Je bent gewoon net iets te overdreven en je lokt het gewoon echt uitquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:27 schreef Zehra het volgende:
[..]
Als je Jennifer fan bent ben je troll?Dan zijn al die stemmers op haar trollen zeker?
Ze zegt zelf dat FOK!kers mensen alleen maar afkraken en zo diep mogelijk de grond in boren... Zo ook Zebra.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Je leest voor het gemak over de posts heen waar men superenthousiast is over een optreden?
Dit niet:quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik wilde net hetzelfde typen
Er klopt nog steeds iets niet aan zijn hoofd...
Het is goed zo... niet verder op ingaanquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:28 schreef Thermo18 het volgende:
[..]
Je bent gewoon net iets te overdreven en je lokt het gewoon echt uit
jammer dat mannen met hun piemel stemmenquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet Zehra aanvallen om die mening. Er zijn nou eenmaal mensen die Jennifer wel goed vinden, anders eindigde ze niet steeds bovenaan.
ik denk dat wendy daar ook aan bijgedragen heeft met haar kritieken-opmerking :/quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:24 schreef charmed_angel het volgende:
@frankmontis
Frank Montis
Blijkbaar mag je ongestraft knettervals zingen in #tvoh #jenniferewbank als je er lekker uitziet. The voice heet volgend jaar The Looks...
Als Nigel eruit vliegt is er vast wel iemand die hem weer binnen laat... BVO laat je horenquote:
Fuck dat is het inderdaadquote:
Ik verheug me nu al op het moment dat er aan de deur gebeld wordt bij Benny, hij open doet en die twinkeloogjes van hem die oplichten als daar die 5 topgozers daar staan met een grote fluit (champagne!) om hem de tijd van z'n leven te geven. Speciale koala-knuffel krijgt hij van Witsjie.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig al opgegeven door Cee
Joan, Sarina, Shemsy en nog iemand. Geloof ik.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:28 schreef UltraR het volgende:
updatetje plz? Wie zijn er door, wie zitten er in de sing-offs?
Heul niet! Dan druk ik veel te veel knopjes tegelijk in met mijn tuts skrien.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jammer dat mannen met hun piemel stemmen
Goffer, ik vind Ben leuk, maar ik zal hem dan ook maar af gaan bekken vanaf nu, want dat hoort zoquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ze zegt zelf dat FOK!kers mensen alleen maar afkraken en zo diep mogelijk de grond in boren... Zo ook Zebra.
Nijdzulquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Joan, Sarina, Shemsy en nog iemand. Geloof ik.
Sarina vs. Joan || Shemsi vs. Nigelquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:28 schreef UltraR het volgende:
updatetje plz? Wie zijn er door, wie zitten er in de sing-offs?
Swaffel-sms.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heul niet! Dan druk ik veel te veel knopjes tegelijk in met mijn tuts skrien.
Klopt.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sarina vs. Joan || Shemsi vs. Nigel
dacht ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |