Held.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:24 schreef charmed_angel het volgende:
@frankmontis
Frank Montis
Blijkbaar mag je ongestraft knettervals zingen in #tvoh #jenniferewbank als je er lekker uitziet. The voice heet volgend jaar The Looks...
Ook dat past goed bij fokkers. Lekker afzeiken. De grond inboren. Zo diep mogelijk enzo.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:24 schreef Cee het volgende:
"Hai. Ik ben Hindsss. Ik heb een te GEK lefe! Maar wel hektiesss!"Stom wijf.
Ooit stil gestaan bij de connecties van broertje Ewbank?quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:24 schreef charmed_angel het volgende:
@frankmontis
Frank Montis
Blijkbaar mag je ongestraft knettervals zingen in #tvoh #jenniferewbank als je er lekker uitziet. The voice heet volgend jaar The Looks...
Nog niemand. Maar Jennifer blijft sowieso en da's al spektakel genoeg.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:24 schreef VonHinten het volgende:
Wie zijn er uit? Ik volg het niet meer via tv
Je bent zelf toch ook een FOK!ker?quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:24 schreef Zehra het volgende:
[..]
Ook dat past goed bij fokkers. Lekker afzeiken. De grond inboren. Zo diep mogelijk enzo.
Joan lijkt me anders een typisch vegetariėr.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Goede keuze dit, Joan maakt gehakt van Sarina.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Joan lijkt me anders een typisch vegetariėr.
Je bent nieuw?quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:24 schreef Zehra het volgende:
[..]
Ook dat past goed bij fokkers. Lekker afzeiken. De grond inboren. Zo diep mogelijk enzo.
Ga offline dan als je er zo'n last van hebt. Please.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:24 schreef Zehra het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |