Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Niet iedere FOK meet staat gelijk aan een orgie hè? Wel veel. Maar niet alle.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee, waarom dnek je dat ik nd meet wou![]()
het pas echt feest als het een orgie is geweestquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Niet iedere FOK meet staat gelijk aan een orgie hè? Wel veel. Maar niet alle.
gelukkig nietquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:20 schreef PeZu het volgende:
die TT gaan de zaken zo slecht GF
[..]
het pas echt feest als het een orgie is geweest
ik heb er nog geen meegemaakt waar er een orgie bij wasquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Niet iedere FOK meet staat gelijk aan een orgie hè? Wel veel. Maar niet alle.
ik ben met vlagen veel op fok en dan vooral in onz/klb maar in onz steeds minder aangezien het al tijden drama is daarquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:21 schreef Kuukske het volgende:
Hé Pezu, ben jij niet zo'n die-hard ONZ user?
Ik wou zeggen, volgens mij ken ik je username daarvan namelijk.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben met vlagen veel op fok en dan vooral in onz/klb maar in onz steeds minder aangezien het al tijden drama is daar
maar daar ben ik niet zo schattig hoorquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik wou zeggen, volgens mij ken ik je username daarvan namelijk.
Nee, dat dacht ik al.quote:
ooh ja dat is 1 van mijn sletjesquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee, dat dacht ik al.
Ik link je om de een o andere reden ook aan Berenanus. Kan dat?
oeh lekkerquote:
Whehe. Die kennik in het echtquote:
werkse broer van een andere moerquote:
BA is tofquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Whehe. Die kennik in het echt. Net als Enter. Enter is lief.
Ik moet zeggen dat ik dat eigenlijk niet weet.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:29 schreef PeZu het volgende:
BA is tof![]()
Enter ken ik niet zo goed maar ze zijn toch gesplitst? Of zijn ze alweer terug bij elkander?
jaquote:
Oh, dat is apart.quote:
ja het is niet vaak zo rustigquote:
daar kom ik zo op terug, ik ga even nd grill toe, ik ben een varkenshaasje aan het bakkenquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:35 schreef Kuukske het volgende:
Nee, inderdaad. Waar zullen we het over hebben?
Nu nog?quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:36 schreef PeZu het volgende:
daar kom ik zo op terug, ik ga even nd grill toe, ik ben een varkenshaasje aan het bakken
jaquote:
Ah ok. Nou eet smakelij kdan!quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:39 schreef PeZu het volgende:
ja![]()
ik heb avondeten overgeslagen![]()
was druk, ik moet eik regelmatig kleine beetjes eten maar vandaag lukte dat niet ivm probleem op het werk waar ik plots heen moest
thanskquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah ok. Nou eet smakelij kdan!
Hey D.!.
kotm goed uit ga ik ff etenquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:42 schreef Kuukske het volgende:
Hm, PeZu. Dat onderonsje moeten we maar een keer elders voortzetten. Het wordt nog druk hier.
Zijn uit elkaar inddquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
werkse broer van een andere moer
[..]
BA is tof![]()
Enter ken ik niet zo goed maar ze zijn toch gesplitst? Of zijn ze alweer terug bij elkander?
ja ba was even terug maar ik zie hem niet meerquote:
hee d, eetsequote:
klaar was een klein stukkie vleesquote:
Neuh, eten kan altijdquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
klaar was een klein stukkie vlees![]()
nu nog een hele maaltijd zou van den zotten zijn
Geloof dat ie nog geen fatsoenlijk internet had in zn nieuwe huisquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:50 schreef PeZu het volgende:
zo dat was gruwelijk
[..]
ja ba was even terug maar ik zie hem niet meer
[..]
hee d, eetse
Verklaar je nader. Waarom zit je niet achter je jonge pc?quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
even kijken of fok vanaf deze ouwe pc wil werken
ik zit nou bij de kassa en daar heb ik op het moment een pentium 2 staanquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Verklaar je nader. Waarom zit je niet achter je jonge pc?
Whoah. Hoelang doe je over een paginaload?quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zit nou bij de kassa en daar heb ik op het moment een pentium 2 staan
dik een minuutquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Whoah. Hoelang doe je over een paginaload?
Da's gemeenquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:20 schreef Kuukske het volgende:
Lol. Of juist extra veel poste'n. Om 'm te plagen.
als hij weer vast slaat welquote:
Het is al aardig richting ver onder nul ja.quote:
dat is kutquote:
ik zal dadelijk toch maar eens een jas aan doen als ik de parking controleerquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het is al aardig richting ver onder nul ja.
Dat lijkt me wel verstandig jaquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zal dadelijk toch maar eens een jas aan doen als ik de parking controleer
het valt nog meequote:Op zaterdag 27 november 2010 21:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel verstandig ja.
Oh, ben jij er zoeen die het nooit koud heeft.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het valt nog mee
ik heb gelukkig een blouse aan met korte mouwen
doe dat eens lekker in zwolle ofzo aapquote:
het werktquote:
niet snel iigquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, ben jij er zoeen die het nooit koud heeft.
zakt hetquote:
Mannen dragen overhemdenquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het valt nog mee
ik heb gelukkig een blouse aan met korte mouwen
wat een mooie blousequote:
de mixer is wegquote:
Huh, zitten jullie allemaal met een laptop op schoot op die meet?quote:
smartphones gok ikquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Huh, zitten jullie allemaal met een laptop op schoot op die meet?
Das geen dokter die ik zou bezoeken.quote:
Oja, tuurlijk. Ik ben iemand zonder smartphone.quote:
ik word echt gek van het laden steedsquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oja, tuurlijk. Ik ben iemand zonder smartphone.
pheno is er toch nietquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:54 schreef LovelyLady het volgende:
smartpheno's FTW met dank aan de TT
ik nietquote:
jeanettequote:
lanparty denk ikquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Huh, zitten jullie allemaal met een laptop op schoot op die meet?
pheno zou daar toch ook zijnquote:
Saai zeg.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
klanten verder vervelen![]()
laters
quote:
Ja, saai!quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
lekker bier zuipen en hallfnaakte vrouwen kijken
Jij hebt halfnaakte vrouwen als klant?quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
lekker bier zuipen en hallfnaakte vrouwen kijken
er zijn ook mannen heur en andere drankquote:
Mnah. Als het geen leuke mannen zijn, is het niet interessant.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
er zijn ook mannen heur en andere drank
ligt aan hoeveel je drank je consumeertquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mnah. Als het geen leuke mannen zijn, is het niet interessant.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:08 schreef Kuukske het volgende:
Ik drink niet, dus dat gaat 'm niet worden.
Jup.quote:
ooh okquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:17 schreef Kuukske het volgende:
Laten we zeggen dat alcohol me een keer niet zo mocht en ik daar heel lang last van heb gehad in de vorm van een hersenschudding.
iedereen stopt een keer met drinkenquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:17 schreef Stuart het volgende:
Op een dag moet ik ook stoppen met drinken. Is echter vrij lastig hier aangezien naar de kroeg gaan hier normaler is dan in NL vrees ik
Ja, ik stop er zelfs elke dag meequote:Op zaterdag 27 november 2010 22:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
iedereen stopt een keer met drinken
quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
iedereen stopt een keer met drinken
ik weetquote:
en je begint ook weer elke dag?quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik stop er zelfs elke dag mee
ik heb een tijd terug besloten drastisch te minderen en dat gaat me goed afquote:
Pas na 12:00u beginnen?quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb een tijd terug besloten drastisch te minderen en dat gaat me goed af
Dat zou ik ook eens moeten proberen. Ik ben te slap om door te zettenquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb een tijd terug besloten drastisch te minderen en dat gaat me goed af
ja bijnaquote:
je moet vooral minderen als je het echt zelf wilt dan gaat het vanzelf wel tenzij je alcoholist bentquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zou ik ook eens moeten proberen. Ik ben te slap om door te zetten
Ik denk dat ik dat eigenlijk wel ben. Ik drink elke dag uit gewoonte. Gaat echt nergens meer over eigenlijk. Ik kan me niet herinneren dat ik een dag niet heb gedronken. Ik roep wel dat ik kan stoppen maar heb het nog nooit geprobeerdquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
je moet vooral minderen als je het echt zelf wilt dan gaat het vanzelf wel tenzij je alcoholist bent
probeer eens een dagje te stoppen en kijken hoe dat je afgaatquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat eigenlijk wel ben. Ik drink elke dag uit gewoonte. Gaat echt nergens meer over eigenlijk. Ik kan me niet herinneren dat ik een dag niet heb gedronken. Ik roep wel dat ik kan stoppen maar heb het nog nooit geprobeerd![]()
![]()
Ja, moet dat inderdaad maar eens proberen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
probeer eens een dagje te stoppen en kijken hoe dat je afgaat
maar drank cultuur, waar vertoef je? engeland? ierland?quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, moet dat inderdaad maar eens proberen.
Londenquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar drank cultuur, waar vertoef je? engeland? ierland?
rot cctv's overalquote:
Dat vind ik juist wel goed eigenlijkquote:
ik vind het niet fijn man, eng idee dat alles altijd overal in de gaten wordt gehouden, ook zo'n kut baan dat in de gaten houdenquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat vind ik juist wel goed eigenlijk
Er gebeurd genoeg shit hier. Laat het maar worden vastgelegd in de hoop dat zulke dwazen kunnen worden aangehouden.
Nou, jij hoeft het toch niet te doenquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind het niet fijn man, eng idee dat alles altijd overal in de gaten wordt gehouden, ook zo'n kut baan dat in de gaten houden
Ik vind het goed. Ook in de bus en de metro stations aangezien daar echt genoeg shit gebeurd. Ja, zo'n baan zou voor mij ook niet hoevenquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind het niet fijn man, eng idee dat alles altijd overal in de gaten wordt gehouden, ook zo'n kut baan dat in de gaten houden
i thank the heavens for thatquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou, jij hoeft het toch niet te doen.
in bepaalde risico gebieden vind ik het ok maar die hele fokking stad hangt vol manquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het goed. Ook in de bus en de metro stations aangezien daar echt genoeg shit gebeurd. Ja, zo'n baan zou voor mij ook niet hoeven
Smile, you're on cameraquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
in bepaalde risico gebieden vind ik het ok maar die hele fokking stad hangt vol man
quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:02 schreef D. het volgende:
[..]
Jij hebt halfnaakte vrouwen als klant?
ik voel me dan zwaar aangetast in mijn privacy, ja op straat jaquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:41 schreef Kuukske het volgende:
Waarom is dat zo erg? Als je je gedraagt is er toch niets mis of wel?
Dan is dit inderdaad niet de stad waar je zijn moetquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik voel me dan zwaar aangetast in mijn privacy, ja op straat ja
Hier in Londen ligt geen sneeuw hoorquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:44 schreef Kuukske het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)tse-luchthavens.html
Sowieso niet. Met de sneeuw.
weet ikquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan is dit inderdaad niet de stad waar je zijn moet
zie zelfs de weergoden vervloeken hetquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:44 schreef Kuukske het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)tse-luchthavens.html
Sowieso niet. Met de sneeuw.
Ja, het is het een of het ander. Maar aan je gezicht kunnen ze toch niet zien hoevaak je Fok!t en wat je het liefst doet als je alleen in bed ligt?quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:42 schreef PeZu het volgende:
ik voel me dan zwaar aangetast in mijn privacy, ja op straat ja
Laatste alinea!quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier in Londen ligt geen sneeuw hoor
Wat niet is kan nog komen. Hmmz. Nou, ik hoop van niet eigenlijkquote:
nee het kan ook wat minder met die camera's en alleen in risico gebiedenquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, het is het een of het ander. Maar aan je gezicht kunnen ze toch niet zien hoevaak je Fok!t en wat je het liefst doet als je alleen in bed ligt?
De anderen zijn halfnaakte mannen?quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de helft van me klanten zelfs
Ja, wat zijn risico gebieden dan? Wijken zoals Hackney, Peckham of Brixton of ook de stations bij Victoria waar een gang een 15 jarige doodsteekt of de bus waarin iemand wordt doodgestoken omdat hij wat zegt als er patat op hem wordt gegooid?quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee het kan ook wat minder met die camera's en alleen in risico gebieden
Maar als je het in het risicogebied hangt, gaat de risicogroep naar het gebied zonder camera's. Dat is nu preventief al afgevangen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:46 schreef PeZu het volgende:
nee het kan ook wat minder met die camera's en alleen in risico gebieden
uitgaansgebieden, en stations, voetbalstadiums en gebieden waar veel trammelant isquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, wat zijn risico gebieden dan? Wijken zoals Hackney, Peckham of Brixton of ook de stations bij Victoria waar een gang een 15 jarige doodsteekt of de bus waarin iemand wordt doodgestoken omdat hij wat zegt als er patat op hem wordt gegooid?
Waar het nu hangt wordt als risicogebied benoemd anders zou het er niet hangenquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Maar als je het in het risicogebied hangt, gaat de risicogroep naar het gebied zonder camera's. Dat is nu preventief al afgevangen.
heel london dusquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waar het nu hangt wordt als risicogebied benoemd anders zou het er niet hangen
Voetbalstadiums zijn er al zoveel. Fulham, Chelsea (is nog Fulham officieel), West Ham, Arsenal, Tottenhamquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
uitgaansgebieden, en stations, voetbalstadiums en gebieden waar veel trammelant is
jawel, ik kom er niet meerquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:50 schreef Kuukske het volgende:
Nouja, ehhh.. het hangt er. Niets meer aan doen.
is het alquote:
genoeg andere leuek steden in de wereldquote:
Allemaal verder weg thoughquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
is het al
[..]
genoeg andere leuek steden in de wereld
Klopt. Ik vind Londen leuker. Maarja. Pezu wou iets anders.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Allemaal verder weg though
En nee, Parijs is niet net zo leuk
Barcelona is wel tof trouwensquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Klopt. Ik vind Londen leuker. Maarja. Pezu wou iets anders.
Breda blijft het leukst.quote:
als er een goede barista ben ik blijquote:
nope, geen camera's aldaar ivm de privacyquote:
Jammer, ik wilde juist live beelden bekijkenquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
nope, geen camera's aldaar ivm de privacy
Jup.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:00 schreef PeZu het volgende:
het is verdacht stil vanaf de meeters, is de orgie dan nu een feit
smartphones zonder cameraquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
nope, geen camera's aldaar ivm de privacy
No way! Die is soooo coolquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:07 schreef D. het volgende:
[pats-mode]
Ik heb sinds deze week deze
[ afbeelding ]
[pats-mode]
Dat begrijp ik. Zo'n toestel kan van alles. Volgens mij zelfs spelletjes heb ik ergens gelezen. Weet niet zeker hoor.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:09 schreef D. het volgende:
[..]
Ik moet er wel ff aan wennen hoe alles werkt
Ow, spelletjes?quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Zo'n toestel kan van alles. Volgens mij zelfs spelletjes heb ik ergens gelezen. Weet niet zeker hoor.
trsutequote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:10 schreef Barretje80 het volgende:
N avond..
nog even snel voor het slapen gaan..
dikkeaan de meeters..
en een![]()
voor de thuis blijvers !!
morgen vast wel gecensureerde foto's van die orgie!
genoeg blowjobs met die luchtbedden lijkt me
Ja, iets met een slang geloof ikquote:
Snake IIquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, iets met een slang geloof ik
Woohooquote:
Zeg, je drijft de spot met mijquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Woohoo![]()
Hoop ooit ook zo'n toestel te kunnen kopen. Vind het wat jammer dat de wachttijden zo enorm zijn though. Heb je die van jou uit Asia soms
Natuurlijk nietquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:14 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg, je drijft de spot met mij
Je dacht toch niet dat ik een grapje maakte?
All your base are belong to usquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Natuurlijk niet![]()
Even terug naar de basis
Ooh, dat wist ik niet, sorryquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:22 schreef D. het volgende:
[..]
Nooit gehad ook bedenk ik me
Worden ook niet meegeleverd met de fles
Ik ga dat eens informeren! Ik hou je op de hoogtequote:Op zaterdag 27 november 2010 23:24 schreef D. het volgende:
[..]
Wellicht dat dat bij jullie anders is
Ik wacht in spanning afquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ga dat eens informeren! Ik hou je op de hoogte
jij mag niet meer radenquote:
Dat begrjip ik. Zou toch raar zijn als je het hier wel gratis krijgt. Maar ook raar als je het niet krijgt. Hmmmz.quote:
Ik denk dat er geen markt voor was.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat begrjip ik. Zou toch raar zijn als je het hier wel gratis krijgt. Maar ook raar als je het niet krijgt. Hmmmz.
Raar dat zoiets sneller smelt dan dat de fles meegaat eigenlijkquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat er geen markt voor was.
Ik heb de fles vorige week al gekocht, dus die meegeleverde rocks zouden inmiddels al gesmolten zijn
ze werken vast nog aan een oplossingquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Raar dat zoiets sneller smelt dan dat de fles meegaat eigenlijk
heb ik al gepostquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:30 schreef D. het volgende:
[..]
ze werken vast nog aan een oplossing
Maar goed dat jij het zonder die dingen drinkt danquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:30 schreef D. het volgende:
[..]
ze werken vast nog aan een oplossing
Ik doe het erg zonderquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar goed dat jij het zonder die dingen drinkt dan
Vlammetjesquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:32 schreef D. het volgende:
[..]
Ik doe het erg zonder
Zo eens ff kijken of er nog iets aan toe te voegen valt
Niet in het glas, maar om te eten ofzo
saai manquote:
ik bedoel, alleen pistachenootjes, hoe doe je dat dan met ontbijt, lunch etc?quote:
Ehm. Baked beans op toast en eiquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik bedoel, alleen pistachenootjes, hoe doe je dat dan met ontbijt, lunch etc?
pistache brood?
pistache burgers?
cashews man cashewsquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm. Baked beans op toast en ei
Ik bedoel van de nootjes reeks
Eet smakelijk!quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, dat klopt, daarom eet ik ze nu ook
En om te snoepen! Snoep verstandig...quote:
Ik kan met gepaste trots zeggen daty ik afgelopen week een appel gegeten hebquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
En om te snoepen! Snoep verstandig...
Ik eet minstens 4x per week een appelquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:52 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kan met gepastte trots zeggen daty ik afgelopen week een appel gegeten heb
quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:52 schreef PeZu het volgende:
ja dat ja
ik heb ook wel borrelnootjes, toastjes etc maar ik doe verstandig, dat het mijn vingers uitkomt is een wonder
Ik minstens 4 per jaarquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik eet minstens 4x per week een appel
Dat begrijp ik. Oh well, soitquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:55 schreef D. het volgende:
Tosti's zijn alweer op
Smaakten wel, maar als je liever iets wil frituren valt het toch wat tegen
kan best, soort brood deegje maken en daar kaas etc in stoppen en in de panquote:
Same herequote:Op zaterdag 27 november 2010 23:57 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben door schade en schande wijs geworden
*boodschappenlijstje maakt
Dat heet kaassouffléquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
kan best, soort brood deegje maken en daar kaas etc in stoppen en in de pan
maar die hedde ge niet dus dan moet je improviserenquote:
Het door schade en schande wijs geworden deelquote:
Dah hek ok gedoan, vandaar den tosti'squote:Op zondag 28 november 2010 00:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar die hedde ge niet dus dan moet je improviseren
Ah, ok, da's de beste manier, denk ikquote:Op zondag 28 november 2010 00:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het door schade en schande wijs geworden deel
quote:
hoioiquote:
magnersquote:Op zondag 28 november 2010 00:17 schreef Stuart het volgende:
* Stuart pakt maar een Strongbow uit narigheid
Magners/Bulmers zit niet genoeg 'prik' aanquote:
Ja, want dan moet je opnieuw testen en kijken wat er mis ging en nu nietquote:Op zondag 28 november 2010 00:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, mooi
geslaagde test zijn altijd zo veel beter dan die die niet slagen
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 27-11-2010 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 191 PeZu
02. 139 Stuart
03. 084 goldfinger1963
04. 082 Trevland
05. 069 Kuukske
06. 063 Symphonic
07. 061 Giertje
08. 056 D.Rose
09. 054 Dr_Flash
10. 053 Marijkezwolle
11. 052 LovelyLady
12. 044 pgrferrari
13. 039 suikertaartje
14. 031 TheFamousMan
15. 019 DaMart
16. 016 friemelaar
17. 014 Pien85
18. 006 Enfermera
19. 006 cablegunmaster
20. 004 Ploertendoder
Reeks-statistieken!
ik had gister 196 postsquote:
quote:Top 100 van zaterdag 27 november 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
02. 342 PeZu
04. 307 Kuukske
11. 196 TheFamousMan
17. 147 goldfinger1963
21. 140 Symphonic
53. 085 Trevland
76. 070 pgrferrari
80. 066 Giertje
PeZu staat gewoon nog hoger dan mijquote:
hij had meer tijd dan jijquote:Op zondag 28 november 2010 00:42 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
PeZu staat gewoon nog hoger dan mij
ik plaats alleen diegene die in de OP staanquote:
Okay, fair enoughquote:Op zondag 28 november 2010 00:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik plaats alleen diegene die in de OP staan
Discrimidingesquote:Op zondag 28 november 2010 00:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik plaats alleen diegene die in de OP staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |