quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is goed. Krijg je in ieder geval post uit Londen dit jaar
Veel plezierquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:50 schreef LovelyLady het volgende:
lieffies ik ga afsluiten, misschien post ik onderweg nog wat op mijn mobieldtoedels
veel plezierquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:50 schreef LovelyLady het volgende:
lieffies ik ga afsluiten, misschien post ik onderweg nog wat op mijn mobieldtoedels
Kusje op je keelpijnquote:
Goede reisquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:50 schreef LovelyLady het volgende:
Woohoo Dr Flashquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik Heb 5 troepjes van een euro bij me en ben nu op weg naar Zwolle
quote:
Ik zit nu in de trein en heb mijn eerste paar min vertraging al te pakkenquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:02 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Zolang het bij een paar minuten blijft valt het nog wel mee tochquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zit nu in de trein en heb mijn eerste paar min vertraging al te pakken
Yup, heb telkens 10 min overstap tijdquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zolang het bij een paar minuten blijft valt het nog wel mee toch
NS is ook onbetrouwbaar natuurlijk. Helaasquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yup, heb telkens 10 min overstap tijd
Maar ik bedoel meer het geval van ik ga ook weer eens met de trein
Ik vind de ns nog wel meevallen ten opzichte van syntusquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
NS is ook onbetrouwbaar natuurlijk. Helaas
Daar heb ik nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind de ns nog wel meevallen ten opzichte van syntus![]()
Houden zoquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit van gehoord![]()
Door je prive chauffeurquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:15 schreef Giertje het volgende:
ziezo ik heb gedouched ben nu klaar om op gehaald te worden om naar mijn ouders te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |