SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiplayer
Uiteraard bevat ook dit deel van de Call of Duty-serie een uitgebreide multiplayer. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over deze modus.
GamemodesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Killstreak rewardsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de topicstarter
De openingspost is hier te vinden.Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Netjesquote:Op zondag 28 november 2010 10:03 schreef Fsmxi het volgende:
Nog een keer, omdat ik het niet laten kan
De rc-xd cars zijn wel erg irritant bij domination![]()
![]()
quote:Op zondag 28 november 2010 10:02 schreef Michhas het volgende:
Dit is een verkapte tvp.
Tevens FIPOOOOO NEGERSFipo in een Pierre topic
![]()
![]()
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
@ de Admiraal
Je moet op theater.callofduty.com je registreren en dan je gamertag en youtube account linken. Dan kun je gerenderde clips van maximaal 30 seconden uploaden.![]()
Hmm ga ik straks eens uitproberen dan. En dan kan ik ook uploaden naar youtube?quote:Op zondag 28 november 2010 11:24 schreef Tauchmeister het volgende:
In Theater Mode. Kan ook op de Xbox 360![]()
quote:Op zondag 28 november 2010 11:26 schreef Fsmxi het volgende:
@ de Admiraal
Je moet op theater.callofduty.com je registreren en dan je gamertag en youtube account linken. Dan kun je gerenderde clips van maximaal 30 seconden uploaden.![]()
Ga ik eens proberen![]()
![]()
Je kan het beste je youtube account linken met Cod sitequote:Op zondag 28 november 2010 11:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Hmm ga ik straks eens uitproberen dan. En dan kan ik ook uploaden naar youtube?
Gaat stukken sneller en dan heb je hem binnen 15 minuten @ youtube, als je hem niet linkt kan het een paar uur duren voordat je hem op de Cod site ziet.![]()
Kwaliteit van het topic is weer drastisch gedaald.....'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
hheeeheee bazenactie, ik zou mn xbox uitgepleurd hebben okee jooquote:Op zondag 28 november 2010 10:03 schreef Fsmxi het volgende:
Nog een keer, omdat ik het niet laten kan![]()
Valt meequote:Op zondag 28 november 2010 12:26 schreef KneusTeun het volgende:
Kwaliteit van het topic is weer drastisch gedaald.....
Je had mij moeten horen toen het potje was afgelopen.quote:Op zondag 28 november 2010 12:37 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
hheeeheee bazenactie, ik zou mn xbox uitgepleurd hebben okee joo![]()
quote:Op zondag 28 november 2010 12:40 schreef Rossdale het volgende:
Geen idee pierre, ik heb gewoon AL-TIJD pech
Die episode 1 heeft hij van mij gejat!quote:
Wat is dit nou weer![]()
![]()
Ik zoek net op mn gamertag op youtube, zie ik dat xblister een filmpje heeft geupload dat onomstotelijk bewijst () dat ik een modded controller heb!
![]()
Heb je ookquote:Op zondag 28 november 2010 13:34 schreef KoningStoma het volgende:
Ik zoek net op mn gamertag op youtube, zie ik dat xblister een filmpje heeft geupload dat onomstotelijk bewijst () dat ik een modded controller heb!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.![]()
tot deze post had je gelijkquote:Op zondag 28 november 2010 12:26 schreef KneusTeun het volgende:
Kwaliteit van het topic is weer drastisch gedaald.....
de kwaliteit van mijn posts is namelijk per definitie awesome
daarom dit plaatje voor dit topic:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hehe heerlijk ditquote:
dat muziekje maakt dit soort filmpjes ook altijd helemaal af![]()
![]()
Hoe zie je zijn embleem?quote:Op zondag 28 november 2010 15:34 schreef BoemBats het volgende:
[..]
Jij hebt bijna dezelfde emblem als ik![]()
![]()
Playstation 3!
Wie doet er vanavond mee met de PS3 Party?
Al van de partij:
MagischMannetje
Bobbanz
Keffur (Mischien)
........
[ Bericht 4% gewijzigd door BobbanzPS op 28-11-2010 17:35:18 ]![]()
Had vandaag een rc bij WMD en reed 5 meter toen viel ie door de grondrice rice baby tututututedudududum![]()
Gebeurt vaker, is echt enorm irritant.quote:Op zondag 28 november 2010 18:06 schreef Rijstkoker het volgende:
Had vandaag een rc bij WMD en reed 5 meter toen viel ie door de grond![]()
gebeurde dat maar altijd en bij iedereen. echt die rc xd is de grootste fout van het spel. had er een 5 killstreak van gemaakt. maar niet een 3 killstreak. word echt gek van die tering dingenquote:Op zondag 28 november 2010 18:06 schreef Rijstkoker het volgende:
Had vandaag een rc bij WMD en reed 5 meter toen viel ie door de grond![]()
![]()
Kwam gister een clan tegen, hadden ze afgesproken; Elke rcd bewaren tot midden in game van HeadQuarters, zat als enige bij hun. 6 vs 6. Opeens die clan hoor je schreeuwen, ja nou inroepen ( in het Engels ) Tegenpartij moest wel gek zijn geworden. Lijkt me wel hilarisch om dat een keer met een groep te doen, met ze alle die autotjes sparen en dan tegelijk inroepen, vooral als je er 3 nog ongebruikt hebtquote:Op zondag 28 november 2010 18:09 schreef mash_ het volgende:
[..]
gebeurde dat maar altijd en bij iedereen. echt die rc xd is de grootste fout van het spel. had er een 5 killstreak van gemaakt. maar niet een 3 killstreak. word echt gek van die tering dingen![]()
![]()
Ik heb net met Bozz en Stoompie MW2 gedaan
Eerste potje met Bozz gelijk 24-11 gespeeldWat een bazengame.
Konden trouwens alleen maar severs met lag vinden, en bijna iedereen waar tegen we speelden waren dikke noobs![]()
![]()
g-g-g-geniaaaaal!quote:![]()
![]()
Ja wel domquote:sowieso niet handig om in een hoek te zetten
![]()
![]()
Hola, PC-versie zuigt dus heb ik de Xbox 360-versie gekocht.
Geen lijstje waar alle diehard Fok!kers in staan?![]()
![]()
Hoe kan dat toch dat een spel zo vaak vastloopt?
Ik heb gewoon geen zin meer om het te spelen, elke keer ben je even lekker bezig en dan krijg je een vastloper.Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.![]()
Ingebouwde anti-own beveiliging jwzquote:Op zondag 28 november 2010 20:23 schreef deepart het volgende:
Hoe kan dat toch dat een spel zo vaak vastloopt?
Ik heb gewoon geen zin meer om het te spelen, elke keer ben je even lekker bezig en dan krijg je een vastloper.![]()
quote:Op zondag 28 november 2010 20:32 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Ingebouwde anti-own beveiliging jwz
Maar ik blijf erbij dat het niet normaal is.Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Stuur die echt ff op, anders doe ik het voor jequote:![]()
![]()
Waarheen?quote:Op zondag 28 november 2010 22:59 schreef Parvus het volgende:
[..]
Stuur die echt ff op, anders doe ik het voor jeOp zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
quote:Op zondag 28 november 2010 12:33 schreef Parvus het volgende:
Rossdale: Submit your clips: http://wtg-entries.tk
Forum Opties Forumhop: Hop naar: