Held.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:24 schreef charmed_angel het volgende:
@frankmontis
Frank Montis
Blijkbaar mag je ongestraft knettervals zingen in #tvoh #jenniferewbank als je er lekker uitziet. The voice heet volgend jaar The Looks...
Ook dat past goed bij fokkers. Lekker afzeiken. De grond inboren. Zo diep mogelijk enzo.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:24 schreef Cee het volgende:
"Hai. Ik ben Hindsss. Ik heb een te GEK lefe! Maar wel hektiesss!"Stom wijf.
Ooit stil gestaan bij de connecties van broertje Ewbank?quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:24 schreef charmed_angel het volgende:
@frankmontis
Frank Montis
Blijkbaar mag je ongestraft knettervals zingen in #tvoh #jenniferewbank als je er lekker uitziet. The voice heet volgend jaar The Looks...
Nog niemand. Maar Jennifer blijft sowieso en da's al spektakel genoeg.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:24 schreef VonHinten het volgende:
Wie zijn er uit? Ik volg het niet meer via tv
Je bent zelf toch ook een FOK!ker?quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:24 schreef Zehra het volgende:
[..]
Ook dat past goed bij fokkers. Lekker afzeiken. De grond inboren. Zo diep mogelijk enzo.
Joan lijkt me anders een typisch vegetariër.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Goede keuze dit, Joan maakt gehakt van Sarina.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Joan lijkt me anders een typisch vegetariër.
Je bent nieuw?quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:24 schreef Zehra het volgende:
[..]
Ook dat past goed bij fokkers. Lekker afzeiken. De grond inboren. Zo diep mogelijk enzo.
Ga offline dan als je er zo'n last van hebt. Please.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:24 schreef Zehra het volgende:
[..]
Vergeet Davy & Joshua nou nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:25 schreef iBenny het volgende:
Ik ga denk ik maar een fanclub openen voor Jennifer en Bart
Jup. Die komen in de finale! En dan noemen we het popstars.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:25 schreef iBenny het volgende:
Ik ga denk ik maar een fanclub openen voor Jennifer en Bart
Whehe, die is goed.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup. Die komen in de finale! En dan noemen we het popstars.
wow, ik denk Nance en Gerardquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Joan lijkt me anders een typisch vegetariër.
Prima. Ik zou me graag aan jouw mening aan willen passen om je een plezier te doen, maar dan zou ik liegen en daar ben ik zo slecht in.quote:
Zou het Paul zijn? Die roept ook altijd zulke onzinquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:26 schreef Thermo18 het volgende:
Die Zehra is wel een hele slechte troll zeg
Ja erg jammerquote:
Je leest voor het gemak over de posts heen waar men superenthousiast is over een optreden?quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:24 schreef Zehra het volgende:
[..]
Als je Jennifer fan bent ben je troll?quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:26 schreef Thermo18 het volgende:
Die Zehra is wel een hele slechte troll zeg
Zo spreekt ze de naam van haar dochter ook uit, maar dan met een L... LISSHIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
WISHIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJ!!! /wendy
Ik ben gelukkig al opgegeven door Ceequote:Op vrijdag 26 november 2010 23:27 schreef Lutte het volgende:
'En een priveconcert hier bij mij THUIS!'
Ik wilde net hetzelfde typenquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
WISHIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJ!!! /wendy
Exactquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet Zehra aanvallen om die mening. Er zijn nou eenmaal mensen die Jennifer wel goed vinden, anders eindigde ze niet steeds bovenaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |