beter... (nogmaals, vanuit PS3 opzicht, niet fanboy opzichtquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Turtlebeach is net zo goed als Astro en ik kan het weten want ik heb ze beide gehad
heb hem gehaald nu. 2 kills was inderdaad voldoende, is me gelukt bij een potje domination,quote:Op maandag 29 november 2010 21:59 schreef KrentebolHooft het volgende:
3 is gewoon triple kill hoor
4+ is multikill.
Dat is ie zeker niet!quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Turtlebeach is net zo goed als Astro en ik kan het weten want ik heb ze beide gehad
quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:45 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat is ie zeker niet!
Nadeel van de astro's zijn de snoeren, voor de rest is het geluid beter in balans en is het comfort beter.
Maar als je gewoon beetje chill games speelt is een turtlebeach al perfect.
Ik vind die Astro's dus niet fijner zitten dan de TB's. Maar je hoeft voor Black Ops iig geen hele dure headset te halen want echt op geluid spelen zit er vrijwel niet meer in.quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:45 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat is ie zeker niet!
Nadeel van de astro's zijn de snoeren, voor de rest is het geluid beter in balans en is het comfort beter.
Maar als je gewoon beetje chill games speelt is een turtlebeach al perfect.
Zal in ieder geval beter zijn dan mijn mr handsfree blue butterfly pauper bluetooth headset die ik 10 jaar geleden bij mijn telefoon kreegquote:Op dinsdag 30 november 2010 17:58 schreef Dr.Pringles het volgende:
[ afbeelding ]
Puur HD-geluid. FTW!
Eensch, ambient noise slaat echt nergens opquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vind die Astro's dus niet fijner zitten dan de TB's. Maar je hoeft voor Black Ops iig geen hele dure headset te halen want echt op geluid spelen zit er vrijwel niet meer in.
Preciesquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vind die Astro's dus niet fijner zitten dan de TB's. Maar je hoeft voor Black Ops iig geen hele dure headset te halen want echt op geluid spelen zit er vrijwel niet meer in.
200 euro voor een koptelefoon?quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:01 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Als vrouwlief echt van je houdt haalt ze deze voor je:
http://www.astrogaming.co.uk/products.asp?id=2783
Vergeleken met dat ding is Turtle Beach echt niks. Man wat wil ik graag zo'n Astro ding![]()
Misschien ook maar even lief mijn vrouwtje aankijken en zeggen dat ik nog wel een kerstcadeautje weet
Hup naar het PC-topique jij zondaarskindquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:20 schreef de_boswachter het volgende:
Nog meer mensen met Steam problemen momenteel?
Hopen dat ie een ban krijg voor dit off-topic gezeurquote:Op dinsdag 30 november 2010 18:20 schreef de_boswachter het volgende:
Nog meer mensen met Steam problemen momenteel?
Ja maar je wil je kekke headphones wel showen op MLG tournaments lijkt mequote:Op dinsdag 30 november 2010 18:17 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
200 euro voor een koptelefoon?
Speel het liefst gewoon over de 5.1 boxen, voor 's avonds laat is die Turtle goed zat.
Nee joh, je neemt toch gewoon je set mee naar de tournament.quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja maar je wil je kekke headphones wel showen op MLG tournaments lijkt me
quote:Op dinsdag 30 november 2010 20:25 schreef Proletariaat het volgende:
Ik bel met game mania vragen ze of ik soms boos op mijn xbox sla
Echt waar joh?quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:42 schreef deepart het volgende:
Zal ik dit spel ooit nog spelen
Net een killstreak met de balistic knive, 7 knives zonder te sterven. Dus ik na het potje kijken bij gespeelde games, was die helemaal leeg dus kon ik geen kekke replay maken. Toen moest ik een nieuwe game kiezen door een connection error.
Dus een nieuwe game gekozen, na 50 seconden te hebben gewacht gaat het spel laden. 'awaiting game'.. dat duurde en dat duurde, na 2 minuten heb ik dee ps3 maar uitgezet.
Het is een uitzondering als de game meer dan een half uur aanstaat op een avond, wat een gekutHet lijkt wel alsof ik cod4 aan het spelen ben met de constante host ended's en de 'awaiting game' die minuten duren voordat ze weer naar de lobby springen.
Nee dit verzin ik, gewoon om eens lekker te trollen.. ik heb deze game niet eens. Laat staan een Playstation 3.quote:
Wajooow, GANGSTAAAAHquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:53 schreef deepart het volgende:
[..]
Nee dit verzin ik, gewoon om eens lekker te trollen.. ik heb deze game niet eens. Laat staan een Playstation 3.
Dit post ik uit pure afgunst. Ik haat jullie uit pure jaloezie.
Dussss...
Voeg jij ook weleens wat toe aan een topic?quote:
Nee ik voeg niks toe aan dit topic, aan geen enkel topic.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:55 schreef deepart het volgende:
[..]
Voeg jij ook weleens wat toe aan een topic?
Je mag liegen.
Dat klinkt wel sneuquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:01 schreef BobbanzPS het volgende:
[..]
Nee ik voeg niks toe aan dit topic, aan geen enkel topic.
Heb geen vrienden dus probeer ik maar leuk hier met iedereen mee te lullen
Goed gemiktquote:Op dinsdag 30 november 2010 22:29 schreef KrentebolHooft het volgende:
Ik kreeg net een headshot met een frag grenade
Hamster with a pianoquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wat een avond!!! Bedankt Ross en Stoma
!!
Psssstttt ik moet ook zo'n kabel
Even wat poorten in je router open zetten staat op portforward.com wel hoe je dat moet doen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 21:42 schreef deepart het volgende:
Zal ik dit spel ooit nog spelen
Net een killstreak met de balistic knive, 7 knives zonder te sterven. Dus ik na het potje kijken bij gespeelde games, was die helemaal leeg dus kon ik geen kekke replay maken. Toen moest ik een nieuwe game kiezen door een connection error.
Dus een nieuwe game gekozen, na 50 seconden te hebben gewacht gaat het spel laden. 'awaiting game'.. dat duurde en dat duurde, na 2 minuten heb ik dee ps3 maar uitgezet.
Het is een uitzondering als de game meer dan een half uur aanstaat op een avond, wat een gekutHet lijkt wel alsof ik cod4 aan het spelen ben met de constante host ended's en de 'awaiting game' die minuten duren voordat ze weer naar de lobby springen.
Masterlijkquote:Op woensdag 1 december 2010 10:45 schreef Roces18 het volgende:
http://yfrog.com/b7ptoz
hier bitches mijn masterlijke triple knife kill
en nu niet meer zeuren hé
Ik jaloers? Hoe weet jij dat dan, ik reageer nooit op jou om dit soort rare discussies en onterechte aannames van jou te voorkomenquote:Op woensdag 1 december 2010 10:53 schreef Roces18 het volgende:
Je weet wel wat ik speelde toevallig? HQ heet dat, maar ik weet dat jij altijd jaloers bent maar zo ben je geboren dus ik zal het je vergeven.
Doe maar, ik ben benieuwdquote:Op woensdag 1 december 2010 10:56 schreef Roces18 het volgende:
Man ik kan zo 100 reacties van jou op mijn berichten eruit pakken waar je achterlijk reageert, maar ik denk dat het ook komt omdat je in een aso buurt woont dus je hebt geen goede voorbeelden in je leven.
quote:Op woensdag 1 december 2010 10:45 schreef Roces18 het volgende:
http://yfrog.com/b7ptoz
hier bitches mijn masterlijke triple knife kill
en nu niet meer zeuren hé
Gast, ik ben degene die hier als een van de weinige rustig doet, lees maar terug. Als iedereen elkaar loopt te bashen ben ik degene die zegt dat dat allemaal niet nodig is. Ga dát maar eens terugzoeken.quote:Op woensdag 1 december 2010 10:59 schreef Roces18 het volgende:
Waarom loop je dan altijd te fitten, heb je niks beters te doen in je leven.
Jup, dat is duidelijk de chillstequote:Op woensdag 1 december 2010 11:08 schreef Forskneck het volgende:
Wat een gezellligheid weer![]()
Nog meer mensen die hier snipen?
Het is wel een stuk moeilijker geworden![]()
L96a1 vind ik het fijnst
Ja de PSG-1 heeft meer accuracy, maar op een of andere manier moet ik ze altijd in 2 keer killen met dat wapenquote:Op woensdag 1 december 2010 11:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jup, dat is duidelijk de chillsteIk vind die PGR ook wel chill
nou nee, maar iedereen post altijd triple kills niet op dit forum dan.quote:Op woensdag 1 december 2010 11:12 schreef _GdR_ het volgende:
Maar wat de neuk is er nou speciaal aan een triple kill met een knife?
Een avondje gamen en het komt 10x voor ofzo
flikker op man faalhaas, ga eens een leven zoeken jijquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:55 schreef deepart het volgende:
[..]
Voeg jij ook weleens wat toe aan een topic?
Je mag liegen.
hahah, grapjas. Jij bent de gene die alles begint dus kijk eerst eens in de spiegel voordat je deze onzin post. Als Rossdale of iemand anders die vaak met jou speelt iets post, dan ben je helemaal verliefd op hem, maar zodra iemand anders post is het niks. Dan moet je maar een ander medium gebruiken om met Rossdale te flirtenquote:Op woensdag 1 december 2010 11:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Gast, ik ben degene die hier als een van de weinige rustig doet, lees maar terug. Als iedereen elkaar loopt te bashen ben ik degene die zegt dat dat allemaal niet nodig is. Ga dát maar eens terugzoeken.
Op het moment dat iemand negatief op jou reageert kijk je niet eens wie het is, nee, dan ga je als een losgeslagen gorilla in bash-modus, terwijl het nergens op slaat.
Ja, ik reageer negatief op jou. Je schept op om niks, je had het filmpje ook normaal kunnen posten, zonder al dat gebrag eromheen. Dan had ik normaal gereageerd.
Als je wilt bashen, prima, maar doe wel je huiswerk even man
quote:Op woensdag 1 december 2010 11:44 schreef Roces18 het volgende:
[..]
hahah, grapjas. Jij bent de gene die alles begint dus kijk eerst eens in de spiegel voordat je deze onzin post. Als Rossdale of iemand anders die vaak met jou speelt iets post, dan ben je helemaal verliefd op hem, maar zodra iemand anders post is het niks. Dan moet je maar een ander medium gebruiken om met Rossdale te flirten
jezus wat ben jij een huilie zeg.quote:Op woensdag 1 december 2010 11:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
1. Rossdale is lang niet de enige met wie ik veel speel.
2. Neen, ik ben niet degene die discussies begint, sterker nog, ik heb het een keer voor BobbanzPS opgenomen toen iedereen hem aan het bashen was. Dus nee, ik ben geen basher.
3. Als je mij van alles en nog wat beschuldigd, kom dan eens met bewijs. Toon mij maar eens aan dat ik in de afgelopen 4 topics ALLE discussies met iedereen ben begonnen, want dat is wat je zegt.
4. Ik kan zo 10 namen opnoemen van mensen die jou maar een etterbak vinden, en jij blijft stug volhouden dat wij het probleem zijn. Misschien word het tijd dat JIJ eens in de spiegel gaat kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
Rewind homie. JIJ begon deze offtopic discussie, ik reageerde ONTOPIC op jouw prachtige triple kill.quote:Op woensdag 1 december 2010 11:53 schreef Roces18 het volgende:
Een etterbak? Lol, wat heb ik gedaan dan. En noem aub 10 namen. Kijk nu begin je weer altijd offtopic enzo misschien moet je naar een ander forum gaan want je voegt niks toe behalve troep en dom gespam met je buttbuddies. idioot
quote:Op woensdag 1 december 2010 11:57 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
jezus wat ben jij een huilie zeg.Goede reactieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nog iets nuttigs te zeggen of was dit het?
Wat? En jij bepaalt dat hij een stumper is. Kijk naar jezelf en je buttbuddy achterlijke holbewonersquote:Op woensdag 1 december 2010 11:59 schreef Parvus het volgende:
_gdr_ Michhas heeft gewoon gelijk dus hou jij je kankerbek maar gewoon stumper.
Count me in als 1 van de 10
Beste Roces, dit was de post waarmee JIJ deze discussie begon, ik reageerde inhoudelijk op jouw filmpje.quote:Op woensdag 1 december 2010 10:53 schreef Roces18 het volgende:
Je weet wel wat ik speelde toevallig? HQ heet dat, maar ik weet dat jij altijd jaloers bent maar zo ben je geboren dus ik zal het je vergeven.
quote:
Die glitch op die deur?quote:Op woensdag 1 december 2010 12:04 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Dit topic gaat ook met de dag achteruit...
OT: gisteravond paar rondjes zombies gespeeld, begin het nu wel te waarderen. Lekker glitchen op "Five"![]()
quote:Op woensdag 1 december 2010 12:00 schreef Xblister het volgende:
Ik ben neutraal, jullie zijn allemaal kankerkneusjes. wholla wacht maar 11!!!1!
Hahaha echt een masterlijke opmerkingquote:Op woensdag 1 december 2010 12:08 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Maar moet roces wel gelijk geven. jullie zitten elkaars anjer zo hard schoon te likken. wat een incest hier.
man man, jij reageert meteen achterlijk op mijn post. Dus jij bent begonnen en ga nu maar buitenspelen goeiemiddagquote:Op woensdag 1 december 2010 12:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Beste Roces, dit was de post waarmee JIJ deze discussie begon, ik reageerde inhoudelijk op jouw filmpje.
Dus bij deze ontkracht ik alles wat jij zojuist gezegd hebt, ik ben namelijk niet degene die deze woordenwisseling begonnen is.
Deze discussie is nu voorbij.
Goedemiddag
Ga mensen lekker "aanvallen" via hun fotoboek. Geeft wel aan wat voor een kankerkneus je bentquote:Op woensdag 1 december 2010 12:08 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ik vind m een huilie. thats it. voor de rest heb ik niets te maken met heel deze 'discussie'
Maar moet roces wel gelijk geven. jullie zitten elkaars anjer zo hard schoon te likken. wat een incest hier.
Achterlijk is in dit geval jouw mening, ik gaf alleen mijn mening over jouw filmpje. Daarna werd JIJ persoonlijk vriend, niet ik.quote:Op woensdag 1 december 2010 12:13 schreef Roces18 het volgende:
[..]
man man, jij reageert meteen achterlijk op mijn post. Dus jij bent begonnen en ga nu maar buitenspelen goeiemiddag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |