sure maak straks wel een filmpje met me mobiel ervanquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:53 schreef Rossdale het volgende:
"Check mij vet goed zijn, ik maak een triple knife kill! Echt waar hoor jongens, alleen lukt het me heel toevallig niet om het filmpje te uploaden, dus jullie moeten maar gewoon geloven dat ik echt heel erg goed ben!"
roces
Voeg Michhas maar toe, dan kom je vanzelf iedereen tegenquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:10 schreef Jorwol het volgende:
Er is er niet ergens een lijstje met de 360-spelers? Dan voeg ik jullie even toe, altijd chill om actieve mensen erbij te hebben in de friendslist!
Mij niet..quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:28 schreef Michhas het volgende:
[..]
Voeg Michhas maar toe, dan kom je vanzelf iedereen tegen
quote:Op dinsdag 30 november 2010 12:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
Als je je aantal kills wil verhogen moet je mij toevoegen: Tahie81
Mijn 360nick = Doopstahquote:Op dinsdag 30 november 2010 12:10 schreef Jorwol het volgende:
Er is er niet ergens een lijstje met de 360-spelers? Dan voeg ik jullie even toe, altijd chill om actieve mensen erbij te hebben in de friendslist!
G11 vind ik echt een zeldzame kutgun.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:22 schreef Athlete het volgende:
Ben ik de enige die liever met een G11 rondloopt dan AK/Commando?
Vind het echt een chill wapen.
compressor op je geweerquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:46 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
G11 vind ik echt een zeldzame kutgun.
AK-47+RDS/Compressor is mijn standaard gun
Commando+RDS/Compressor gebruik ik in Hardcore matches
FAL+ACOG gebruik ik bij Array & Havana (als sniper)
AUG+RDS gebruik ik op Firerange & Nuketown
M16+ACOG soms als vervanger van FAL
Ik heb eigenlijk de hele tijd de iron sight van de AK gebruikt, tot ik voor de fun er een RDS opzette. Nu kan ik niet meer zonderThere goes Sleight of Hand Pro....
+ hacker pro = anti camper class.quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:17 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Oeps![]()
Surpressor+Ghost Pro+motion sensor = Campersparadise
Geen muziek of pratende mannetjes?quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:32 schreef Proletariaat het volgende:
Heb gisteren mn dvd's met krassen waaronder black ops laten fixen.. Als ik nu black ops speel heb ik het idee alsof het allemaal heel leeg is, echt alleen maar gunshots als geluid enzo
Als vrouwlief echt van je houdt haalt ze deze voor je:quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:49 schreef Doopy-X- het volgende:
Zo, ga aan vrouwlief maar eens de X11 voor kerst vragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |