Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Niet iedere FOK meet staat gelijk aan een orgie hè? Wel veel. Maar niet alle.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee, waarom dnek je dat ik nd meet wou![]()
het pas echt feest als het een orgie is geweestquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Niet iedere FOK meet staat gelijk aan een orgie hè? Wel veel. Maar niet alle.
gelukkig nietquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:20 schreef PeZu het volgende:
die TT gaan de zaken zo slecht GF
[..]
het pas echt feest als het een orgie is geweest
ik heb er nog geen meegemaakt waar er een orgie bij wasquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Niet iedere FOK meet staat gelijk aan een orgie hè? Wel veel. Maar niet alle.
ik ben met vlagen veel op fok en dan vooral in onz/klb maar in onz steeds minder aangezien het al tijden drama is daarquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:21 schreef Kuukske het volgende:
Hé Pezu, ben jij niet zo'n die-hard ONZ user?
Ik wou zeggen, volgens mij ken ik je username daarvan namelijk.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben met vlagen veel op fok en dan vooral in onz/klb maar in onz steeds minder aangezien het al tijden drama is daar
maar daar ben ik niet zo schattig hoorquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik wou zeggen, volgens mij ken ik je username daarvan namelijk.
Nee, dat dacht ik al.quote:
ooh ja dat is 1 van mijn sletjesquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee, dat dacht ik al.
Ik link je om de een o andere reden ook aan Berenanus. Kan dat?
oeh lekkerquote:
Whehe. Die kennik in het echtquote:
werkse broer van een andere moerquote:
BA is tofquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Whehe. Die kennik in het echt. Net als Enter. Enter is lief.
Ik moet zeggen dat ik dat eigenlijk niet weet.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:29 schreef PeZu het volgende:
BA is tof![]()
Enter ken ik niet zo goed maar ze zijn toch gesplitst? Of zijn ze alweer terug bij elkander?
jaquote:
Oh, dat is apart.quote:
ja het is niet vaak zo rustigquote:
daar kom ik zo op terug, ik ga even nd grill toe, ik ben een varkenshaasje aan het bakkenquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:35 schreef Kuukske het volgende:
Nee, inderdaad. Waar zullen we het over hebben?
Nu nog?quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:36 schreef PeZu het volgende:
daar kom ik zo op terug, ik ga even nd grill toe, ik ben een varkenshaasje aan het bakken
jaquote:
Ah ok. Nou eet smakelij kdan!quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:39 schreef PeZu het volgende:
ja![]()
ik heb avondeten overgeslagen![]()
was druk, ik moet eik regelmatig kleine beetjes eten maar vandaag lukte dat niet ivm probleem op het werk waar ik plots heen moest
thanskquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah ok. Nou eet smakelij kdan!
Hey D.!.
kotm goed uit ga ik ff etenquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:42 schreef Kuukske het volgende:
Hm, PeZu. Dat onderonsje moeten we maar een keer elders voortzetten. Het wordt nog druk hier.
Zijn uit elkaar inddquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
werkse broer van een andere moer
[..]
BA is tof![]()
Enter ken ik niet zo goed maar ze zijn toch gesplitst? Of zijn ze alweer terug bij elkander?
ja ba was even terug maar ik zie hem niet meerquote:
hee d, eetsequote:
klaar was een klein stukkie vleesquote:
Neuh, eten kan altijdquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
klaar was een klein stukkie vlees![]()
nu nog een hele maaltijd zou van den zotten zijn
Geloof dat ie nog geen fatsoenlijk internet had in zn nieuwe huisquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:50 schreef PeZu het volgende:
zo dat was gruwelijk
[..]
ja ba was even terug maar ik zie hem niet meer
[..]
hee d, eetse
Verklaar je nader. Waarom zit je niet achter je jonge pc?quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
even kijken of fok vanaf deze ouwe pc wil werken
ik zit nou bij de kassa en daar heb ik op het moment een pentium 2 staanquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Verklaar je nader. Waarom zit je niet achter je jonge pc?
Whoah. Hoelang doe je over een paginaload?quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zit nou bij de kassa en daar heb ik op het moment een pentium 2 staan
dik een minuutquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Whoah. Hoelang doe je over een paginaload?
Da's gemeenquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:20 schreef Kuukske het volgende:
Lol. Of juist extra veel poste'n. Om 'm te plagen.
als hij weer vast slaat welquote:
Het is al aardig richting ver onder nul ja.quote:
dat is kutquote:
ik zal dadelijk toch maar eens een jas aan doen als ik de parking controleerquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het is al aardig richting ver onder nul ja.
Dat lijkt me wel verstandig jaquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zal dadelijk toch maar eens een jas aan doen als ik de parking controleer
het valt nog meequote:Op zaterdag 27 november 2010 21:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel verstandig ja.
Oh, ben jij er zoeen die het nooit koud heeft.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het valt nog mee
ik heb gelukkig een blouse aan met korte mouwen
doe dat eens lekker in zwolle ofzo aapquote:
het werktquote:
niet snel iigquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, ben jij er zoeen die het nooit koud heeft.
zakt hetquote:
Mannen dragen overhemdenquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het valt nog mee
ik heb gelukkig een blouse aan met korte mouwen
wat een mooie blousequote:
de mixer is wegquote:
Huh, zitten jullie allemaal met een laptop op schoot op die meet?quote:
smartphones gok ikquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Huh, zitten jullie allemaal met een laptop op schoot op die meet?
Das geen dokter die ik zou bezoeken.quote:
Oja, tuurlijk. Ik ben iemand zonder smartphone.quote:
ik word echt gek van het laden steedsquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oja, tuurlijk. Ik ben iemand zonder smartphone.
pheno is er toch nietquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:54 schreef LovelyLady het volgende:
smartpheno's FTW met dank aan de TT
ik nietquote:
jeanettequote:
lanparty denk ikquote:Op zaterdag 27 november 2010 21:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Huh, zitten jullie allemaal met een laptop op schoot op die meet?
pheno zou daar toch ook zijnquote:
Saai zeg.quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
klanten verder vervelen![]()
laters
quote:
Ja, saai!quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
lekker bier zuipen en hallfnaakte vrouwen kijken
Jij hebt halfnaakte vrouwen als klant?quote:Op zaterdag 27 november 2010 21:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
lekker bier zuipen en hallfnaakte vrouwen kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |