Mooi. Veel plezier alvast bij je vader en vanavond met je vriendenquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
zoiets
mijn broertje komt me ophalen
dat komt wel goed assassins creed online spelenquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mooi. Veel plezier alvast bij je vader en vanavond met je vrienden
Nice, ik wil brotherhood ook nog hebbenquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat komt wel goed assassins creed online spelen
lucky you toen ik naar DW ging had ik dik een half uur vertragingquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:22 schreef Trevland het volgende:
En de volgende trein rijd wel mooi optijd
mja ik moet em ook nog halen voor de ps3quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nice, ik wil brotherhood ook nog hebben
Ik ben ook nog lang niet in zwollequote:Op zaterdag 27 november 2010 15:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
lucky you toen ik naar DW ging had ik dik een half uur vertraging
hoelang reis je erover dan?quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben ook nog lang niet in zwolle
Ik de pc versie, heb daar de andere 2 ook opgespeeld en heb alleen maar een wii als concolequote:Op zaterdag 27 november 2010 15:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik moet em ook nog halen voor de ps3
ik ookquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zit nu in de trein en heb mijn eerste paar min vertraging al te pakken
ik kan niet op pc gamen vind ik niet fijn ben console gewendquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik de pc versie, heb daar de andere 2 ook opgespeeld en heb alleen maar een wii als concole
daar begin ik echt nooit niet aanquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:26 schreef Stuart het volgende:
Ik speel alleen Singstar op de PS3 als ik teveel heb gedronken
geen bus?quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ruim2.5 uur maar dat komt omdat ik eerst nog naar het station moest fietsen
Veel plezierquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik ooken meteen in Amersfoort de overstap gemist dus de conversie naar een half uur is ook binnen. Fles gaat formuliertje schrijven, hi ha ho
Er zijn ook nog wel andere games die de moeite waard zijnquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik kan niet op pc gamen vind ik niet fijn ben console gewend
een wii zou ik alleen al kopen vanwege zelda
ik heb hier staan een ps2 en 3 een supernintendo en een gamecube
n64 heb ik helaas nooit gehadquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Er zijn ook nog wel andere games die de moeite waard zijnikke alleen nog een N64
oow dat zuigtquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Er reed wel een buurtbus maar daar werd bijna geen gebruik van gemaakt
Ik had hem pas vrij laat dus weinig games er voor maar wel de shooter die ze nu op die wii verneukt hebbenquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
n64 heb ik helaas nooit gehad
weet ik wel maar ik ben een enorm zelda liefhebber
Daarom ben ik ook hard aan het sparen voor een autoquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow dat zuigt
hier rijden 3 lijnen ongeveer dus hoef nooit lang te wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |