Mnah. Als het geen leuke mannen zijn, is het niet interessant.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
er zijn ook mannen heur en andere drank
ligt aan hoeveel je drank je consumeertquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mnah. Als het geen leuke mannen zijn, is het niet interessant.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:08 schreef Kuukske het volgende:
Ik drink niet, dus dat gaat 'm niet worden.
Jup.quote:
ooh okquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:17 schreef Kuukske het volgende:
Laten we zeggen dat alcohol me een keer niet zo mocht en ik daar heel lang last van heb gehad in de vorm van een hersenschudding.
iedereen stopt een keer met drinkenquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:17 schreef Stuart het volgende:
Op een dag moet ik ook stoppen met drinken. Is echter vrij lastig hier aangezien naar de kroeg gaan hier normaler is dan in NL vrees ik
Ja, ik stop er zelfs elke dag meequote:Op zaterdag 27 november 2010 22:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
iedereen stopt een keer met drinken
quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
iedereen stopt een keer met drinken
ik weetquote:
en je begint ook weer elke dag?quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik stop er zelfs elke dag mee
ik heb een tijd terug besloten drastisch te minderen en dat gaat me goed afquote:
Pas na 12:00u beginnen?quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb een tijd terug besloten drastisch te minderen en dat gaat me goed af
Dat zou ik ook eens moeten proberen. Ik ben te slap om door te zettenquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb een tijd terug besloten drastisch te minderen en dat gaat me goed af
ja bijnaquote:
je moet vooral minderen als je het echt zelf wilt dan gaat het vanzelf wel tenzij je alcoholist bentquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zou ik ook eens moeten proberen. Ik ben te slap om door te zetten
Ik denk dat ik dat eigenlijk wel ben. Ik drink elke dag uit gewoonte. Gaat echt nergens meer over eigenlijk. Ik kan me niet herinneren dat ik een dag niet heb gedronken. Ik roep wel dat ik kan stoppen maar heb het nog nooit geprobeerdquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
je moet vooral minderen als je het echt zelf wilt dan gaat het vanzelf wel tenzij je alcoholist bent
probeer eens een dagje te stoppen en kijken hoe dat je afgaatquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat eigenlijk wel ben. Ik drink elke dag uit gewoonte. Gaat echt nergens meer over eigenlijk. Ik kan me niet herinneren dat ik een dag niet heb gedronken. Ik roep wel dat ik kan stoppen maar heb het nog nooit geprobeerd![]()
![]()
Ja, moet dat inderdaad maar eens proberen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
probeer eens een dagje te stoppen en kijken hoe dat je afgaat
maar drank cultuur, waar vertoef je? engeland? ierland?quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, moet dat inderdaad maar eens proberen.
Londenquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar drank cultuur, waar vertoef je? engeland? ierland?
rot cctv's overalquote:
Dat vind ik juist wel goed eigenlijkquote:
ik vind het niet fijn man, eng idee dat alles altijd overal in de gaten wordt gehouden, ook zo'n kut baan dat in de gaten houdenquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat vind ik juist wel goed eigenlijk
Er gebeurd genoeg shit hier. Laat het maar worden vastgelegd in de hoop dat zulke dwazen kunnen worden aangehouden.
Nou, jij hoeft het toch niet te doenquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind het niet fijn man, eng idee dat alles altijd overal in de gaten wordt gehouden, ook zo'n kut baan dat in de gaten houden
Ik vind het goed. Ook in de bus en de metro stations aangezien daar echt genoeg shit gebeurd. Ja, zo'n baan zou voor mij ook niet hoevenquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind het niet fijn man, eng idee dat alles altijd overal in de gaten wordt gehouden, ook zo'n kut baan dat in de gaten houden
i thank the heavens for thatquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou, jij hoeft het toch niet te doen.
in bepaalde risico gebieden vind ik het ok maar die hele fokking stad hangt vol manquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het goed. Ook in de bus en de metro stations aangezien daar echt genoeg shit gebeurd. Ja, zo'n baan zou voor mij ook niet hoeven
Smile, you're on cameraquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
in bepaalde risico gebieden vind ik het ok maar die hele fokking stad hangt vol man
quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:02 schreef D. het volgende:
[..]
Jij hebt halfnaakte vrouwen als klant?
ik voel me dan zwaar aangetast in mijn privacy, ja op straat jaquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:41 schreef Kuukske het volgende:
Waarom is dat zo erg? Als je je gedraagt is er toch niets mis of wel?
Dan is dit inderdaad niet de stad waar je zijn moetquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik voel me dan zwaar aangetast in mijn privacy, ja op straat ja
Hier in Londen ligt geen sneeuw hoorquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:44 schreef Kuukske het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)tse-luchthavens.html
Sowieso niet. Met de sneeuw.
weet ikquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan is dit inderdaad niet de stad waar je zijn moet
zie zelfs de weergoden vervloeken hetquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:44 schreef Kuukske het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)tse-luchthavens.html
Sowieso niet. Met de sneeuw.
Ja, het is het een of het ander. Maar aan je gezicht kunnen ze toch niet zien hoevaak je Fok!t en wat je het liefst doet als je alleen in bed ligt?quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:42 schreef PeZu het volgende:
ik voel me dan zwaar aangetast in mijn privacy, ja op straat ja
Laatste alinea!quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier in Londen ligt geen sneeuw hoor
Wat niet is kan nog komen. Hmmz. Nou, ik hoop van niet eigenlijkquote:
nee het kan ook wat minder met die camera's en alleen in risico gebiedenquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, het is het een of het ander. Maar aan je gezicht kunnen ze toch niet zien hoevaak je Fok!t en wat je het liefst doet als je alleen in bed ligt?
De anderen zijn halfnaakte mannen?quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de helft van me klanten zelfs
Ja, wat zijn risico gebieden dan? Wijken zoals Hackney, Peckham of Brixton of ook de stations bij Victoria waar een gang een 15 jarige doodsteekt of de bus waarin iemand wordt doodgestoken omdat hij wat zegt als er patat op hem wordt gegooid?quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee het kan ook wat minder met die camera's en alleen in risico gebieden
Maar als je het in het risicogebied hangt, gaat de risicogroep naar het gebied zonder camera's. Dat is nu preventief al afgevangen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:46 schreef PeZu het volgende:
nee het kan ook wat minder met die camera's en alleen in risico gebieden
uitgaansgebieden, en stations, voetbalstadiums en gebieden waar veel trammelant isquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, wat zijn risico gebieden dan? Wijken zoals Hackney, Peckham of Brixton of ook de stations bij Victoria waar een gang een 15 jarige doodsteekt of de bus waarin iemand wordt doodgestoken omdat hij wat zegt als er patat op hem wordt gegooid?
Waar het nu hangt wordt als risicogebied benoemd anders zou het er niet hangenquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Maar als je het in het risicogebied hangt, gaat de risicogroep naar het gebied zonder camera's. Dat is nu preventief al afgevangen.
heel london dusquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waar het nu hangt wordt als risicogebied benoemd anders zou het er niet hangen
Voetbalstadiums zijn er al zoveel. Fulham, Chelsea (is nog Fulham officieel), West Ham, Arsenal, Tottenhamquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
uitgaansgebieden, en stations, voetbalstadiums en gebieden waar veel trammelant is
jawel, ik kom er niet meerquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:50 schreef Kuukske het volgende:
Nouja, ehhh.. het hangt er. Niets meer aan doen.
is het alquote:
genoeg andere leuek steden in de wereldquote:
Allemaal verder weg thoughquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
is het al
[..]
genoeg andere leuek steden in de wereld
Klopt. Ik vind Londen leuker. Maarja. Pezu wou iets anders.quote:Op zaterdag 27 november 2010 22:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Allemaal verder weg though
En nee, Parijs is niet net zo leuk
Barcelona is wel tof trouwensquote:Op zaterdag 27 november 2010 22:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Klopt. Ik vind Londen leuker. Maarja. Pezu wou iets anders.
Breda blijft het leukst.quote:
als er een goede barista ben ik blijquote:
nope, geen camera's aldaar ivm de privacyquote:
Jammer, ik wilde juist live beelden bekijkenquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
nope, geen camera's aldaar ivm de privacy
Jup.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:00 schreef PeZu het volgende:
het is verdacht stil vanaf de meeters, is de orgie dan nu een feit
smartphones zonder cameraquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
nope, geen camera's aldaar ivm de privacy
No way! Die is soooo coolquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:07 schreef D. het volgende:
[pats-mode]
Ik heb sinds deze week deze
[ afbeelding ]
[pats-mode]
Dat begrijp ik. Zo'n toestel kan van alles. Volgens mij zelfs spelletjes heb ik ergens gelezen. Weet niet zeker hoor.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:09 schreef D. het volgende:
[..]
Ik moet er wel ff aan wennen hoe alles werkt
Ow, spelletjes?quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Zo'n toestel kan van alles. Volgens mij zelfs spelletjes heb ik ergens gelezen. Weet niet zeker hoor.
trsutequote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:10 schreef Barretje80 het volgende:
N avond..
nog even snel voor het slapen gaan..
dikkeaan de meeters..
en een![]()
voor de thuis blijvers !!
morgen vast wel gecensureerde foto's van die orgie!
genoeg blowjobs met die luchtbedden lijkt me
Ja, iets met een slang geloof ikquote:
Snake IIquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, iets met een slang geloof ik
Woohooquote:
Zeg, je drijft de spot met mijquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Woohoo![]()
Hoop ooit ook zo'n toestel te kunnen kopen. Vind het wat jammer dat de wachttijden zo enorm zijn though. Heb je die van jou uit Asia soms
Natuurlijk nietquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:14 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg, je drijft de spot met mij
Je dacht toch niet dat ik een grapje maakte?
All your base are belong to usquote:Op zaterdag 27 november 2010 23:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Natuurlijk niet![]()
Even terug naar de basis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |