Mensen die het verschil tussen immigratiegolf en immigratiebeleid niet kennen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:37 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Mensen die links beleid als oorzaak van de immigratiegolf zien
Ah, je bedoelt het beleid dat de afgelopen decennia vooral door de VVD en het CDA is bepaald? Kan me namelijk niet heugen dat GroenLinks in de regering heeft gezeten.quote:Op zaterdag 27 november 2010 06:29 schreef voice-over het volgende:
Halsema werd geconfronteerd met de onwenselijke gevolgen van decennialang links immigratiebeleid. Deze arrogante trut heeft geen enkel recht van spreken meer.
Eindelijk de waarheid boven tafel.quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
FemkeHalsema Bij start van groep 3 is mijn tweeling naar andere gemengde buurtschool gegaan: zekerheid over 2 aparte klassen (grotere school). Basta!
je kletst uit je nekquote:Op zaterdag 27 november 2010 05:48 schreef voice-over het volgende:
Hè, hè, hè, wie had dat gedacht? De hypocrisie van links in de praktijk. Halsema die zwarte kinderen niet zo ziet zitten. Ze heeft meer racistische trekjes in haar dan de gemiddelde PVV'er.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:38 schreef quo_ het volgende:
[..]
Mensen die het verschil tussen immigratiegolf en immigratiebeleid niet kennen.
Nee joh. Het is een hypocriet racistisch kutwijf en we zetten in de kop "haalt kinderen van ZWARTE SCHOOL". Puike journalistiek.quote:Op zaterdag 27 november 2010 06:34 schreef PaarsBeestje het volgende:
Er zijn tientallen redenen waarom kinderen naar een andere school worden gestuurd door hun ouders. Misschien werden ze wel vreselijk gepest oid...
nee natuurlijk niet, maar ik ben ook niet linksquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:44 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Heb je zelf je kinderen al bij een zwarte school ingeschreven?
quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
FemkeHalsema Bij start van groep 3 is mijn tweeling naar andere gemengde buurtschool gegaan: zekerheid over 2 aparte klassen (grotere school). Basta!
En ze heeft een huis ter waarde van bijna 5 ton maar een hypotheek ter waarde van 6,5 ton.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:20 schreef gtotep het volgende:
ze kletst wel links maar
1 haalt kinderen van zwarte school
2 rijdt in vervuilende oude stinkdiesel mercedes
3 heeft geen zonnecellen op het dak
4 heeft geen zonnecollector op het dak
5 gebruikt geen groene gft container
ik zou zeggen
put your money where your mouth is
Ze is ook tegen de HRA. Met de afschaffing hiervan gaat ze in tegen haar eigen belang, capeau! zeg ik daarvoor. Job Cohen doet het eigenlijk nog beter, die weigert de HRA gewoon.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:31 schreef thumbnail het volgende:
[..]
En ze heeft een huis ter waarde van bijna 5 ton maar een hypotheek ter waarde van 6,5 ton.
En maar beweren dat ze voor de afschaffing van de HRA is.
Ja ja.
http://www.quotenet.nl/trivia/halsema_hypotheektopper.php
Waarom zou ze daar niet voor zijn? Omdat JIJ daar niet voor zou zijn in haar situatie?quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:31 schreef thumbnail het volgende:
[..]
En ze heeft een huis ter waarde van bijna 5 ton maar een hypotheek ter waarde van 6,5 ton.
En maar beweren dat ze voor de afschaffing van de HRA is.
Ja ja.
http://www.quotenet.nl/trivia/halsema_hypotheektopper.php
Inderdaad, schandalig dat ze nu met dit bericht komen en ook nog eens suggereren dat hij iets me sluiers te maken heeft.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:04 schreef patatmetfriet het volgende:
Bij de start van groep drie? Wow, da's al enkele maanden geleden. Telegraaf
Nou goed, ik ga weer lekker sleeën in de 15 cm sneeuw die er voor mijn deur ligt, laterr!
Denk aan je hart..quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:10 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Inderdaad, schandalig dat ze nu met dit bericht komen en ook nog eens suggereren dat hij iets me sluiers te maken heeft.
Nazi-krant.
quote:
Alhoewel er wel stukjes Oost zijn (oa Bredeweg) waar je je zo in Zuid zou wanen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:55 schreef Gravereaper het volgende:
Dus? Als ze haar kinderen naar een school in Amsterdam Zuid had gestuurd was dit nieuwswaardig geweest alleen ze zijn nu gewoon naar een andere BUURTSCHOOL verplaatst in Amsterdam Oost.
E: Mensen die niet in Amsterdam wonen jullie mening is nu ongeldig verklaard.
Het CDA was nog links onder Lubbers.. wat?quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:53 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Ik gok dat naast PvdA ook CDA er iets mee te maken heeft gehad. Je weet wel, die ooit grote midden-partij met een flinke linkervleugel en een hoop naieve Christelijke idealen over zwakkeren.
De gemiddelde stemgerechtigde kan of wil het grote plaatje niet zien.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:24 schreef Krantenman het volgende:
Het probleem blijft gewoon: als je ongeoorloofde immigratie wil aanpakken, dan zal je meer macht aan Europa moeten geven. Maar kom daar tegenwoordig maar eens mee aan bij 'rechts Nederland'. Dan denken ze dat je de NSDAP opnieuw wil oprichten.
Maar de landen waar we nu de meeste arbeidsmigratie van kunnen verwachten zijn lid van de EU. Dus hoe helpt het om macht aan Europa te geven? Daarnaast, wat kan Europa op het gebied van immigratie wat wij niet zelf kunnen?quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:24 schreef Krantenman het volgende:
Het probleem blijft gewoon: als je ongeoorloofde immigratie wil aanpakken, dan zal je meer macht aan Europa moeten geven. Maar kom daar tegenwoordig maar eens mee aan bij 'rechts Nederland'. Dan denken ze dat je de NSDAP opnieuw wil oprichten.
Ik vond jaren geleden al dat mijn kinderen geen sociaal experiment waren .... maar toen viel mevrouw Halsema over me heen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:14 schreef waht het volgende:
Tsja, we willen het beste voor onze kinderen, nietwaar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |