Dat mag maar ik ben er niet trots op. Laat ik het cryptisch houden. Elvis ging dood en een dag later werd ik geboren.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:06 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Hey Cee hoe oud ben jij eigenlijk?
Ik mag dat vragen..![]()
Yup Jennifer, Johnny, Ben en Lenny veiligquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:07 schreef UltraR het volgende:
Is er weer een nieuwe tussenstand bekent?
Thxquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup Jennifer, Johnny, Ben en Lenny veilig
jonkie dusquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat mag maar ik ben er niet trots op. Laat ik het cryptisch houden. Elvis ging dood en een dag later werd ik geboren.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:06 schreef Thermo18 het volgende:
[..]
Zullen we er maar over ophouden?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:08 schreef Maartel het volgende:
Nou moe, dat 'persoonlijke' sms-berichtje van Johnny is precies hetzelfde als dat van Joan
Je bent de reincarnatie van Elvisquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat mag maar ik ben er niet trots op. Laat ik het cryptisch houden. Elvis ging dood en een dag later werd ik geboren.
Ik had je jaren jonger geschatquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:07 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:08 schreef Maartel het volgende:
Nou moe, dat 'persoonlijke' sms-berichtje van Johnny is precies hetzelfde als dat van Joan
Dan zijn we even oud. Dacht ik al.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:07 schreef Cee het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is the new 20-ies he;)"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
Ik mezelf ook. Anderen ook. Gelukkig.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik had je jaren jonger geschat.
Totaal belachelijk inderdaad.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:09 schreef UltraR het volgende:
Ik val in herhaling, maar:
Jennifer en Johnny veilig.
Esther en Joan niet veilig.
Butsysteem
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:08 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Dan zijn we even oud. Dacht ik al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is the new 20-ies he;)Right back atcha.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:09 schreef Lutte het volgende:
Ik voel me echt zo'n kleutertje vergeleken met jullie.
Negges voor nodig.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:09 schreef Lutte het volgende:
Hier spreekt papaquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:09 schreef Lutte het volgende:
ik heb je voor t eerst intmoet, daar bij de wate..quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:10 schreef Maartel het volgende:
't is stiiiiiil aaaaan de waterk... onee
/aait over bollekequote:Op vrijdag 26 november 2010 23:09 schreef Lutte het volgende:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:10 schreef DeeBee het volgende:
Nou dit is wel erg treurige muziek hoor, de kandidaten met de minste stemmen moeten alleen maar naar huis hoor, ze worden niet direct begraven...
Je TV probeert je te redden.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:10 schreef Thermo18 het volgende:
Mijn TV kraakt, doet moeilijk en knettert
Haha ja ik ook inderdaad. Ze lijkt welquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:10 schreef iBenny het volgende:
Ik dacht ff dat Jennifer daar zat met een viool
Niet doen joh.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:09 schreef Lutte het volgende:
Sinds zijn faillissement kan hij dat alleen maar drinken.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Waarom zingt die gast altijd over water!
Over de muur zou beter zijnquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Waarom zingt die gast altijd over water!
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sinds zijn faillissement kan hij dat alleen maar drinken.
Sinds zijn faillissement maakt hij weer muziek...quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
[..]
Hahahahahahaquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:12 schreef NouMooiNiet het volgende:
Oh no dit ziet er heel stom uit bij Leontine als je je tv op Mute hebt staan.
[..]
Je moet ook altijd mee met hem. Ga met me meeeeeeeeeeeeewwwwahhaaaaaa...quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Marco bedenkt laatste jaren nix anders meer
Ik ookquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:12 schreef grazz het volgende:
Shemsi gaat eruit denk ik. Voor de 2e keer heeft ze het toch wel verpest. Al mag Jennifer ook vertrekken, maar denkt dat ze nog ff blijft.
Van Velzen heeft zo'n goed team, echt jammer dat er bij hen een weg moet, maar ik denk dat we afscheid gaan nemen van Sarina(hoop dat ze blijft
)
En heel erg wat Marco al 15 jaar maakt. Of laat maken.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:12 schreef Thermo18 het volgende:
Het nummer is wel mooi. Maar het is zo saai
dat zijn alle nummers van hemquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:12 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat een nietszeggend flut nummer is dit toch van Borsato
Hahahaha jaaaaaaaaquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Leontien is net Nelly van der Krogt met dat haar.
Je haalt me de woorden uit de mond!quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:14 schreef charmed_angel het volgende:
wat is marco eigenlijk dik geworden
Klopt...quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:14 schreef charmed_angel het volgende:
wat is marco eigenlijk dik geworden
Liever Jennifer en Nigel, maja dat kan niet/gebeurd nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:14 schreef Thermo18 het volgende:
Sarina & Shemsi eruit, toch?
Waarschijnlijk.
Ja hèquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:15 schreef Cee het volgende:
"Ja, Joan, en zodra we over gaan naar de Red Room haal jij zo'n MULTIVITAMINE-DRANKJE uit de koelkast."
Nigel zou nog wel kunnen ja. Maar Jennifer gaat gewoon door op publiekstemmenquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Liever Jennifer en Nigel, maja dat kan niet/gebeurd niet
VITAMIN WATER!quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:15 schreef Cee het volgende:
"Ja, Joan, en zodra we over gaan naar de Red Room haal jij zo'n MULTIVITAMINE-DRANKJE uit de koelkast."
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:15 schreef Cee het volgende:
Eigenlijk zou het wel sympathiek zijn om een stem aan Jennifer te geven.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:15 schreef livelink het volgende:
Hoe kan je nou op één lijn met Joan zitten. Zij zit op een andere planeet.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:15 schreef livelink het volgende:
Hoe kan je nou op één lijn met Joan zitten. Zij zit op een andere planeet.
Over 4 wekenquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:17 schreef twentemeisje het volgende:
Hoe lang gaan ze eigenlijk door met dit systeem? Wanneer komt het zooitje bij elkaar?
Zo gauw mogelijk hoop ik!quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:17 schreef twentemeisje het volgende:
Hoe lang gaan ze eigenlijk door met dit systeem? Wanneer komt het zooitje bij elkaar?
inderdaad....quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:18 schreef leolinedance het volgende:
Iewbank dooor???? BELACHELIJK!![]()
Echt schandalig dit.
Geldt ook wel voor Marco Borsatoquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:18 schreef Pisces29 het volgende:
Als Johnny slim is laat hij z'n kamperfamilie wat meer uit beeld, god je imago
Je bent fan?quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:17 schreef Cee het volgende:
Johnny!
![]()
Johnny!
*O* Johnny!
*O* Johnny!
*O* Johnny!
*O* Johnny!
*O* Johnny!
*O* Johnny!
*O* Johnny!
*O* Johnny!
*O* Johnny!
*O* Johnny!
*O* Johnny!
*O* Johnny!
*O* Johnny!
*O* Johnny!
*O* Johnny!
*O* Johnny!
*O* Johnny!
*O* Johnny!
*O* Johnny!
*O* Johnny!
*O* Johnny!
*O* Johnny!
*O* Johnny!
*O* Johnny!
*O* Johnny!
*O* Johnny!
*O* Johnny!
*O* Johnny!
*O* Johnny!
*O* Johnny!
*O* Johnny!
*O* Johnny!
Echt hè...wij lijken hier wel een alleswetende elite ofzoquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:17 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap weer eens niks van stemmend Nederland
quote:
Hij woont vlakbij mij, ja je mag me aanrakenquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Lichtelijk onder de indruk van deze volksheld.
GOFFFERDOEME!quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:19 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Hij woont vlakbij mij, ja je mag me aanraken
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:19 schreef iBenny het volgende:
Iets met lettercombinaties... Ben + Lenny =
Welnee, die heeft alleen 1 ordi moeder hoorquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Geldt ook wel voor Marco Borsato.
Nee, ze heeft zelf ook door dat ze erg goed is en de kijkers hebben het gelukkig door. Fokkers zijn gewoon een stelletje zeikerds.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:19 schreef Joooo-pi het volgende:
Jennifer is nog dom ook, anders ging ze toch wel vrijwillig weg... Ze is toch zelf ook niet doof
Blenny?quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:19 schreef iBenny het volgende:
Bennyquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:19 schreef iBenny het volgende:
Zit jij toevallig nu in de redroom?quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:20 schreef Zehra het volgende:
[..]
Nee, ze heeft zelf ook door dat ze erg goed is en de kijkers hebben het gelukkig door. Fokkers zijn gewoon een stelletje zeikerds.
JenniferJennifer
Jennifer
Jennifer
Jennifer
Kunnen we nog een keer luisteren! En door gaat ze wel!quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Joan in sing-off!!! Wat een aanfluiting.
Wij en 80% van m'n twitter timeline.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:20 schreef Zehra het volgende:
[..]
Fokkers zijn gewoon een stelletje zeikerds.
Terecht, de drie die door zijn hebben het vandaag gewoon echt laten zien.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Joan in sing-off!!! Wat een aanfluiting.
hihih, even quoten hoor voor over een half uurtje.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kunnen we nog een keer luisteren! En door gaat ze wel!
Raar he, als mensen het niet met je eens zijn. LIVE WITH IT!quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:20 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Zit jij toevallig nu in de redroom?
Wow, ben jij ook helemaal into die social mediaquote:
Je zit wel heel erg uit te lokken hèquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:21 schreef Zehra het volgende:
[..]
Raar he, als mensen het niet met je eens zijn. LIVE WITH IT!
JenniferJennifer
Jennifer
Jennifer
Jennifer
Graag ja, maar zij zal wel doorgaan helaas.quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:21 schreef Zehra het volgende:
[..]
JenniferJennifer
Jennifer
Jennifer
Jennifer
who's melanie?quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:21 schreef Symphonic het volgende:
De Everly Brothers hebben een nieuwe single:
Bye Bye Joan, Bye bye Melanie....
Jouw tijd komt nog welquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:21 schreef Zehra het volgende:
[..]
JenniferJennifer
Jennifer
Jennifer
Jennifer
Er is ook al gebookmarkt dat ik naar buiten Europa ga emigreren als 3js niet hoger eindigt dan Sieneke.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:21 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
hihih, even quoten hoor voor over een half uurtje.
Jullie zitten er naast.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:20 schreef leolinedance het volgende:
He maar dit is echt belachelijk zeg die Jennifer...nu zijn wij natuurlijk niet representatief op dit forum maar van alle posters hier vind meer dan 90% haar volgens mij slecht.
Zitten wij er nou zo naast of wat is het
Ik RT en hashtag me het tweplazerus!quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wow, ben jij ook helemaal into die social media? Wat #TVOH van je!
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:21 schreef Zehra het volgende:
[..]
JenniferJennifer
Jennifer
Jennifer
Jennifer
de laatste keer hoop ikquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:23 schreef TheVulture het volgende:
Nog een keer genieten van Joan.. elk nadeel heeft zijn voordeel![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |