quote:Op maandag 29 november 2010 16:05 schreef Rossdale het volgende:
Is goedIk bedenk wel weer wat leuks
Sorry was er nietquote:Op zondag 28 november 2010 17:23 schreef BobbanzPS het volgende:
Playstation 3!
Wie doet er vanavond mee met de PS3 Party?
Al van de partij:
MagischMannetje
Bobbanz
Keffur (Mischien)
........
ja ik vind die rc xd echt kutquote:Op maandag 29 november 2010 15:28 schreef Catkiller het volgende:
Eindelijk prestige 1Speel nu veelal S&D, waar ze overigens die RC er uit moeten flikkeren, gisteravond ook 2 ronden achter elkaar opgeblazen door zo'n ding
Mee eens.quote:Op maandag 29 november 2010 17:17 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja ik vind die rc xd echt kuthad echt een 5killstreak moeten zijn.
Dat dus.quote:Op maandag 29 november 2010 17:17 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja ik vind die rc xd echt kuthad echt een 5killstreak moeten zijn.
You got yourself a partnerquote:Op maandag 29 november 2010 17:49 schreef KneusTeun het volgende:
HArdcore is ook het leukst! maarja weinig die het spelen hier...
Correctie.quote:Op maandag 29 november 2010 17:52 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
You got yourself a partner
Niet van die irritante rushers, iedereen campt in elk hoekje. Leuk!
Afspraken moeten maken voor een PS3 partyquote:Op maandag 29 november 2010 16:23 schreef BobbanzPS het volgende:
Playstation 3!
Wie doet er vanavond mee met de PS3 party?
Kn0x
Bobbanz
.......
Dan kan je alsnog ff onderling even wat PSN's wisselen.quote:Op maandag 29 november 2010 18:16 schreef Frankii het volgende:
[..]
Afspraken moeten maken voor een PS3 party
Koop gewoon een 360, dan ben je standaard elke avond verzekerd van gezelligheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed argument!quote:Op maandag 29 november 2010 18:17 schreef BobbanzPS het volgende:
[..]
Dan kan je alsnog ff onderling even wat PSN's wisselen.
Donder op met je 360, met jullie Red Ring of Dead
Nee ik heb liever inderdaad constant updates die uren duren en dat ie vastloopt online, plus alleen online gamen met lag! Maarja je hebt dan wel blu-rayquote:Op maandag 29 november 2010 18:17 schreef BobbanzPS het volgende:
[..]
Heb ik geen last vanquote:Op maandag 29 november 2010 18:19 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee ik heb liever inderdaad constant updates die uren duren en dat ie vastloopt online, plus alleen online gamen met lag! Maarja je hebt dan wel blu-ray![]()
Ik game nooit meer online op me ps3, wat een klote bende is dat!!!
Ik ben gewoon objectief hoor, heb alle console's zo'n beetje thuis staan (ik mis wat sega's)quote:Op maandag 29 november 2010 18:25 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Het kan ook geen 3 dagen goed gaan tussen de fanboys
En dan nog, lekker boeiend wat iemand van je console vindt, zolang je er zelf blij mee bent boeit het toch niet?quote:Op maandag 29 november 2010 18:27 schreef KneusTeun het volgende:
I
[..]
Ik ben gewoon objectief hoor, heb alle console's zo'n beetje thuis staan (ik mis wat sega's)
Ik heb die wel gehaald maar nu ik lees wat je er voor moet doen heb ik werkelijk geen idee waar ik die kills heb gemaaktquote:Op maandag 29 november 2010 18:25 schreef De_Nylon_Badmuts het volgende:
wie heeft er van jullie warlord pro al gehaald ?? hoe krijg je in godsnaam die frag/semtex multi kill voor elkaar ????
Jullie hebben straks kromme vingersquote:Op maandag 29 november 2010 18:17 schreef BobbanzPS het volgende:
[..]
- Jullie hebben schuine controller's![]()
quote:Op maandag 29 november 2010 18:17 schreef BobbanzPS het volgende:
[..]
- Jullie hebben schuine controller's
BobbanzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |