Dat is toch niet gek? Goed gebaar van de organisatie.quote:Op zondag 28 november 2010 14:37 schreef PiRANiA het volgende:
Ik hoorde dat de mensen (vooral boeren) uit de omgeving gewoon gratis kaarten krijgen
Paar boeren inderdaad. Dit ter compensatie van het geluidsoverlast in die paar dagen.quote:Op zondag 28 november 2010 14:37 schreef PiRANiA het volgende:
Ik hoorde dat de mensen (vooral boeren) uit de omgeving gewoon gratis kaarten krijgen
NoelGallagher.quote:Op zondag 28 november 2010 14:55 schreef AMDB het volgende:
Was er niet iemand hier op het forum wiens ouders of schoonouders daar altijd gratis kaartjes voor krijgen?
cjp kaarten zijn ook al op hoorquote:Op zondag 28 november 2010 14:55 schreef wolvendagen het volgende:
Heeft iemand hier misschien een CJP-pas te leen?
"Er zijn alleen nog een aantal kaarten met CJP-korting beschikbaar. Vraag je code hier aan."quote:Op zondag 28 november 2010 14:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
cjp kaarten zijn ook al op hoor
van rapidrazorbob op twitter http://twitter.com/rapid_razor_bobquote:Op zondag 28 november 2010 14:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
"Er zijn alleen nog een aantal kaarten met CJP-korting beschikbaar. Vraag je code hier aan."
Orly?
quote:De CJP tickets voor Lowlands zijn nu ook op. Koop geen kaarten in de zwarthandel: deze worden zo veel mogelijk ongeldig gemaakt! #LL11 about 22 hours ago via web
Die volg ik toch niet. Dat moeten ze op de site zetten.quote:Op zondag 28 november 2010 15:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
van rapidrazorbob op twitter
[..]
denk dat dat morgen wel op de site verschijnt dan ofzo,quote:Op zondag 28 november 2010 15:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die volg ik toch niet. Dat moeten ze op de site zetten.
Dan ga ik maar mailen voor een stage.
Mja, in principe geen probleem. Ik doe een studie Evenementen Organisatie dus ik kom nog wel binnen.quote:Op zondag 28 november 2010 15:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
denk dat dat morgen wel op de site verschijnt dan ofzo,
Ja want gelukkig is die opleiding een garantie daarvoorquote:Op zondag 28 november 2010 15:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mja, in principe geen probleem. Ik doe een studie Evenementen Organisatie dus ik kom nog wel binnen.
Ik denk niet dat je de enige bent die dat probeert. En voor de organisatie van de opbouw e.d. moet je niet bij Mojo zijn, maar bij loc7000.quote:Op zondag 28 november 2010 15:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mja, in principe geen probleem. Ik doe een studie Evenementen Organisatie dus ik kom nog wel binnen.
Of je doet niet zo pessimistisch.quote:Op zondag 28 november 2010 15:06 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja want gelukkig is die opleiding een garantie daarvoor
I know, mijn leraar zei al dat hij er ook achteraan zou gaan en die heeft wel vaker stagiaires binnengekregen. Dus ik maak met niet echt zorgen, 't lukt wel.quote:Op zondag 28 november 2010 15:08 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je de enige bent die dat probeert. En voor de organisatie van de opbouw e.d. moet je niet bij Mojo zijn, maar bij loc7000.
Als ik het pessimistisch bedoelde, had ik welquote:Op zondag 28 november 2010 15:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Of je doet niet zo pessimistisch.
[..]
I know, mijn leraar zei al dat hij er ook achteraan zou gaan en die heeft wel vaker stagiaires binnengekregen. Dus ik maak met niet echt zorgen, 't lukt wel.
De hekken? Of..?quote:Op zondag 28 november 2010 15:40 schreef PiRANiA het volgende:
Wanneer ging LWL vorig jaar open eigenlijk?
De grote vraag is natuurlijk waarom ie überhaupt ooit dichtgegaan isquote:Op zondag 28 november 2010 15:40 schreef PiRANiA het volgende:
Wanneer ging LWL vorig jaar open eigenlijk?
Door zulke kutlui als jij gaan die kaarten zo snel op, het gaat alleen nog om de handel lijkt het wel.....quote:Op zondag 28 november 2010 15:13 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb 1 kaartje te koop:
[TK] Lowlands 2011 kaartje
quote:Op zondag 28 november 2010 16:16 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Door zulke kutlui als jij gaan die kaarten zo snel op, het gaat alleen nog om de handel lijkt het wel.....
En bedankt ..quote:Op zondag 28 november 2010 16:16 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Door zulke kutlui als jij gaan die kaarten zo snel op, het gaat alleen nog om de handel lijkt het wel.....
Helaas is je topic dicht, aangezien er stond 'bieden vanaf 165 euro'quote:Op zondag 28 november 2010 16:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
En bedankt ..![]()
Mijn collega zit op bonaire op vakantie ... ik wist dat hij vorig jaar nog overal geprobeerd heeft om kaartjes te kopen maar uiteindelijk niet heen kon. Ik hoorde opeens dat om 11 uur de kaartverkoop zou starten, dus ik heb voor hem snel een kaartje gekocht zodat hij niet weer thuis moest blijven. Wist ik veel dat een vriend van hem ook al een kaartje voor hem gekocht had. Ik had per sms gestuurd of ik een kaartje voor hem moest kopen maar had om 11 uur nog niets terug gehad ivm tijdverschil, dus gewoon de gok maar genomen.
Daarom vroeg ik er ook 165 voor, 155 kosten kaartje en 10 euro servicekosten, gewoon de prijs die ik er voor betaal had dus.
Jij ook alquote:Op zondag 28 november 2010 16:31 schreef vault_tec het volgende:
Ben al aan het zoeken welke bands europa aan doen in augustus
quote:Laatste update zaterdagmiddag 27 november 2010
De CJP-Lowlands-kaarten zijn uitverkocht.
Het is vanaf nu niet meer mogelijk om de speciale kortingscodes nog te verzilveren. Alle speciale CJP kaarten van Lowlands zijn uitgegeven.
Dat denkt iedereen welquote:Op zondag 28 november 2010 16:53 schreef Maaike89 het volgende:
Had beter meteen om elf uur kunnen bellen voor reguliere kaarten..
Maar dan had je het denk ik beter online kunnen doenquote:Op zondag 28 november 2010 16:53 schreef Maaike89 het volgende:
Snel en veelquote:Op zondag 28 november 2010 17:08 schreef vault_tec het volgende:
Hopelijk komt sack_blabbath met info
Bellen?quote:Op zondag 28 november 2010 16:53 schreef Maaike89 het volgende:
Camping 2? Ik ook eerst keer, lawaai viel wel mee, of ik viel gewoon zo snel in slaap omdat je elke avond/nacht als je je luchtbed aanraakt directweg bent.quote:Op zondag 28 november 2010 12:16 schreef kikoooooo het volgende:
Ik ga iig nooit meer naast de 24uurs kamperen zoals dit jaarKapitale fout van een Lowlands newbie.
Van wat?quote:Op zondag 28 november 2010 18:32 schreef friekin_ het volgende:
Ik ga nooit meer bij een generator voor een bouwlamp (wc camping 3 ) staan. Had er eerst niet zoveel last van, tot het leek dat ik overal dat gezoem hoorde. Was vooral naar toen ik lag te kotsen in tent door voedselvergiftiging.
Aan het eind of vroeg al?quote:Op zondag 28 november 2010 18:34 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Surinaamse saté. Nooit meer iets uit Suriname voor mij. 2 weken naar de klote gegaan.
quote:Op zondag 5 september 2010 18:19 schreef Beaudelaire het volgende:
In november start de voorpret voor volgend jaar alweer.
De komende weken filmpjes kijken en bijkomen.
quote:
Ook handig. Ik neem backpack met kleren/bier mee. En verder een steekwagen voor meer bier, tent, misschien party-tent en whatever andere shit ik nog mee moet.quote:Op zondag 28 november 2010 18:29 schreef Gitaarmat het volgende:
Net een weekendtas op wieltjes gekocht bij de action, 10 euro.Daar gaat m'n tent/slaapzak/kleren in en dan een backpack om m'n rug met bier enzo.
Ik heb spijt van Len Faki, Mount Kimbie, maar vooral Flying Lotusquote:Op zondag 28 november 2010 17:21 schreef PiRANiA het volgende:
http://lowlands.nl/blokkenschema.php
oude blokkenschema. Zie dat ik Marcel Dettman heb gemist, een artiest die ik na LL10 ontdekt heb.
Ja. Van Flying Lotus mag je oprecht balenquote:Op zondag 28 november 2010 18:43 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Ik heb spijt van Len Faki, Mount Kimbie, maar vooral Flying LotusVolgend jaar maar beter research doen
Trap me nog even na wil jequote:Op zondag 28 november 2010 18:45 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja. Van Flying Lotus mag je oprecht balen
DIE MAN WAS GOEHOED.
Op wieltjes? :xquote:Op zondag 28 november 2010 18:29 schreef Gitaarmat het volgende:
Net een weekendtas op wieltjes gekocht bij de action, 10 euro.Daar gaat m'n tent/slaapzak/kleren in en dan een backpack om m'n rug met bier enzo.
Oeh ja dat is ook altijd pijnlijk. Zeker bij een band waar je juist komt voor de paar vette nummers die je kent, en de rest vind je niet boeiend. Had het vorig jaar op Sziget bij Faithless. Kwam Insomnia net toen ik bier ging halenquote:Op zondag 28 november 2010 18:56 schreef vaasinbloem het volgende:
Of net verkeerd te timen bij het snel weglopen om een biertje te halen en dan op de achtergrond horen dat die net je lievelings track draait. Cornelius bij The Bloody Beetroots (wel weer snel terug gerend) en Spastik bij Plastikman op het eind vond ik wel erg jammer omdat juist alles daar na toe opbouwde. Laatste vond ik erg jammer, had gewoon moeten blijven staan, maar goed![]()
Ja.quote:Op zondag 28 november 2010 18:50 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Trap me nog even na wil jeCosmogramma is geniaal, en toen ik die filmpjes terugzag hoe hij met zoveel passie achter zijn decks stond had ik helemaal spijt
quote:Op zondag 28 november 2010 19:13 schreef PiRANiA het volgende:
Eens even in de stemming gekomen door een checklist te bouwen, feel free to edit.
http://wiki.fok.nl/index.php/Lowlands_checklist
In ieder geval lekker op tijd
Dan pas je de wiki aanquote:Op zondag 28 november 2010 19:17 schreef AMDB het volgende:
Knackebrod met leverpastei is imo nog een tikje genialer
Vriendin uit het lijstje weghalen, kun je lekker ongestoord zuipen!quote:Op zondag 28 november 2010 19:13 schreef PiRANiA het volgende:
Eens even in de stemming gekomen door een checklist te bouwen, feel free to edit.
http://wiki.fok.nl/index.php/Lowlands_checklist
In ieder geval lekker op tijd
U hebt geen rechten om deze pagina te bewerken om de volgende reden:quote:
• Boterham- / Diepvrieszakjes (voor rond je sokken eventueel)quote:Op zondag 28 november 2010 19:21 schreef vaasinbloem het volgende:
Wat is rond sokken en wat hebben boterhamzakjes daarmee te maken
huh? Waarom zou je dat willen?quote:Op zondag 28 november 2010 19:37 schreef PiRANiA het volgende:
• Boterham- / Diepvrieszakjes (voor rond je sokken eventueel)
Komt uit de topics, ik heb het niet verzonnen. Misschien tegen de luchtquote:Op zondag 28 november 2010 19:37 schreef nectarientje het volgende:
[..]
huh? Waarom zou je dat willen?
quote:Op zondag 28 november 2010 19:38 schreef PiRANiA het volgende:
Komt uit de topics, ik heb het niet verzonnen. Misschien tegen de lucht.
Veel te grote tent (die nog lek was ook), te veel bier. Dat koop ik voglende keer gewoon.quote:Op zondag 28 november 2010 19:42 schreef nectarientje het volgende:
Wat had je allemaal meegesleept dan dat niet nodig was?
Ik heb 1 rugzak waar alleen de tent niet inpast.. Maar dat is nog te overzien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |