Dat is toch niet gek? Goed gebaar van de organisatie.quote:Op zondag 28 november 2010 14:37 schreef PiRANiA het volgende:
Ik hoorde dat de mensen (vooral boeren) uit de omgeving gewoon gratis kaarten krijgen
Paar boeren inderdaad. Dit ter compensatie van het geluidsoverlast in die paar dagen.quote:Op zondag 28 november 2010 14:37 schreef PiRANiA het volgende:
Ik hoorde dat de mensen (vooral boeren) uit de omgeving gewoon gratis kaarten krijgen
NoelGallagher.quote:Op zondag 28 november 2010 14:55 schreef AMDB het volgende:
Was er niet iemand hier op het forum wiens ouders of schoonouders daar altijd gratis kaartjes voor krijgen?
cjp kaarten zijn ook al op hoorquote:Op zondag 28 november 2010 14:55 schreef wolvendagen het volgende:
Heeft iemand hier misschien een CJP-pas te leen?
"Er zijn alleen nog een aantal kaarten met CJP-korting beschikbaar. Vraag je code hier aan."quote:Op zondag 28 november 2010 14:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
cjp kaarten zijn ook al op hoor
van rapidrazorbob op twitter http://twitter.com/rapid_razor_bobquote:Op zondag 28 november 2010 14:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
"Er zijn alleen nog een aantal kaarten met CJP-korting beschikbaar. Vraag je code hier aan."
Orly?
quote:De CJP tickets voor Lowlands zijn nu ook op. Koop geen kaarten in de zwarthandel: deze worden zo veel mogelijk ongeldig gemaakt! #LL11 about 22 hours ago via web
Die volg ik toch niet. Dat moeten ze op de site zetten.quote:Op zondag 28 november 2010 15:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
van rapidrazorbob op twitter
[..]
denk dat dat morgen wel op de site verschijnt dan ofzo,quote:Op zondag 28 november 2010 15:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die volg ik toch niet. Dat moeten ze op de site zetten.
Dan ga ik maar mailen voor een stage.
Mja, in principe geen probleem. Ik doe een studie Evenementen Organisatie dus ik kom nog wel binnen.quote:Op zondag 28 november 2010 15:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
denk dat dat morgen wel op de site verschijnt dan ofzo,
Ja want gelukkig is die opleiding een garantie daarvoorquote:Op zondag 28 november 2010 15:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mja, in principe geen probleem. Ik doe een studie Evenementen Organisatie dus ik kom nog wel binnen.
Ik denk niet dat je de enige bent die dat probeert. En voor de organisatie van de opbouw e.d. moet je niet bij Mojo zijn, maar bij loc7000.quote:Op zondag 28 november 2010 15:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mja, in principe geen probleem. Ik doe een studie Evenementen Organisatie dus ik kom nog wel binnen.
Of je doet niet zo pessimistisch.quote:Op zondag 28 november 2010 15:06 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja want gelukkig is die opleiding een garantie daarvoor
I know, mijn leraar zei al dat hij er ook achteraan zou gaan en die heeft wel vaker stagiaires binnengekregen. Dus ik maak met niet echt zorgen, 't lukt wel.quote:Op zondag 28 november 2010 15:08 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je de enige bent die dat probeert. En voor de organisatie van de opbouw e.d. moet je niet bij Mojo zijn, maar bij loc7000.
Als ik het pessimistisch bedoelde, had ik welquote:Op zondag 28 november 2010 15:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Of je doet niet zo pessimistisch.
[..]
I know, mijn leraar zei al dat hij er ook achteraan zou gaan en die heeft wel vaker stagiaires binnengekregen. Dus ik maak met niet echt zorgen, 't lukt wel.
De hekken? Of..?quote:Op zondag 28 november 2010 15:40 schreef PiRANiA het volgende:
Wanneer ging LWL vorig jaar open eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |