hehe heerlijk ditquote:
Hoe zie je zijn embleem?quote:Op zondag 28 november 2010 15:34 schreef BoemBats het volgende:
[..]
Jij hebt bijna dezelfde emblem als ik
Gebeurt vaker, is echt enorm irritant.quote:Op zondag 28 november 2010 18:06 schreef Rijstkoker het volgende:
Had vandaag een rc bij WMD en reed 5 meter toen viel ie door de grond
gebeurde dat maar altijd en bij iedereen. echt die rc xd is de grootste fout van het spel. had er een 5 killstreak van gemaakt. maar niet een 3 killstreak. word echt gek van die tering dingenquote:Op zondag 28 november 2010 18:06 schreef Rijstkoker het volgende:
Had vandaag een rc bij WMD en reed 5 meter toen viel ie door de grond
Kwam gister een clan tegen, hadden ze afgesproken; Elke rcd bewaren tot midden in game van HeadQuarters, zat als enige bij hun. 6 vs 6. Opeens die clan hoor je schreeuwen, ja nou inroepen ( in het Engels ) Tegenpartij moest wel gek zijn geworden. Lijkt me wel hilarisch om dat een keer met een groep te doen, met ze alle die autotjes sparen en dan tegelijk inroepen, vooral als je er 3 nog ongebruikt hebtquote:Op zondag 28 november 2010 18:09 schreef mash_ het volgende:
[..]
gebeurde dat maar altijd en bij iedereen. echt die rc xd is de grootste fout van het spel. had er een 5 killstreak van gemaakt. maar niet een 3 killstreak. word echt gek van die tering dingen
g-g-g-geniaaaaal!quote:
Ja wel domquote:
Ingebouwde anti-own beveiliging jwzquote:Op zondag 28 november 2010 20:23 schreef deepart het volgende:
Hoe kan dat toch dat een spel zo vaak vastloopt?
Ik heb gewoon geen zin meer om het te spelen, elke keer ben je even lekker bezig en dan krijg je een vastloper.
quote:Op zondag 28 november 2010 20:32 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Ingebouwde anti-own beveiliging jwz
Stuur die echt ff op, anders doe ik het voor jequote:
Waarheen?quote:Op zondag 28 november 2010 22:59 schreef Parvus het volgende:
[..]
Stuur die echt ff op, anders doe ik het voor je
quote:Op zondag 28 november 2010 12:33 schreef Parvus het volgende:
Rossdale: Submit your clips: http://wtg-entries.tk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |