quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
tot straksquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:06 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga zo de auto inladen
Tot straks mensen
Veel plezierquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:06 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga zo de auto inladen
Tot straks mensen
laad ze symquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:06 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga zo de auto inladen
Tot straks mensen
friemelquote:
Tot straksquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:06 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga zo de auto inladen
Tot straks mensen
beroemdequote:
Hoiquote:
giertjequote:
dat is nog een flinke reis DMquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tot straks.
Ik ga even mijn thee opdrinken, nog een paar dingetjes in huis doen en dan ook eens richting Zwolle.
andere browser gebruikenquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoi
Ik krijg gvd wat van die stack flow fucked up meldingen hier![]()
Ja, nog effe en ik ga Safari maar gebruiken inderdaadquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
andere browser gebruiken
FF is fijnerquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, nog effe en ik ga Safari maar gebruiken inderdaad
Die heb ik in het verleden wel gebruikt maar daar ben ik geen groot fan vanquote:
15 minuten om dit topic vol te gooienquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:14 schreef Trevland het volgende:
Nog 15 min lekker niks doen en dan naar Zwolle
moet te doen zijn het is wel eens sneller gegaan hierquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
15 minuten om dit topic vol te gooien
ik nog 15 minuten rustig koffie drinken en een sigaretje roken en dan boodschappen doenquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:14 schreef Trevland het volgende:
Nog 15 min lekker niks doen en dan naar Zwolle
15 minuten is nog best lastig hoorquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
moet te doen zijn het is wel eens sneller gegaan hier
My plan tooquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik nog 15 minuten rustig koffie drinken en een sigaretje roken en dan boodschappen doen
Ik nog iets langer om dan wat kerstshit te kopenquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik nog 15 minuten rustig koffie drinken en een sigaretje roken en dan boodschappen doen
Is me ook iets te overdrevenquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
15 minuten om dit topic vol te gooien
quote:
zo blij dat ik niet aan kerst doequote:Op zaterdag 27 november 2010 14:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik nog iets langer om dan wat kerstshit te kopen
33 minuten is het snelste ooit geweest in de KSCquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
moet te doen zijn het is wel eens sneller gegaan hier
Tijd voor een nieuw record dusquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
33 minuten is het snelste geweest
Dat vind ik dan weer wat 'koud' als ik ermee zou stoppenquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
zo blij dat ik niet aan kerst doe
ik heb wel eens in topics gezeten die binnen 10 min vol warenquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
33 minuten is het snelste geweest
Statistiekenquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
33 minuten is het snelste ooit geweest in de KSC
Daar zijn er echt niet veel van hoorquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:18 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb wel eens in topics gezeten die binnen 10 min vol waren
ik heb er echt niks mee ik ga eerste kerstdag mooi werken en de 2de bij een vriendin van me langsquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer wat 'koud' als ik ermee zou stoppen
Moet te doen zijn. Is eerder ook gelukt toen ik nog jong wasquote:
ik kijk wel uit naar de serious request week die topics zit ik ook wel inquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar zijn er echt niet veel van hoor
Werkenquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb er echt niks mee ik ga eerste kerstdag mooi werken en de 2de bij een vriendin van me langs
Maar niet vandaagquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:19 schreef friemelaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ] ik zal eens kijken of het lukt
Dat zal inderdaad best snel gaan ja. Voetbaltopics van EK/WK gaan ook vaak snelquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik kijk wel uit naar de serious request week die topics zit ik ook wel in
ja de oudjes moeten ook uit bed dat doen ze niet zelf meer teminste niet allemaalquote:
ik werk ook met de kerstquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb er echt niks mee ik ga eerste kerstdag mooi werken en de 2de bij een vriendin van me langs
Dat is waarquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
ja de oudjes moeten ook uit bed dat doen ze niet zelf meer teminste niet allemaal
Jij werkt altijdquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik werk ook met de kerst
Lolquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:21 schreef friemelaar het volgende:
De oefeningen voorbereidingen van de KSC-ers op de meet [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:21 schreef friemelaar het volgende:
schattig hequote:Op zaterdag 27 november 2010 14:21 schreef friemelaar het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Laters Trevquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:26 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga er maar eens vandoor, Tot straks vanuit de trein
Tot laterquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:26 schreef Trevland het volgende:
laters trevquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:26 schreef Trevland het volgende:
ga jij ook naar die meetquote:
ik ook niet want ik moet vanavond werkenquote:
Zo is het levenquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ook niet want ik moet vanavond werken
waar woon je dan?quote:
grote meidquote:
ik niet ik ga naar verjaardag van mijn pa en daarna naar vriendenquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ook niet want ik moet vanavond werken
zeker weten?quote:
Succesquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ben boodschappen doen![]()
laters
dat is wel ver jaquote:
Laters Hquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ben boodschappen doen![]()
laters
is dat niet een beetje te koudquote:
Laterquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:36 schreef friemelaar het volgende:
Ik moet nog ff cadeautjes voor de schounouwetjes halen,
Laterssss
oooowquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vast welzit toch in de auto
en ik heb een legging eronder
Dag Marijkequote:Op zaterdag 27 november 2010 14:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
Haren niet geverfd, had geen zinEn goede reis voor degenen die zo vertrekken
Ik hoef niet te reizenquote:
Jawel, maar ik ben niet zo makkelijk met het geven van mijn adresgegevens vrees ikquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh en Stuart?Ik wacht met smart op je kerstkaartje hoor
Heb je er nu dan wel zin in misschien?
Lucky fishquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik hoef niet te reizenIk ben er al
lekker makkelijk wat voor kleur wou jij je haar verven danquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik hoef niet te reizenIk ben er al
Dan geef ik je wel gewoon mijn adres, kan mij het schelenquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jawel, maar ik ben niet zo makkelijk met het geven van mijn adresgegevens vrees ik
blubquote:
Die ik altijd hebquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
lekker makkelijk wat voor kleur wou jij je haar verven dan
Dat is goed. Krijg je in ieder geval post uit Londen dit jaarquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan geef ik je wel gewoon mijn adres, kan mij het schelen![]()
[..]
blub
aah okeequote:Op zaterdag 27 november 2010 14:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die ik altijd hebZwart rood
quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is goed. Krijg je in ieder geval post uit Londen dit jaar
Veel plezierquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:50 schreef LovelyLady het volgende:
lieffies ik ga afsluiten, misschien post ik onderweg nog wat op mijn mobieldtoedels
veel plezierquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:50 schreef LovelyLady het volgende:
lieffies ik ga afsluiten, misschien post ik onderweg nog wat op mijn mobieldtoedels
Kusje op je keelpijnquote:
Goede reisquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:50 schreef LovelyLady het volgende:
Woohoo Dr Flashquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik Heb 5 troepjes van een euro bij me en ben nu op weg naar Zwolle
quote:
Ik zit nu in de trein en heb mijn eerste paar min vertraging al te pakkenquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:02 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Zolang het bij een paar minuten blijft valt het nog wel mee tochquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zit nu in de trein en heb mijn eerste paar min vertraging al te pakken
Yup, heb telkens 10 min overstap tijdquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zolang het bij een paar minuten blijft valt het nog wel mee toch
NS is ook onbetrouwbaar natuurlijk. Helaasquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yup, heb telkens 10 min overstap tijd
Maar ik bedoel meer het geval van ik ga ook weer eens met de trein
Ik vind de ns nog wel meevallen ten opzichte van syntusquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
NS is ook onbetrouwbaar natuurlijk. Helaas
Daar heb ik nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind de ns nog wel meevallen ten opzichte van syntus![]()
Houden zoquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit van gehoord![]()
Door je prive chauffeurquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:15 schreef Giertje het volgende:
ziezo ik heb gedouched ben nu klaar om op gehaald te worden om naar mijn ouders te gaan
zoietsquote:
Mooi. Veel plezier alvast bij je vader en vanavond met je vriendenquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
zoiets
mijn broertje komt me ophalen
dat komt wel goed assassins creed online spelenquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mooi. Veel plezier alvast bij je vader en vanavond met je vrienden
Nice, ik wil brotherhood ook nog hebbenquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat komt wel goed assassins creed online spelen
lucky you toen ik naar DW ging had ik dik een half uur vertragingquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:22 schreef Trevland het volgende:
En de volgende trein rijd wel mooi optijd
mja ik moet em ook nog halen voor de ps3quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nice, ik wil brotherhood ook nog hebben
Ik ben ook nog lang niet in zwollequote:Op zaterdag 27 november 2010 15:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
lucky you toen ik naar DW ging had ik dik een half uur vertraging
hoelang reis je erover dan?quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben ook nog lang niet in zwolle
Ik de pc versie, heb daar de andere 2 ook opgespeeld en heb alleen maar een wii als concolequote:Op zaterdag 27 november 2010 15:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik moet em ook nog halen voor de ps3
ik ookquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zit nu in de trein en heb mijn eerste paar min vertraging al te pakken
ik kan niet op pc gamen vind ik niet fijn ben console gewendquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik de pc versie, heb daar de andere 2 ook opgespeeld en heb alleen maar een wii als concole
daar begin ik echt nooit niet aanquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:26 schreef Stuart het volgende:
Ik speel alleen Singstar op de PS3 als ik teveel heb gedronken
geen bus?quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ruim2.5 uur maar dat komt omdat ik eerst nog naar het station moest fietsen
Veel plezierquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik ooken meteen in Amersfoort de overstap gemist dus de conversie naar een half uur is ook binnen. Fles gaat formuliertje schrijven, hi ha ho
Er zijn ook nog wel andere games die de moeite waard zijnquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik kan niet op pc gamen vind ik niet fijn ben console gewend
een wii zou ik alleen al kopen vanwege zelda
ik heb hier staan een ps2 en 3 een supernintendo en een gamecube
n64 heb ik helaas nooit gehadquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Er zijn ook nog wel andere games die de moeite waard zijnikke alleen nog een N64
oow dat zuigtquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Er reed wel een buurtbus maar daar werd bijna geen gebruik van gemaakt
Ik had hem pas vrij laat dus weinig games er voor maar wel de shooter die ze nu op die wii verneukt hebbenquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
n64 heb ik helaas nooit gehad
weet ik wel maar ik ben een enorm zelda liefhebber
Daarom ben ik ook hard aan het sparen voor een autoquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow dat zuigt
hier rijden 3 lijnen ongeveer dus hoef nooit lang te wachten
Dat riep ik ook altijd totdat ik het dronken stond te doen en het is eigenlijk best verslavendquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
daar begin ik echt nooit niet aan
mja ze hadden goldeneye voor de wii uitgebracht zag ikquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik had hem pas vrij laat dus weinig games er voor maar wel de shooter die ze nu op die wii verneukt hebben. Ik heb wel zelda op de wii en die is zeker nice
wat voor wagen wil je?quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook hard aan het sparen voor een auto
Die bedoel ik ook maar met de verkeerde bondquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ze hadden goldeneye voor de wii uitgebracht zag ik
Astra g heeft mij altijd wel geintereseerdquote:[..]
wat voor wagen wil je?
Succes met de boodskappies en tot snelquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:38 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat wat boodschappen doen. Veel plezier op de meet mensen
In utrecht ook wat leuks. De universiteit houdt open dag, maar men vond het niet nodig om pendelbussen in te zetten. Dus op de eerste halte loopt de reguliere bus vol, en die rijdt alle andere haltes voorbij. En de volgende weer. En zoquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow dat zuigt
hier rijden 3 lijnen ongeveer dus hoef nooit lang te wachten
lekker dan heb wel eens gehad dat ik de laatste trein mistequote:Op zaterdag 27 november 2010 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In utrecht ook wat leuks. De universiteit houdt open dag, maar men vond het niet nodig om pendelbussen in te zetten. Dus op de eerste halte loopt de reguliere bus vol, en die rijdt alle andere haltes voorbij. En de volgende weer. En zo
Hey LL, waar zijn jullie nu?quote:
we zijn nu bij kampen, zien nu het bordje zwolle, denknog zo'n 40 minuten rijdenquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey LL, waar zijn jullie nu?
Ik zit nu in de IC naar zwolle te genietenen van een wwarme chocolademelk
Schiet ook mooi op, nog 30 min en dan ben ik ook in zwolle, dan nog met de bus of zoquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
we zijn nu bij kampen, zien nu het bordje zwolle, denknog zo'n 40 minuten rijden
oow das niet zo ver meerquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
we zijn nu bij kampen, zien nu het bordje zwolle, denknog zo'n 40 minuten rijden
wordt je niet opgehaald?quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Schiet ook mooi op, nog 30 min en dan ben ik ook in zwolle, dan nog met de bus of zo
Ik zit nu in Zwolle in de trein. Naar Kampenquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar heb ik niks over afgesproken en ben al vaak zat met de bus geweest dus maakt mij niet veel uitquote:
Gewoon voor de lol?quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zit nu in Zwolle in de trein. Naar Kampen![]()
Ff ritje voor de lol
Ik ben ca 16:45 weer terug uit Kampen. Ik pak n taxi naar Marijke. Rij je mee?quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Schiet ook mooi op, nog 30 min en dan ben ik ook in zwolle, dan nog met de bus of zo
wat is er mis met de bus?quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben ca 16:45 weer terug uit Kampen. Ik pak n taxi naar Marijke. Rij je mee?
Is goed, ben zelf ook rond die tijd in Zwollequote:Op zaterdag 27 november 2010 16:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben ca 16:45 weer terug uit Kampen. Ik pak n taxi naar Marijke. Rij je mee?
Comfort, rug, eind lopen, ook niet gratisquote:
In de hal bij de Bruna. Spijkerbroek, grijsbruine jas, d blauwe muts en rugzakquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is goed, ben zelf ook rond die tijd in Zwolle
Oke, heb zelf een zwart met blauwe jas(van kielvik) en een donkere broek aan.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In de hal bij de Bruna. Spijkerbroek, grijsbruine jas, d blauwe muts en rugzak
Geen idee, ik ben er niet omdat te controlerenquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
zijn eral mensen bij marijke gearriveerd?
dan speel ik wel guitar heroquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat riep ik ook altijd totdat ik het dronken stond te doen en het is eigenlijk best verslavend
Fles en ik gaan met de taxi, hoelaat ben jij er dan?quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:29 schreef cablegunmaster het volgende:
Ik zit in de trein naar zwolle, vanaf daar moet Ik even kijken. Is er geen op haal service?.
pgrquote:
je bent er alquote:
Dan verwarm de hut maar Ff met al die stomende kutjes daarquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
gvddegvd![]()
is de ketel weer kapot![]()
en de monteur kan maandag pas komen
Ik denk het van welquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:35 schreef cablegunmaster het volgende:
Ik kom pas om 17:15 op station aan. Zit in beilen? Kan Ik beter een bus nemen?
quote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:35 schreef cablegunmaster het volgende:
Ik kom pas om 17:15 op station aan. Zit in beilen? Kan Ik beter een bus nemen?
is gelukkig de ketel voor het appartement hierlangsquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan verwarm de hut maar Ff met al die stomende kutjes daar
laters ik verwacht nog wel fotosquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:38 schreef Trevland het volgende:
Ben bijna in zwolle, meeters tot zo en de rest bis later![]()
laters trevquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:38 schreef Trevland het volgende:
Ben bijna in zwolle, meeters tot zo en de rest bis later![]()
die is nog aan het uitstappenquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee Trev ik sta bij de Bruna, waar ben je nou?
in dit topic welquote:
dan moet je ff gaan pittenquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:49 schreef Giertje het volgende:
ben duf en ik moet nog de halve nacht doorkomen
kan niet broertje kan ieder moment arriverenquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan moet je ff gaan pitten
ik lach me rot als jullie naast elkaar staan maar het niet door hebbenquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee Trev ik sta bij de Bruna, waar ben je nou?
whehehequote:Op zaterdag 27 november 2010 16:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik lach me rot als jullie naast elkaar staan maar het niet door hebben
wat is er pien?quote:
in de kont ook?quote:
moet ik extra lube meenemen of doen we het rauw?quote:
een keertje tuffen is genoegquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
moet ik extra lube meenemen of doen we het rauw?
niet altijd hoorquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
een keertje tuffen is genoeg
rekt het niet dan scheurt het welquote:
jaquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
rekt het niet dan scheurt het wel
als het goed is nietquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja![]()
btw kun je zelf ook scheuren dan
kan wel hoorquote:
dan doe je het verkeerdquote:
Stuquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jawel, maar ik ben niet zo makkelijk met het geven van mijn adresgegevens vrees ik
ik deed niks, ik werd besprongenquote:
en zelfs zonder dan is het te doenquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
een keertje tuffen is genoeg
als je geschapen bent als een thermometerquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
en zelfs zonder dan is het te doen
mja nou ja mijn probleem nietquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
als je geschapen bent als een thermometer
nee inderdaad als je zelf maar lekker komtquote:
kom je ookquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee inderdaad als je zelf maar lekker komt
vast wel een keer vanavondquote:
pien wat is erquote:
groetjes aan iedereen daarquote:
Oooh, nu heb ik zin in pannenkoekenquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Keuken. Zijn de pannekoeken al klaar?
casanova,, heb je al beet?quote:
Flapdrolquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor. Ga jij zo ff bier halen?
Enfer houdt het aardig volquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:05 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dikke meidenorgie in de keuken
zijn er geen slanke dames daarquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:05 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
footooosquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:05 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Volgende meet is bij jou toch?quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
is nou iedereen al op de meet die zou komen?
daar kan iedereen komenquote:
gelukkig voor hem dat hij er nou dan van af isquote:
Mpg is er ook eindelijk jaquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
is nou iedereen al op de meet die zou komen?
hij doet zijn patent dus weer eer aanquote:
mja nou ja enerzijds welquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
eigenlijk ben ik best wel jaloers dat ik niet op de meet kan zijn
doe jij rustig aan met het bierquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hoor. Ga jij zo ff bier halen?
Mag je zijn jaquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
Nou, ik ben er ook nog. Helpt dat?quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
whehehequote:Op zaterdag 27 november 2010 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mag je zijn jahier doet de ketel het gewoon
kuukskequote:Op zaterdag 27 november 2010 19:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou, ik ben er ook nog. Helpt dat?
omdat jij er niet kan zijn zekerquote:
de vloek dat er nooit een meet wilde lukkenquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:59 schreef Kuukske het volgende:
Welke vloek? En moest jij niet naar de meet Pezu?
Ohh ik dacht dat jullie continue meets hadden.quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de vloek dat er nooit een meet wilde lukken
jaquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:59 schreef Kuukske het volgende:
Welke vloek? En moest jij niet naar de meet Pezu?
Maar... je bent er niet?quote:
nopequote:
dit is de eerste meet die is geluktquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ohh ik dacht dat jullie continue meets hadden.
hij is ziekquote:
omdat bepaalde prive omstandighedenquote:
Ik ben verbaasd!quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
dit is de eerste meet die is gelukt
jij niet alleenquote:
wel een beetje maar goed, ik kom op fok juist voor wat afleiding, ik waardeer de interesse steeds wel hoor maar hier liever leuk en zoquote:
okquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
wel een beetje maar goed, ik kom op fok juist voor wat afleiding, ik waardeer de interesse steeds wel hoor maar hier liever leuk en zo
nee, waarom dnek je dat ik nd meet wouquote:
toen zat ik niet op schoolquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:17 schreef Kuukske het volgende:
Jezus, worden die vragen nog steeds gesteld? Ik dacht dat alleen op de middelbare school gebeurde in de nineties.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 20:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee, waarom dnek je dat ik nd meet wou![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |