The Somerton Man is al 62 jaar zonder naam, als wij iemand met zulke bijzondere oren vinden is de kans groot dat dat de sleutel tot de zaak zal gaan zijn.quote:
Ik kan lezen bedankt. Maar hoezo dat dan, ik zie het verband niet.quote:Op zondag 28 november 2010 01:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
The Somerton Man is al 62 jaar zonder naam, als wij iemand met zulke bijzondere oren vinden is de kans groot dat dat de sleutel tot de zaak zal gaan zijn.
Omdat een ouder met zulke oren vrijwel altijd zulke oren zal doorgeven aan zijn kinderen. Genetisch e.d., dus als we zulke oren vinden en het DNA vergelijken hebben we een goede kans dat het familie is. En anders kunnen we misschien nog in een bepaald land of gebied uitkomen, alle beetjes helpen want het loopt dus al 62 jaar spaakquote:
Je praat met 'we', zit je in die zaak?quote:Op zondag 28 november 2010 01:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omdat een ouder met zulke oren vrijwel altijd zulke oren zal doorgeven aan zijn kinderen. Genetisch e.d., dus als we zulke oren vinden en het DNA vergelijken hebben we een goede kans dat het familie is. En anders kunnen we misschien nog in een bepaald land of gebied uitkomen, alle beetjes helpen want het loopt dus al 62 jaar spaak
Maarjah; ik zie het zo 2% op de gehele kaukasische bevolking is volgens mij alsnog zoeken naar een naald in een hooienberg. Vandaar dat ik het verband ook niet zag.quote:Op zondag 28 november 2010 01:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omdat een ouder met zulke oren vrijwel altijd zulke oren zal doorgeven aan zijn kinderen. Genetisch e.d., dus als we zulke oren vinden en het DNA vergelijken hebben we een goede kans dat het familie is. En anders kunnen we misschien nog in een bepaald land of gebied uitkomen, alle beetjes helpen want het loopt dus al 62 jaar spaak
Als je over de zaak leest zul je Jestyn daar ook tegenkomen. ZIj heeft een kind gebaard, en als we terugrekenen moet de conceptie zijn gebeurd rond de tijd dat SM daar was. Die zoon heeft net zulke oren, Jestyn heeft ze niet. Jestyn's broer heeft ze ook niet en SM heeft ze wel. Het is geen waterdicht bewijs natuurlijk, maar men neemt een beetje aan dat hij de zoon van SM is. Hoe groot is de kans dat je als persoon twee van zulke mensen tegenkomt?
Ik heb contact met Derek Abbott van the university of Adelaide die met de zaak daar bezig is. Zij proberen via de universiteit voornamelijk de code te ontcijferen (Abbott leidt dat project) en er is een Facebook-pagina waar Abbott en mensen zoals ik veel met de zaak bezig zijn, op elke denkbare wijze.quote:Op zondag 28 november 2010 01:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je praat met 'we', zit je in die zaak?
Ja, dat is het. Ik zeg dat ook in de OP, en niet geschoten is altijd mis. Ik Twitter en Facebook binnenkort ook een Engelse versie het internet in, en dan maar hopen dat we wat gaan vinden ook al is het haast onmogelijkquote:Op zondag 28 november 2010 01:29 schreef IemandNiemand het volgende:
[..]
Maarjah; ik zie het zo 2% op de gehele kaukasische bevolking is volgens mij alsnog zoeken naar een naald in een hooienberg. Vandaar dat ik het verband ook niet zag.
Oh, dat is wel tofquote:Op zondag 28 november 2010 01:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb contact met Derek Abbott van the university of Adelaide die met de zaak daar bezig is. Zij proberen via de universiteit voornamelijk de code te ontcijferen (Abbott leidt dat project) en er is een Facebook-pagina waar Abbott en mensen zoals ik veel met de zaak bezig zijn, op elke denkbare wijze.
http://www.facebook.com/group.php?gid=92730912666
Ja, interessant hoor. Mensen komen met mogelijke hulpstukken waar je zelf nooit op was gekomenquote:
Mijn oor is jammer genoeg ook doodnormaal.quote:
Hier spreekt Abbott o.a., ook nog even over de code kraken enzo.quote:
Familienaam, leefgebied. Dit is al bijna onmogelijk, de code is nog lastiger te kraken. Op de Engelse Wikipedia staat wel iets uitgelegd over de code kraken, hoe moeilijk dat is en waarom. Even opzoeken.quote:Op zondag 28 november 2010 03:25 schreef 2cv het volgende:
Leuk als je mensen vindt met hetzelfde type oren als de Somerton man, maar wat bereik je er mee ?Mij lijkt het kraken van de code uit het boek interessanter ...
Hoe stel jij voor achter zijn identiteit te komen?quote:Op zondag 28 november 2010 03:32 schreef Peter het volgende:
2% van alle blanken heeft zulke oren? Dat is toch een heeeeele grote groep om iemand uit te kunnen selecteren? Zeker na 62 jaar.. Ik zie het nut er niet echt van in
Precies ja, je hebt bar weinig opties. Dus doe ik dit lekker gewoon, ook al is de kans miniemquote:Op zondag 28 november 2010 03:53 schreef Peter het volgende:
Ik zou het allang hebben opgegeven of er niet aan zijn begonnen.
Voelen werkt ook. Mijn oren zijn normaal.quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:50 schreef Harajuku. het volgende:
Nog meer mensen moeten hun oren bekijken.
Daarbij hebben we naast de oren het gebit ook nog. SM had beide, dus zo gauw ik oren vind gaat de tweede vraag altijd over het gebit.quote:Op woensdag 1 december 2010 03:48 schreef 2cv het volgende:
Je moet het (denk ik) zo zien: zonder die oren kan 100% van het Kaukasische ras familie zijn. Met die oren is dat slechts 2%. Uiteindelijk houd je dan nog steeds gigantisch veel mensen over, maar al wel aanzienlijk minder.
En sommige mensen doen wel eens iets anders dan eten, slapen en Fokken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
quote:Op woensdag 1 december 2010 16:01 schreef 2cv het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ook hoor. Maar als je het zo vaak typt is SM handiger want korter hè.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Lukte niet, kon niet op het hoekje kijkenquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:50 schreef Harajuku. het volgende:
Nog meer mensen moeten hun oren bekijken.
maak een foto van je oorquote:Op zondag 5 december 2010 17:15 schreef fs180 het volgende:
[..]
Lukte niet, kon niet op het hoekje kijken
Even volgen dit, nooit van gehoord
quote:Op zondag 5 december 2010 17:36 schreef Blaxje het volgende:
Mijn moeder "Wat kijk je?" Ik: "Ik kan aan je oren zien of je wellicht familie bent van een vermoorde Russische spion", Moeder: "ik dacht dat jij alleen op donderdagen zoop."
Jaja, slechts 1 tot 2% van de bevolking, dus stel dat 20% van de Wereldbevolking blank is (krappe schatting,) dan hou je nog maar 15 miljoen mensen over.quote:Op zondag 28 november 2010 01:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
The Somerton Man is al 62 jaar zonder naam, als wij iemand met zulke bijzondere oren vinden is de kans groot dat dat de sleutel tot de zaak zal gaan zijn.
Oh, dat is nog best een goed idee. Ik ga dat op mijn lijstje zetten.quote:Op zondag 5 december 2010 19:20 schreef Cherimoya het volgende:
Als je hier werk van wil maken, zou je die foto ook nog kunnen verspreiden onder mensen die dagelijks veel oren zien. Denk aan piercingwinkels/piercingforums, gehoorapparatenwinkels, etc.
Ja, als het gelijk was opgelost was er niets interessants natuurlijk. Die gozer die een paar dagen na hem werd gevonden werd gelijk geïdentificeerd, niemand die hem kent.quote:Op maandag 28 februari 2011 01:15 schreef J.James het volgende:
Toevallig ben ik al een tijdje geïnteresseerd in deze zaak. Aan de ene kant is het jammer dat deze zaak nooit opgelost is, maar aan de andere kant hadden we er waarschijnlijk nu niet meer over gesproken als deze zaak wel opgelost was geweest.
Ik zou kijken naar de plek waar het lijk gevonden is, en in bepaalde radius zoeken naar vermiste in de leeftijdscatagorie van de Somerton man.quote:Op zondag 28 november 2010 03:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hoe stel jij voor achter zijn identiteit te komen?
Ja, dat was ook mijn eerste gedachtequote:Op maandag 16 mei 2011 19:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Huh, ik vind juist het rechteroor er heel anders dan normaal uitzien hoor. Met dat tussenschotje ofzo, alsof die oorschelp 2 'dieptes' heeft
.
En?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:20 schreef classpc het volgende:
The Rubaiyat of Omar Khayyam staat voor 3,99 op Bol.com, dus die heb ik maar even besteld.
Na het lezen van dit artikel werd ik benieuwd naar waar het boekje over ging.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |