quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:21 schreef friemelaar het volgende:
De oefeningen voorbereidingen van de KSC-ers op de meet [ afbeelding ]
schattig hequote:Op zaterdag 27 november 2010 14:21 schreef friemelaar het volgende:
De oefeningen voorbereidingen van de KSC-ers op de meet [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Laters Trevquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:26 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga er maar eens vandoor, Tot straks vanuit de trein
Tot laterquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:26 schreef Trevland het volgende:
laters trevquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:26 schreef Trevland het volgende:
ga jij ook naar die meetquote:
ik ook niet want ik moet vanavond werkenquote:
Zo is het levenquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ook niet want ik moet vanavond werken
waar woon je dan?quote:
grote meidquote:
ik niet ik ga naar verjaardag van mijn pa en daarna naar vriendenquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ook niet want ik moet vanavond werken
zeker weten?quote:
Succesquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ben boodschappen doen![]()
laters
dat is wel ver jaquote:
Laters Hquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ben boodschappen doen![]()
laters
is dat niet een beetje te koudquote:
Laterquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:36 schreef friemelaar het volgende:
Ik moet nog ff cadeautjes voor de schounouwetjes halen,
Laterssss
oooowquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vast welzit toch in de auto
en ik heb een legging eronder
Dag Marijkequote:Op zaterdag 27 november 2010 14:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
Haren niet geverfd, had geen zinEn goede reis voor degenen die zo vertrekken
Ik hoef niet te reizenquote:
Jawel, maar ik ben niet zo makkelijk met het geven van mijn adresgegevens vrees ikquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh en Stuart?Ik wacht met smart op je kerstkaartje hoor
Heb je er nu dan wel zin in misschien?
Lucky fishquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik hoef niet te reizenIk ben er al
lekker makkelijk wat voor kleur wou jij je haar verven danquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik hoef niet te reizenIk ben er al
Dan geef ik je wel gewoon mijn adres, kan mij het schelenquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jawel, maar ik ben niet zo makkelijk met het geven van mijn adresgegevens vrees ik
blubquote:
Die ik altijd hebquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:40 schreef Giertje het volgende:
[..]
lekker makkelijk wat voor kleur wou jij je haar verven dan
Dat is goed. Krijg je in ieder geval post uit Londen dit jaarquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan geef ik je wel gewoon mijn adres, kan mij het schelen![]()
[..]
blub
aah okeequote:Op zaterdag 27 november 2010 14:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die ik altijd hebZwart rood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |