Voetbalstadiums zijn er al zoveel. Fulham, Chelsea (is nog Fulham officieel), West Ham, Arsenal, Tottenhamquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
uitgaansgebieden, en stations, voetbalstadiums en gebieden waar veel trammelant is
jawel, ik kom er niet meerquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:50 schreef Kuukske het volgende:
Nouja, ehhh.. het hangt er. Niets meer aan doen.
is het alquote:
genoeg andere leuek steden in de wereldquote:
Allemaal verder weg thoughquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
is het al
[..]
genoeg andere leuek steden in de wereld
Klopt. Ik vind Londen leuker. Maarja. Pezu wou iets anders.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Allemaal verder weg though
En nee, Parijs is niet net zo leuk
Barcelona is wel tof trouwensquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Klopt. Ik vind Londen leuker. Maarja. Pezu wou iets anders.
Breda blijft het leukst.quote:
als er een goede barista ben ik blijquote:
nope, geen camera's aldaar ivm de privacyquote:
Jammer, ik wilde juist live beelden bekijkenquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
nope, geen camera's aldaar ivm de privacy
Jup.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:00 schreef PeZu het volgende:
het is verdacht stil vanaf de meeters, is de orgie dan nu een feit
smartphones zonder cameraquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
nope, geen camera's aldaar ivm de privacy
No way! Die is soooo coolquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:07 schreef D. het volgende:
[pats-mode]
Ik heb sinds deze week deze
[ afbeelding ]
[pats-mode]
Dat begrijp ik. Zo'n toestel kan van alles. Volgens mij zelfs spelletjes heb ik ergens gelezen. Weet niet zeker hoor.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:09 schreef D. het volgende:
[..]
Ik moet er wel ff aan wennen hoe alles werkt
Ow, spelletjes?quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Zo'n toestel kan van alles. Volgens mij zelfs spelletjes heb ik ergens gelezen. Weet niet zeker hoor.
trsutequote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:10 schreef Barretje80 het volgende:
N avond..
nog even snel voor het slapen gaan..
dikkeaan de meeters..
en een![]()
voor de thuis blijvers !!
morgen vast wel gecensureerde foto's van die orgie!
genoeg blowjobs met die luchtbedden lijkt me
Ja, iets met een slang geloof ikquote:
Snake IIquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, iets met een slang geloof ik
Woohooquote:
Zeg, je drijft de spot met mijquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Woohoo![]()
Hoop ooit ook zo'n toestel te kunnen kopen. Vind het wat jammer dat de wachttijden zo enorm zijn though. Heb je die van jou uit Asia soms
Natuurlijk nietquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:14 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg, je drijft de spot met mij
Je dacht toch niet dat ik een grapje maakte?
All your base are belong to usquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Natuurlijk niet![]()
Even terug naar de basis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |