Semtex op een auto mikken waar vaak mensen achter schuilen vlak nadat de match is begonnen bijvoorbeeld die auto die midden op de weg staat in Havana.quote:Op maandag 29 november 2010 18:25 schreef De_Nylon_Badmuts het volgende:
wie heeft er van jullie warlord pro al gehaald ?? hoe krijg je in godsnaam die frag/semtex multi kill voor elkaar ????
Ik gebruik die niet. maar multi kills is niet zo moeilijk. neem je concusion granten gooi er 2. dan kunnen ze niet bewegen en dan je semtex er achter na. dan liefste als je ground war speelt (dus met meer mensen) en dan bij een punt wat ze innemen. bijf bij launch meteen naar punt a rennen (als je bij c begint) of andersomquote:Op maandag 29 november 2010 18:25 schreef De_Nylon_Badmuts het volgende:
wie heeft er van jullie warlord pro al gehaald ?? hoe krijg je in godsnaam die frag/semtex multi kill voor elkaar ????
Idd...quote:Op maandag 29 november 2010 18:25 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Het kan ook geen 3 dagen goed gaan tussen de fanboys
Stelletje faalhazen. Ja ik zei het, jullie zijn faalhazen.quote:Op maandag 29 november 2010 18:25 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Het kan ook geen 3 dagen goed gaan tussen de fanboys
quote:Op maandag 29 november 2010 18:38 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik gebruik die niet. maar multi kills is niet zo moeilijk. neem je concusion granten gooi er 2. dan kunnen ze niet bewegen en dan je semtex er achter na. dan liefste als je ground war speelt (dus met meer mensen) en dan bij een punt wat ze innemen. bijf bij launch meteen naar punt a rennen (als je bij c begint) of andersom
ga het proberen, thanx, hoeveel kills in 1 keer wordt eigenlijk als multi kill gerekend ??quote:Op maandag 29 november 2010 18:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Semtex op een auto mikken waar vaak mensen achter schuilen vlak nadat de match is begonnen bijvoorbeeld die auto die midden op de weg staat in Havana.
2 of meerquote:Op maandag 29 november 2010 18:48 schreef De_Nylon_Badmuts het volgende:
[..]
[..]
ga het proberen, thanx, hoeveel kills in 1 keer wordt eigenlijk als multi kill gerekend ??
gewoon bommen blijven gooien danquote:Op maandag 29 november 2010 18:51 schreef De_Nylon_Badmuts het volgende:
[..]
oh dan valt het wel mee eigenlijk, ik zat te denken aan 4
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heerlijke avond inderdaad. Private match is zooooveeeel leuker dan player matchquote:
quote:Op maandag 29 november 2010 22:07 schreef BobbanzPS het volgende:
23-4 TDM Firing Range.
Is dat een beetje goed.Als dat een speciale score is, nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |