Held.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:24 schreef charmed_angel het volgende:
@frankmontis
Frank Montis
Blijkbaar mag je ongestraft knettervals zingen in #tvoh #jenniferewbank als je er lekker uitziet. The voice heet volgend jaar The Looks...
Ook dat past goed bij fokkers. Lekker afzeiken. De grond inboren. Zo diep mogelijk enzo.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:24 schreef Cee het volgende:
"Hai. Ik ben Hindsss. Ik heb een te GEK lefe! Maar wel hektiesss!"Stom wijf.
Ooit stil gestaan bij de connecties van broertje Ewbank?quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:24 schreef charmed_angel het volgende:
@frankmontis
Frank Montis
Blijkbaar mag je ongestraft knettervals zingen in #tvoh #jenniferewbank als je er lekker uitziet. The voice heet volgend jaar The Looks...
Nog niemand. Maar Jennifer blijft sowieso en da's al spektakel genoeg.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:24 schreef VonHinten het volgende:
Wie zijn er uit? Ik volg het niet meer via tv
Je bent zelf toch ook een FOK!ker?quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:24 schreef Zehra het volgende:
[..]
Ook dat past goed bij fokkers. Lekker afzeiken. De grond inboren. Zo diep mogelijk enzo.
Joan lijkt me anders een typisch vegetariër.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Goede keuze dit, Joan maakt gehakt van Sarina.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Joan lijkt me anders een typisch vegetariër.
Je bent nieuw?quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:24 schreef Zehra het volgende:
[..]
Ook dat past goed bij fokkers. Lekker afzeiken. De grond inboren. Zo diep mogelijk enzo.
Ga offline dan als je er zo'n last van hebt. Please.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:24 schreef Zehra het volgende:
[..]
Vergeet Davy & Joshua nou nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:25 schreef iBenny het volgende:
Ik ga denk ik maar een fanclub openen voor Jennifer en Bart
Jup. Die komen in de finale! En dan noemen we het popstars.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:25 schreef iBenny het volgende:
Ik ga denk ik maar een fanclub openen voor Jennifer en Bart
Whehe, die is goed.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup. Die komen in de finale! En dan noemen we het popstars.
wow, ik denk Nance en Gerardquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Joan lijkt me anders een typisch vegetariër.
Prima. Ik zou me graag aan jouw mening aan willen passen om je een plezier te doen, maar dan zou ik liegen en daar ben ik zo slecht in.quote:
Zou het Paul zijn? Die roept ook altijd zulke onzinquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:26 schreef Thermo18 het volgende:
Die Zehra is wel een hele slechte troll zeg
Ja erg jammerquote:
Je leest voor het gemak over de posts heen waar men superenthousiast is over een optreden?quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:24 schreef Zehra het volgende:
[..]
Als je Jennifer fan bent ben je troll?quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:26 schreef Thermo18 het volgende:
Die Zehra is wel een hele slechte troll zeg
Zo spreekt ze de naam van haar dochter ook uit, maar dan met een L... LISSHIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
WISHIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJ!!! /wendy
Ik ben gelukkig al opgegeven door Ceequote:Op vrijdag 26 november 2010 23:27 schreef Lutte het volgende:
'En een priveconcert hier bij mij THUIS!'
Ik wilde net hetzelfde typenquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
WISHIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJ!!! /wendy
Exactquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet Zehra aanvallen om die mening. Er zijn nou eenmaal mensen die Jennifer wel goed vinden, anders eindigde ze niet steeds bovenaan.
Je bent gewoon net iets te overdreven en je lokt het gewoon echt uitquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:27 schreef Zehra het volgende:
[..]
Als je Jennifer fan bent ben je troll?Dan zijn al die stemmers op haar trollen zeker?
Ze zegt zelf dat FOK!kers mensen alleen maar afkraken en zo diep mogelijk de grond in boren... Zo ook Zebra.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Je leest voor het gemak over de posts heen waar men superenthousiast is over een optreden?
Dit niet:quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik wilde net hetzelfde typen
Er klopt nog steeds iets niet aan zijn hoofd...
Het is goed zo... niet verder op ingaanquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:28 schreef Thermo18 het volgende:
[..]
Je bent gewoon net iets te overdreven en je lokt het gewoon echt uit
jammer dat mannen met hun piemel stemmenquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet Zehra aanvallen om die mening. Er zijn nou eenmaal mensen die Jennifer wel goed vinden, anders eindigde ze niet steeds bovenaan.
ik denk dat wendy daar ook aan bijgedragen heeft met haar kritieken-opmerking :/quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:24 schreef charmed_angel het volgende:
@frankmontis
Frank Montis
Als Nigel eruit vliegt is er vast wel iemand die hem weer binnen laat... BVO laat je horenquote:
Fuck dat is het inderdaadquote:
Ik verheug me nu al op het moment dat er aan de deur gebeld wordt bij Benny, hij open doet en die twinkeloogjes van hem die oplichten als daar die 5 topgozers daar staan met een grote fluit (champagne!) om hem de tijd van z'n leven te geven. Speciale koala-knuffel krijgt hij van Witsjie.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig al opgegeven door Cee
Joan, Sarina, Shemsy en nog iemand. Geloof ik.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:28 schreef UltraR het volgende:
updatetje plz? Wie zijn er door, wie zitten er in de sing-offs?
Heul niet! Dan druk ik veel te veel knopjes tegelijk in met mijn tuts skrien.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jammer dat mannen met hun piemel stemmen
Goffer, ik vind Ben leuk, maar ik zal hem dan ook maar af gaan bekken vanaf nu, want dat hoort zoquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ze zegt zelf dat FOK!kers mensen alleen maar afkraken en zo diep mogelijk de grond in boren... Zo ook Zebra.
Nijdzulquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Joan, Sarina, Shemsy en nog iemand. Geloof ik.
Sarina vs. Joan || Shemsi vs. Nigelquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:28 schreef UltraR het volgende:
updatetje plz? Wie zijn er door, wie zitten er in de sing-offs?
Swaffel-sms.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heul niet! Dan druk ik veel te veel knopjes tegelijk in met mijn tuts skrien.
Klopt.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sarina vs. Joan || Shemsi vs. Nigel
dacht ik...
Vertel!quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:31 schreef Rauzer het volgende:
Nigel! Klinkt beter dat Finn's Glee-versie.
Diana Ross kan morgen ook weer over straat....quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Nog steeds vals. Dag Nigy. Dat malle haar kan weer terug de kast in.
Misschien offtopic, maar ik weet nooit hoe serieus ik je moet nemen omdat je standaard dequote:
Ik vind deze eigenlijk wel leukquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat maakt Rihanna toch domme liedjes.
De andere gaat de volgende keer wel weg, dus maakt inderdaad niet uit. Maar als ik dan toch moet kiezen: Shemsie.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:33 schreef iBenny het volgende:
Eigenlijk kan het me niet echt veel schelen wie van de 2 er weggaat
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:34 schreef Pisces29 het volgende:
Jammer dat Shemsi zo rot begint elke keer, anders had ik haar veel liever gehouden dan Nigel met z'n prut negermeuk.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:33 schreef iBenny het volgende:
Eigenlijk kan het me niet echt veel schelen wie van de 2 er weggaat
vrouwen faken wel vakerquote:
Leo-Linedance.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:34 schreef leolinedance het volgende:
Doe shemsi maar, maar dan puur omdat ik het op haar wel zou kunnen en op hem niet![]()
Beide kut. Maar Jennifer was nóg slechter
teh fuck is prut negermeuk?quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:34 schreef Pisces29 het volgende:
Jammer dat Shemsi zo rot begint elke keer, anders had ik haar veel liever gehouden dan Nigel met z'n prut negermeuk.
Ja die R&B meuk, vreselijk. Esther zingt ook elke keer die Beyonce bagger.quote:
jah, ze zouden er toch negers uitgooienquote:
Er valt niks te winnen in de prono, hoe kun je dan in hemelsnaam voor spek en bonen meedoenquote:
Nou iddquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:37 schreef JaneDoe het volgende:
wat is dat ineens met die "neger" reacties?
ik ben een halve neger, ik mag het erover hebbenquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:37 schreef JaneDoe het volgende:
Nu zie ik Macauley Culkin met een grote zonnebril voor me.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:37 schreef Zehra het volgende:
[..]
"I've Seen The Bright
Get Duller
I'm Not Going To Spend
My Life Being A Color"
Ik vind die muziek ook vreselijk (meestal), daarom heb ik ook echt niks met die meiden.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja die R&B meuk, vreselijk. Esther zingt ook elke keer die Beyonce bagger.
Als ze iets anders zingt ga ik het misschien een keer leuk vinden
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:37 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Er valt niks te winnen in de prono, hoe kun je dan in hemelsnaam voor spek en bonen meedoen?
Misschien gewoon een traktatie voor zichzelf.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:37 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Er valt niks te winnen in de prono, hoe kun je dan in hemelsnaam voor spek en bonen meedoen?
Vast PVV stemmers. Die denken wel vaker in kleuren, dan wel geloof.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:37 schreef JaneDoe het volgende:
Ik ook en daarom erger ik me er aanquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben een halve neger, ik mag het erover hebben
die kleding van haar ook niet bestquote:
Yup... en niet eens helemaal zuiverquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:38 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ze zingt alsof t dr laatste avond daar is!
Klinkt best lekker dan.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien gewoon een traktatie voor zichzelf.
Dat gaat hier over de R&B nummersquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:37 schreef JaneDoe het volgende:
maar je kan moeilijk beweren dat dit goed was, neger of nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:38 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ook en daarom erger ik me er aan
Doe eens niet zo neger-igquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:39 schreef leolinedance het volgende:
Lastig....alternatieveling of neger...
ik ben een hele en stel het niet op prijsquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben een halve neger, ik mag het erover hebben
Nu is het niet zo grappig meer hoor...quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:39 schreef leolinedance het volgende:
Lastig....alternatieveling of neger...
Gaat het niet om.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar je kan moeilijk beweren dat dit goed was, neger of niet
of niet zo nichterigquote:
Ach, alternatieveling is ook een groepering zeg maar. Beetje flauw om er zo op te miepen. Als er alleen negers waren en 1 of 2 blanken had ik 'die blanke' gezegd.quote:
quote:
wtf welk net was dat dan? Gemistquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:40 schreef iBenny het volgende:
Leuk... gewoon nog een keer extra genieten van Joan
sorryquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:40 schreef Symphonic het volgende:
Veeel beter als dan haar eerste uitvoering
Gospellen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:41 schreef iBenny het volgende:
Maar ff serieus... wat doen die vuilniszakken erachter?
Idd jah. Het is eigenlijk niet zo cool.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:37 schreef JaneDoe het volgende:
Stom he, dit spel.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:42 schreef Maartel het volgende:
Ik vind ze allebei tof
En allebei top 5 van wat er nog over is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |