Deze is wel koning, stomaquote:
Ja echtquote:Op dinsdag 30 november 2010 01:04 schreef Frankii het volgende:
Jammer dat je die geniale tomahawk kill niet kon terugzien
Die is echt awesomequote:
Jeweetzquote:Op dinsdag 30 november 2010 08:00 schreef Parvus het volgende:
HEY WTF IK STA OOK IN MICHHAS ZUN FOBO![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan kan je lang wachten, want die komt er toch niet.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:18 schreef Roces18 het volgende:
heb een filmpje van 32 sec in my file share gedumpt, nu maar wachten, Weet iemand eigenlijk hoe lang zoiets duurt voordat het in theater staat
heb ik een filmpje van 32 sec kan ik hem niet korter maken wat een kutzooi. dan kan de wereld toch niet meegenieten van mijn masterlijke skillsquote:
Moet je dat stukje opnieuw capturen he.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:30 schreef Roces18 het volgende:
[..]
heb ik een filmpje van 32 sec kan ik hem niet korter maken wat een kutzooi. dan kan de wereld toch niet meegenieten van mijn masterlijke skills
Het volledige filmpje staat toch gewoon bij je recent games?quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:33 schreef Roces18 het volgende:
Weet ik maar ik heb de orginele versie overgeschreven dus die is er niet meer, en de nieuwe clip kan je niet aanpassen waarom weet ik niet..
Die gaat tot 100 matches geleden, mijn filmpje staat daarvoor nog. 110 ofzo. naja het zal welquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:34 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Het volledige filmpje staat toch gewoon bij je recent games?
quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:53 schreef Rossdale het volgende:
"Check mij vet goed zijn, ik maak een triple knife kill! Echt waar hoor jongens, alleen lukt het me heel toevallig niet om het filmpje te uploaden, dus jullie moeten maar gewoon geloven dat ik echt heel erg goed ben!"
roces
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |