Dat mag maar ik ben er niet trots op. Laat ik het cryptisch houden. Elvis ging dood en een dag later werd ik geboren.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:06 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Hey Cee hoe oud ben jij eigenlijk?
Ik mag dat vragen..![]()
Yup Jennifer, Johnny, Ben en Lenny veiligquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:07 schreef UltraR het volgende:
Is er weer een nieuwe tussenstand bekent?
Thxquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup Jennifer, Johnny, Ben en Lenny veilig
jonkie dusquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat mag maar ik ben er niet trots op. Laat ik het cryptisch houden. Elvis ging dood en een dag later werd ik geboren.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:06 schreef Thermo18 het volgende:
[..]
Zullen we er maar over ophouden?
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:08 schreef Maartel het volgende:
Nou moe, dat 'persoonlijke' sms-berichtje van Johnny is precies hetzelfde als dat van Joan
Je bent de reincarnatie van Elvisquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat mag maar ik ben er niet trots op. Laat ik het cryptisch houden. Elvis ging dood en een dag later werd ik geboren.
Ik had je jaren jonger geschatquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:07 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:08 schreef Maartel het volgende:
Nou moe, dat 'persoonlijke' sms-berichtje van Johnny is precies hetzelfde als dat van Joan
Dan zijn we even oud. Dacht ik al.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:07 schreef Cee het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is the new 20-ies he;)"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
Ik mezelf ook. Anderen ook. Gelukkig.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik had je jaren jonger geschat.
Totaal belachelijk inderdaad.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:09 schreef UltraR het volgende:
Ik val in herhaling, maar:
Jennifer en Johnny veilig.
Esther en Joan niet veilig.
Butsysteem
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:08 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Dan zijn we even oud. Dacht ik al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is the new 20-ies he;)Right back atcha.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:09 schreef Lutte het volgende:
Ik voel me echt zo'n kleutertje vergeleken met jullie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |