Kunnen we nog een keer luisteren! En door gaat ze wel!quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Joan in sing-off!!! Wat een aanfluiting.
Wij en 80% van m'n twitter timeline.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:20 schreef Zehra het volgende:
[..]
Fokkers zijn gewoon een stelletje zeikerds.
Terecht, de drie die door zijn hebben het vandaag gewoon echt laten zien.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Joan in sing-off!!! Wat een aanfluiting.
hihih, even quoten hoor voor over een half uurtje.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kunnen we nog een keer luisteren! En door gaat ze wel!
Raar he, als mensen het niet met je eens zijn. LIVE WITH IT!quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:20 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Zit jij toevallig nu in de redroom?
Wow, ben jij ook helemaal into die social mediaquote:
Je zit wel heel erg uit te lokken hèquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:21 schreef Zehra het volgende:
[..]
Raar he, als mensen het niet met je eens zijn. LIVE WITH IT!
JenniferJennifer
Jennifer
Jennifer
Jennifer
Graag ja, maar zij zal wel doorgaan helaas.quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:21 schreef Zehra het volgende:
[..]
JenniferJennifer
Jennifer
Jennifer
Jennifer
who's melanie?quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:21 schreef Symphonic het volgende:
De Everly Brothers hebben een nieuwe single:
Bye Bye Joan, Bye bye Melanie....
Jouw tijd komt nog welquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:21 schreef Zehra het volgende:
[..]
JenniferJennifer
Jennifer
Jennifer
Jennifer
Er is ook al gebookmarkt dat ik naar buiten Europa ga emigreren als 3js niet hoger eindigt dan Sieneke.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:21 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]
hihih, even quoten hoor voor over een half uurtje.
Jullie zitten er naast.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:20 schreef leolinedance het volgende:
He maar dit is echt belachelijk zeg die Jennifer...nu zijn wij natuurlijk niet representatief op dit forum maar van alle posters hier vind meer dan 90% haar volgens mij slecht.
Zitten wij er nou zo naast of wat is het
Ik RT en hashtag me het tweplazerus!quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wow, ben jij ook helemaal into die social media? Wat #TVOH van je!
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:21 schreef Zehra het volgende:
[..]
JenniferJennifer
Jennifer
Jennifer
Jennifer
de laatste keer hoop ikquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:23 schreef TheVulture het volgende:
Nog een keer genieten van Joan.. elk nadeel heeft zijn voordeel![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |