Dat riep ik ook altijd totdat ik het dronken stond te doen en het is eigenlijk best verslavendquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
daar begin ik echt nooit niet aan
mja ze hadden goldeneye voor de wii uitgebracht zag ikquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik had hem pas vrij laat dus weinig games er voor maar wel de shooter die ze nu op die wii verneukt hebben. Ik heb wel zelda op de wii en die is zeker nice
wat voor wagen wil je?quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook hard aan het sparen voor een auto
Die bedoel ik ook maar met de verkeerde bondquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ze hadden goldeneye voor de wii uitgebracht zag ik
Astra g heeft mij altijd wel geintereseerdquote:[..]
wat voor wagen wil je?
Succes met de boodskappies en tot snelquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:38 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat wat boodschappen doen. Veel plezier op de meet mensen
In utrecht ook wat leuks. De universiteit houdt open dag, maar men vond het niet nodig om pendelbussen in te zetten. Dus op de eerste halte loopt de reguliere bus vol, en die rijdt alle andere haltes voorbij. En de volgende weer. En zoquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow dat zuigt
hier rijden 3 lijnen ongeveer dus hoef nooit lang te wachten
lekker dan heb wel eens gehad dat ik de laatste trein mistequote:Op zaterdag 27 november 2010 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In utrecht ook wat leuks. De universiteit houdt open dag, maar men vond het niet nodig om pendelbussen in te zetten. Dus op de eerste halte loopt de reguliere bus vol, en die rijdt alle andere haltes voorbij. En de volgende weer. En zo
Hey LL, waar zijn jullie nu?quote:
we zijn nu bij kampen, zien nu het bordje zwolle, denknog zo'n 40 minuten rijdenquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey LL, waar zijn jullie nu?
Ik zit nu in de IC naar zwolle te genietenen van een wwarme chocolademelk
Schiet ook mooi op, nog 30 min en dan ben ik ook in zwolle, dan nog met de bus of zoquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
we zijn nu bij kampen, zien nu het bordje zwolle, denknog zo'n 40 minuten rijden
oow das niet zo ver meerquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
we zijn nu bij kampen, zien nu het bordje zwolle, denknog zo'n 40 minuten rijden
wordt je niet opgehaald?quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Schiet ook mooi op, nog 30 min en dan ben ik ook in zwolle, dan nog met de bus of zo
Ik zit nu in Zwolle in de trein. Naar Kampenquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar heb ik niks over afgesproken en ben al vaak zat met de bus geweest dus maakt mij niet veel uitquote:
Gewoon voor de lol?quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zit nu in Zwolle in de trein. Naar Kampen![]()
Ff ritje voor de lol
Ik ben ca 16:45 weer terug uit Kampen. Ik pak n taxi naar Marijke. Rij je mee?quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Schiet ook mooi op, nog 30 min en dan ben ik ook in zwolle, dan nog met de bus of zo
wat is er mis met de bus?quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben ca 16:45 weer terug uit Kampen. Ik pak n taxi naar Marijke. Rij je mee?
Is goed, ben zelf ook rond die tijd in Zwollequote:Op zaterdag 27 november 2010 16:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben ca 16:45 weer terug uit Kampen. Ik pak n taxi naar Marijke. Rij je mee?
Comfort, rug, eind lopen, ook niet gratisquote:
In de hal bij de Bruna. Spijkerbroek, grijsbruine jas, d blauwe muts en rugzakquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is goed, ben zelf ook rond die tijd in Zwolle
Oke, heb zelf een zwart met blauwe jas(van kielvik) en een donkere broek aan.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In de hal bij de Bruna. Spijkerbroek, grijsbruine jas, d blauwe muts en rugzak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |