quote:Op maandag 29 november 2010 16:05 schreef Rossdale het volgende:
Is goedIk bedenk wel weer wat leuks
Sorry was er nietquote:Op zondag 28 november 2010 17:23 schreef BobbanzPS het volgende:
Playstation 3!
Wie doet er vanavond mee met de PS3 Party?
Al van de partij:
MagischMannetje
Bobbanz
Keffur (Mischien)
........
ja ik vind die rc xd echt kutquote:Op maandag 29 november 2010 15:28 schreef Catkiller het volgende:
Eindelijk prestige 1Speel nu veelal S&D, waar ze overigens die RC er uit moeten flikkeren, gisteravond ook 2 ronden achter elkaar opgeblazen door zo'n ding
Mee eens.quote:Op maandag 29 november 2010 17:17 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja ik vind die rc xd echt kuthad echt een 5killstreak moeten zijn.
Dat dus.quote:Op maandag 29 november 2010 17:17 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja ik vind die rc xd echt kuthad echt een 5killstreak moeten zijn.
You got yourself a partnerquote:Op maandag 29 november 2010 17:49 schreef KneusTeun het volgende:
HArdcore is ook het leukst! maarja weinig die het spelen hier...
Correctie.quote:Op maandag 29 november 2010 17:52 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
You got yourself a partner
Niet van die irritante rushers, iedereen campt in elk hoekje. Leuk!
Afspraken moeten maken voor een PS3 partyquote:Op maandag 29 november 2010 16:23 schreef BobbanzPS het volgende:
Playstation 3!
Wie doet er vanavond mee met de PS3 party?
Kn0x
Bobbanz
.......
Dan kan je alsnog ff onderling even wat PSN's wisselen.quote:Op maandag 29 november 2010 18:16 schreef Frankii het volgende:
[..]
Afspraken moeten maken voor een PS3 party
Koop gewoon een 360, dan ben je standaard elke avond verzekerd van gezelligheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed argument!quote:Op maandag 29 november 2010 18:17 schreef BobbanzPS het volgende:
[..]
Dan kan je alsnog ff onderling even wat PSN's wisselen.
Donder op met je 360, met jullie Red Ring of Dead
Nee ik heb liever inderdaad constant updates die uren duren en dat ie vastloopt online, plus alleen online gamen met lag! Maarja je hebt dan wel blu-rayquote:Op maandag 29 november 2010 18:17 schreef BobbanzPS het volgende:
[..]
Heb ik geen last vanquote:Op maandag 29 november 2010 18:19 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee ik heb liever inderdaad constant updates die uren duren en dat ie vastloopt online, plus alleen online gamen met lag! Maarja je hebt dan wel blu-ray![]()
Ik game nooit meer online op me ps3, wat een klote bende is dat!!!
Ik ben gewoon objectief hoor, heb alle console's zo'n beetje thuis staan (ik mis wat sega's)quote:Op maandag 29 november 2010 18:25 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Het kan ook geen 3 dagen goed gaan tussen de fanboys
En dan nog, lekker boeiend wat iemand van je console vindt, zolang je er zelf blij mee bent boeit het toch niet?quote:Op maandag 29 november 2010 18:27 schreef KneusTeun het volgende:
I
[..]
Ik ben gewoon objectief hoor, heb alle console's zo'n beetje thuis staan (ik mis wat sega's)
Ik heb die wel gehaald maar nu ik lees wat je er voor moet doen heb ik werkelijk geen idee waar ik die kills heb gemaaktquote:Op maandag 29 november 2010 18:25 schreef De_Nylon_Badmuts het volgende:
wie heeft er van jullie warlord pro al gehaald ?? hoe krijg je in godsnaam die frag/semtex multi kill voor elkaar ????
Jullie hebben straks kromme vingersquote:Op maandag 29 november 2010 18:17 schreef BobbanzPS het volgende:
[..]
- Jullie hebben schuine controller's![]()
quote:Op maandag 29 november 2010 18:17 schreef BobbanzPS het volgende:
[..]
- Jullie hebben schuine controller's
BobbanzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Semtex op een auto mikken waar vaak mensen achter schuilen vlak nadat de match is begonnen bijvoorbeeld die auto die midden op de weg staat in Havana.quote:Op maandag 29 november 2010 18:25 schreef De_Nylon_Badmuts het volgende:
wie heeft er van jullie warlord pro al gehaald ?? hoe krijg je in godsnaam die frag/semtex multi kill voor elkaar ????
Ik gebruik die niet. maar multi kills is niet zo moeilijk. neem je concusion granten gooi er 2. dan kunnen ze niet bewegen en dan je semtex er achter na. dan liefste als je ground war speelt (dus met meer mensen) en dan bij een punt wat ze innemen. bijf bij launch meteen naar punt a rennen (als je bij c begint) of andersomquote:Op maandag 29 november 2010 18:25 schreef De_Nylon_Badmuts het volgende:
Idd...quote:Op maandag 29 november 2010 18:25 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Stelletje faalhazen. Ja ik zei het, jullie zijn faalhazen.quote:Op maandag 29 november 2010 18:25 schreef KeFFuR1208 het volgende:
quote:Op maandag 29 november 2010 18:38 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik gebruik die niet. maar multi kills is niet zo moeilijk. neem je concusion granten gooi er 2. dan kunnen ze niet bewegen en dan je semtex er achter na. dan liefste als je ground war speelt (dus met meer mensen) en dan bij een punt wat ze innemen. bijf bij launch meteen naar punt a rennen (als je bij c begint) of andersom
ga het proberen, thanx, hoeveel kills in 1 keer wordt eigenlijk als multi kill gerekend ??quote:Op maandag 29 november 2010 18:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Semtex op een auto mikken waar vaak mensen achter schuilen vlak nadat de match is begonnen bijvoorbeeld die auto die midden op de weg staat in Havana.
2 of meerquote:Op maandag 29 november 2010 18:48 schreef De_Nylon_Badmuts het volgende:
[..]
[..]
ga het proberen, thanx, hoeveel kills in 1 keer wordt eigenlijk als multi kill gerekend ??
gewoon bommen blijven gooien danquote:Op maandag 29 november 2010 18:51 schreef De_Nylon_Badmuts het volgende:
[..]
oh dan valt het wel mee eigenlijk, ik zat te denken aan 4
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heerlijke avond inderdaad. Private match is zooooveeeel leuker dan player matchquote:
quote:Op maandag 29 november 2010 22:07 schreef BobbanzPS het volgende:
23-4 TDM Firing Range.
Is dat een beetje goed.Als dat een speciale score is, nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet voor de challenge voor warlord pro perk, dan kan het met 2 afquote:Op maandag 29 november 2010 21:59 schreef KrentebolHooft het volgende:
3 is gewoon triple kill hoor
4+ is multikill.
Dudequote:
Shit klopt niet man, dan krijg ik alleen een link, ik verklein hem zelf wel ffquote:Op maandag 29 november 2010 22:33 schreef Frankii het volgende:
[..]
Dude
[IMG=400]http://i52.tinypic.com/2v1lzsj.jpg[ /IMG]
quote:Op maandag 29 november 2010 22:38 schreef Frankii het volgende:
AIGHT
VEREEUWIGD
IN MICHHAS FOBO
Ik kan net zo goed meteen van de aardbodem verdwijnen, vanaf nu is het alleen nog maar bergafwaards.
quote:Op maandag 29 november 2010 22:39 schreef Frankii het volgende:
Een leven lang hopen op iets beters, wat een marteling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 29 november 2010 22:42 schreef Michhas het volgende:
Dus dat Black Ops spelletje he, die nieuwe, er zitten best leuke dingen in...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the Milkman! My milk is delicious!![]()
Is de game (en dan met name de singleplayer) de moeite waard, of is deze net zo slecht als in CoD5? Ik heb er gewoon niet zoveel vertrouwen in dat Treyarch voor het eerst in hun bestaan een goede game heeft afgeleverd.![]()
quote:Op maandag 29 november 2010 22:43 schreef Frankii het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Mijn mening: Als je twijfelt, niet doen, ik denk dat hij je dan tegenvalt man...quote:Op maandag 29 november 2010 22:43 schreef Devz het volgende:
Is de game (en dan met name de singleplayer) de moeite waard, of is deze net zo slecht als in CoD5? Ik heb er gewoon niet zoveel vertrouwen in dat Treyarch voor het eerst in hun bestaan een goede game heeft afgeleverd.![]()
Of kopen met het gevoel dat hij slecht is. Dan valt hij best mee!quote:Op maandag 29 november 2010 22:45 schreef Michhas het volgende:
[..]!
[..]
Mijn mening: Als je twijfelt, niet doen, ik denk dat hij je dan tegenvalt man...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the Milkman! My milk is delicious!![]()
quote:Op maandag 29 november 2010 22:46 schreef Frankii het volgende:
[..]
Of kopen met het gevoel dat hij slecht is. Dan valt hij best mee!Die spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anyway, Michhas gaat muziek maken![]()
![]()
Of gewoon 2 x kopen en 2 ps3's naast elkaar in de lobby zetten, als er dan eentje freezed kun je gelijk met de andere een nieuwe server kiezen
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.![]()
HEBBEN JULLIE ECHT BO GESPEELD TERWIJL BARCELONA-REAL MADRID OP TV WAS?!!Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
mocht je alleen die snipert gebruiken?quote:Op maandag 29 november 2010 22:17 schreef KoningStoma het volgende:
Dat doen we vaker
Ach, sommige mensen begrijpen nou eenmaal niet dat als iedereen met een sniper rondloopt, het "raar" is als je met je noob gun iedereen komt vervelen.
"Crescendo gramen sementat."
Op dinsdag 11 januari 2011 15:38 schreef Rossdale het volgende:
Veel gezopen + "Maar wel lekkere tieten" = Godsgruwelijk lelijk wijf wat al lang blij was met aandacht, die toevallig wel flinke memmen had?![]()
hmmkay, I'm sorry dat wist ik echt nietquote:
Veel gezopen + "Maar wel lekkere tieten" = Godsgruwelijk lelijk wijf wat al lang blij was met aandacht, die toevallig wel flinke memmen had?![]()
![]()
Deze is wel koning, stomaquote:
Jezus wat slecht![]()
![]()
Ja echtquote:Op dinsdag 30 november 2010 01:04 schreef Frankii het volgende:
Jammer dat je die geniale tomahawk kill niet kon terugzien
Check mijn gedicht in het MW2 topic![]()
![]()
Die is echt awesomequote:
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Als je iets linkt met theater mode, moet je filmpje dan maximaal 30 sec zijn en moet je die in my file share plaatsen?melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Godnondeju faalhaas, lees anders de instructies op je scherm eens
Ik haat er ook moeite mee
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
heb een filmpje van 32 sec in my file share gedumpt, nu maar wachten, Weet iemand eigenlijk hoe lang zoiets duurt voordat het in theater staatmelksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Jeweetzquote:Op dinsdag 30 november 2010 08:00 schreef Parvus het volgende:
HEY WTF IK STA OOK IN MICHHAS ZUN FOBO![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan kan je lang wachten, want die komt er toch niet.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:18 schreef Roces18 het volgende:
heb een filmpje van 32 sec in my file share gedumpt, nu maar wachten, Weet iemand eigenlijk hoe lang zoiets duurt voordat het in theater staat
Hij mag maximaal 30 seconden zijn, dus niet 32.![]()
Ik had zelf 1 van 30 seconden precies, die kon ik niet eens renderen... misschien zat ik er een paar milliseconden overheen.
En als je m alleen in my file share hebt gedumpt komt ie er sowieso niet.
Je moet m ook selecteren voor playback en dan renderen.. Dan gaat ie uploaden.
En dan krijg je een melding dat ie op die site staat.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
heb ik een filmpje van 32 sec kan ik hem niet korter maken wat een kutzooi. dan kan de wereld toch niet meegenieten van mijn masterlijke skillsquote:
melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Moet je dat stukje opnieuw capturen he.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:30 schreef Roces18 het volgende:
[..]
heb ik een filmpje van 32 sec kan ik hem niet korter maken wat een kutzooi. dan kan de wereld toch niet meegenieten van mijn masterlijke skills
Had ik ook moeten doen. Zo gebeurd.
Don't be a drama queen.na regen, ben ik er.
Weet ik maar ik heb de orginele versie overgeschreven dus die is er niet meer, en de nieuwe clip kan je niet aanpassen waarom weet ik niet..melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Het volledige filmpje staat toch gewoon bij je recent games?quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:33 schreef Roces18 het volgende:
Weet ik maar ik heb de orginele versie overgeschreven dus die is er niet meer, en de nieuwe clip kan je niet aanpassen waarom weet ik niet..na regen, ben ik er.
Die gaat tot 100 matches geleden, mijn filmpje staat daarvoor nog. 110 ofzo. naja het zal welquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:34 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Het volledige filmpje staat toch gewoon bij je recent games?melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
"Check mij vet goed zijn, ik maak een triple knife kill! Echt waar hoor jongens, alleen lukt het me heel toevallig niet om het filmpje te uploaden, dus jullie moeten maar gewoon geloven dat ik echt heel erg goed ben!"
roces
quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:53 schreef Rossdale het volgende:
"Check mij vet goed zijn, ik maak een triple knife kill! Echt waar hoor jongens, alleen lukt het me heel toevallig niet om het filmpje te uploaden, dus jullie moeten maar gewoon geloven dat ik echt heel erg goed ben!"
roces![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: