Ja de PSG-1 heeft meer accuracy, maar op een of andere manier moet ik ze altijd in 2 keer killen met dat wapenquote:Op woensdag 1 december 2010 11:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jup, dat is duidelijk de chillsteIk vind die PGR ook wel chill
nou nee, maar iedereen post altijd triple kills niet op dit forum dan.quote:Op woensdag 1 december 2010 11:12 schreef _GdR_ het volgende:
Maar wat de neuk is er nou speciaal aan een triple kill met een knife?
Een avondje gamen en het komt 10x voor ofzo
flikker op man faalhaas, ga eens een leven zoeken jijquote:Op dinsdag 30 november 2010 21:55 schreef deepart het volgende:
[..]
Voeg jij ook weleens wat toe aan een topic?
Je mag liegen.
hahah, grapjas. Jij bent de gene die alles begint dus kijk eerst eens in de spiegel voordat je deze onzin post. Als Rossdale of iemand anders die vaak met jou speelt iets post, dan ben je helemaal verliefd op hem, maar zodra iemand anders post is het niks. Dan moet je maar een ander medium gebruiken om met Rossdale te flirtenquote:Op woensdag 1 december 2010 11:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Gast, ik ben degene die hier als een van de weinige rustig doet, lees maar terug. Als iedereen elkaar loopt te bashen ben ik degene die zegt dat dat allemaal niet nodig is. Ga dát maar eens terugzoeken.
Op het moment dat iemand negatief op jou reageert kijk je niet eens wie het is, nee, dan ga je als een losgeslagen gorilla in bash-modus, terwijl het nergens op slaat.
Ja, ik reageer negatief op jou. Je schept op om niks, je had het filmpje ook normaal kunnen posten, zonder al dat gebrag eromheen. Dan had ik normaal gereageerd.
Als je wilt bashen, prima, maar doe wel je huiswerk even man
quote:Op woensdag 1 december 2010 11:44 schreef Roces18 het volgende:
[..]
hahah, grapjas. Jij bent de gene die alles begint dus kijk eerst eens in de spiegel voordat je deze onzin post. Als Rossdale of iemand anders die vaak met jou speelt iets post, dan ben je helemaal verliefd op hem, maar zodra iemand anders post is het niks. Dan moet je maar een ander medium gebruiken om met Rossdale te flirten
jezus wat ben jij een huilie zeg.quote:Op woensdag 1 december 2010 11:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
1. Rossdale is lang niet de enige met wie ik veel speel.
2. Neen, ik ben niet degene die discussies begint, sterker nog, ik heb het een keer voor BobbanzPS opgenomen toen iedereen hem aan het bashen was. Dus nee, ik ben geen basher.
3. Als je mij van alles en nog wat beschuldigd, kom dan eens met bewijs. Toon mij maar eens aan dat ik in de afgelopen 4 topics ALLE discussies met iedereen ben begonnen, want dat is wat je zegt.
4. Ik kan zo 10 namen opnoemen van mensen die jou maar een etterbak vinden, en jij blijft stug volhouden dat wij het probleem zijn. Misschien word het tijd dat JIJ eens in de spiegel gaat kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
Rewind homie. JIJ begon deze offtopic discussie, ik reageerde ONTOPIC op jouw prachtige triple kill.quote:Op woensdag 1 december 2010 11:53 schreef Roces18 het volgende:
Een etterbak? Lol, wat heb ik gedaan dan. En noem aub 10 namen. Kijk nu begin je weer altijd offtopic enzo misschien moet je naar een ander forum gaan want je voegt niks toe behalve troep en dom gespam met je buttbuddies. idioot
quote:Op woensdag 1 december 2010 11:57 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
jezus wat ben jij een huilie zeg.Goede reactieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nog iets nuttigs te zeggen of was dit het?
Wat? En jij bepaalt dat hij een stumper is. Kijk naar jezelf en je buttbuddy achterlijke holbewonersquote:Op woensdag 1 december 2010 11:59 schreef Parvus het volgende:
_gdr_ Michhas heeft gewoon gelijk dus hou jij je kankerbek maar gewoon stumper.
Count me in als 1 van de 10
Beste Roces, dit was de post waarmee JIJ deze discussie begon, ik reageerde inhoudelijk op jouw filmpje.quote:Op woensdag 1 december 2010 10:53 schreef Roces18 het volgende:
Je weet wel wat ik speelde toevallig? HQ heet dat, maar ik weet dat jij altijd jaloers bent maar zo ben je geboren dus ik zal het je vergeven.
quote:
Die glitch op die deur?quote:Op woensdag 1 december 2010 12:04 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Dit topic gaat ook met de dag achteruit...
OT: gisteravond paar rondjes zombies gespeeld, begin het nu wel te waarderen. Lekker glitchen op "Five"![]()
quote:Op woensdag 1 december 2010 12:00 schreef Xblister het volgende:
Ik ben neutraal, jullie zijn allemaal kankerkneusjes. wholla wacht maar 11!!!1!
Hahaha echt een masterlijke opmerkingquote:Op woensdag 1 december 2010 12:08 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Maar moet roces wel gelijk geven. jullie zitten elkaars anjer zo hard schoon te likken. wat een incest hier.
man man, jij reageert meteen achterlijk op mijn post. Dus jij bent begonnen en ga nu maar buitenspelen goeiemiddagquote:Op woensdag 1 december 2010 12:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Beste Roces, dit was de post waarmee JIJ deze discussie begon, ik reageerde inhoudelijk op jouw filmpje.
Dus bij deze ontkracht ik alles wat jij zojuist gezegd hebt, ik ben namelijk niet degene die deze woordenwisseling begonnen is.
Deze discussie is nu voorbij.
Goedemiddag
Ga mensen lekker "aanvallen" via hun fotoboek. Geeft wel aan wat voor een kankerkneus je bentquote:Op woensdag 1 december 2010 12:08 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ik vind m een huilie. thats it. voor de rest heb ik niets te maken met heel deze 'discussie'
Maar moet roces wel gelijk geven. jullie zitten elkaars anjer zo hard schoon te likken. wat een incest hier.
Achterlijk is in dit geval jouw mening, ik gaf alleen mijn mening over jouw filmpje. Daarna werd JIJ persoonlijk vriend, niet ik.quote:Op woensdag 1 december 2010 12:13 schreef Roces18 het volgende:
[..]
man man, jij reageert meteen achterlijk op mijn post. Dus jij bent begonnen en ga nu maar buitenspelen goeiemiddag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |