quote:Op zondag 28 november 2010 12:16 schreef kikoooooo het volgende:
Ik ga iig nooit meer naast de 24uurs kamperen zoals dit jaarKapitale fout van een Lowlands newbie.
Duurt een week of anderhalf ongeveer.quote:Op zondag 28 november 2010 11:59 schreef ArowanaW het volgende:
.... hoe lang duurt die postbezorging?
Heeft iemand z'n kaartje al binnen of zijn het weer van die kerkse lapschwanzen die op zondag geen bal uitvoeren? :p /haathaat
Ik stond in 2009 op camping 2 ongeveer 200 meter van 24-uurs af denk ik, met oordoppen en dronken naar bed goed te doen.quote:Op zondag 28 november 2010 12:16 schreef kikoooooo het volgende:
Ik ga iig nooit meer naast de 24uurs kamperen zoals dit jaarKapitale fout van een Lowlands newbie.
Meter of 100 hemelsbreed. Hele nacht dreunen, ondanks oordoppen en dronkenquote:Op zondag 28 november 2010 12:55 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik stond in 2009 op camping 2 ongeveer 200 meter van 24-uurs af denk ik, met oordoppen en dronken naar bed goed te doen.
Stond je er echt naast?
Ik hoorde hem ook dreunen door de oordoppen heen, maar kon gelukkig nog wel slapen. Zou in ieder geval nooit binnen 100 meter gaan staan nee. Iets dieper camping 2 op is het goed te doenquote:Op zondag 28 november 2010 13:05 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Meter of 100 hemelsbreed. Hele nacht dreunen, ondanks oordoppen en dronken
Ja dat kon dit jaar ook weer, maar ik had geen zin om daarvoor in de rij te gaan staan. Volgend jaar kunnen ze wel wat extra mensen neerzetten daar.quote:Op zondag 28 november 2010 13:14 schreef AMDB het volgende:
Camping 2 of 3 ftwNiet te ver weg van de ingang, als je daar toch bij in de buurt bent even het terrein af en eigen bier halen en overschenken (kon dat nog in 2010? Was er niet bij).
Hmm, in 2009 kon je het nog zelf doen.quote:Op zondag 28 november 2010 13:21 schreef TWP het volgende:
[..]
Ja dat kon dit jaar ook weer, maar ik had geen zin om daarvoor in de rij te gaan staan. Volgend jaar kunnen ze wel wat extra mensen neerzetten daar.
Ja klopt, het overschenken moet je zelf doen, maar het ophalen van een beker moet nog wel.quote:Op zondag 28 november 2010 13:24 schreef AMDB het volgende:
[..]
Hmm, in 2009 kon je het nog zelf doen.
Altijd goedquote:
quote:Op zondag 28 november 2010 13:53 schreef Diaan73 het volgende:
Mooi foto voor in de OP![]()
![]()
Het wordt mijn eerste keer camperen op Lowlands... al die andere 5 jaren steeds vanuit "huis" elke dag op en neer gereden.
Ik heb dus geen idee op welke camping wij de tent gaan bouwen, Peace en Brother hebben geloof ik wel een goede plek waar ze vorig en dit jaar hebben gestaan. Komt goed.
Dat is toch niet gek? Goed gebaar van de organisatie.quote:Op zondag 28 november 2010 14:37 schreef PiRANiA het volgende:
Ik hoorde dat de mensen (vooral boeren) uit de omgeving gewoon gratis kaarten krijgen
Paar boeren inderdaad. Dit ter compensatie van het geluidsoverlast in die paar dagen.quote:Op zondag 28 november 2010 14:37 schreef PiRANiA het volgende:
Ik hoorde dat de mensen (vooral boeren) uit de omgeving gewoon gratis kaarten krijgen
NoelGallagher.quote:Op zondag 28 november 2010 14:55 schreef AMDB het volgende:
Was er niet iemand hier op het forum wiens ouders of schoonouders daar altijd gratis kaartjes voor krijgen?
cjp kaarten zijn ook al op hoorquote:Op zondag 28 november 2010 14:55 schreef wolvendagen het volgende:
Heeft iemand hier misschien een CJP-pas te leen?
"Er zijn alleen nog een aantal kaarten met CJP-korting beschikbaar. Vraag je code hier aan."quote:Op zondag 28 november 2010 14:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
cjp kaarten zijn ook al op hoor
van rapidrazorbob op twitter http://twitter.com/rapid_razor_bobquote:Op zondag 28 november 2010 14:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
"Er zijn alleen nog een aantal kaarten met CJP-korting beschikbaar. Vraag je code hier aan."
Orly?
quote:De CJP tickets voor Lowlands zijn nu ook op. Koop geen kaarten in de zwarthandel: deze worden zo veel mogelijk ongeldig gemaakt! #LL11 about 22 hours ago via web
Die volg ik toch niet. Dat moeten ze op de site zetten.quote:Op zondag 28 november 2010 15:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
van rapidrazorbob op twitter
[..]
denk dat dat morgen wel op de site verschijnt dan ofzo,quote:Op zondag 28 november 2010 15:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die volg ik toch niet. Dat moeten ze op de site zetten.
Dan ga ik maar mailen voor een stage.
Mja, in principe geen probleem. Ik doe een studie Evenementen Organisatie dus ik kom nog wel binnen.quote:Op zondag 28 november 2010 15:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
denk dat dat morgen wel op de site verschijnt dan ofzo,
Ja want gelukkig is die opleiding een garantie daarvoorquote:Op zondag 28 november 2010 15:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mja, in principe geen probleem. Ik doe een studie Evenementen Organisatie dus ik kom nog wel binnen.
Ik denk niet dat je de enige bent die dat probeert. En voor de organisatie van de opbouw e.d. moet je niet bij Mojo zijn, maar bij loc7000.quote:Op zondag 28 november 2010 15:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mja, in principe geen probleem. Ik doe een studie Evenementen Organisatie dus ik kom nog wel binnen.
Of je doet niet zo pessimistisch.quote:Op zondag 28 november 2010 15:06 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja want gelukkig is die opleiding een garantie daarvoor
I know, mijn leraar zei al dat hij er ook achteraan zou gaan en die heeft wel vaker stagiaires binnengekregen. Dus ik maak met niet echt zorgen, 't lukt wel.quote:Op zondag 28 november 2010 15:08 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je de enige bent die dat probeert. En voor de organisatie van de opbouw e.d. moet je niet bij Mojo zijn, maar bij loc7000.
Als ik het pessimistisch bedoelde, had ik welquote:Op zondag 28 november 2010 15:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Of je doet niet zo pessimistisch.
[..]
I know, mijn leraar zei al dat hij er ook achteraan zou gaan en die heeft wel vaker stagiaires binnengekregen. Dus ik maak met niet echt zorgen, 't lukt wel.
De hekken? Of..?quote:Op zondag 28 november 2010 15:40 schreef PiRANiA het volgende:
Wanneer ging LWL vorig jaar open eigenlijk?
De grote vraag is natuurlijk waarom ie überhaupt ooit dichtgegaan isquote:Op zondag 28 november 2010 15:40 schreef PiRANiA het volgende:
Wanneer ging LWL vorig jaar open eigenlijk?
Door zulke kutlui als jij gaan die kaarten zo snel op, het gaat alleen nog om de handel lijkt het wel.....quote:Op zondag 28 november 2010 15:13 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb 1 kaartje te koop:
[TK] Lowlands 2011 kaartje
quote:Op zondag 28 november 2010 16:16 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Door zulke kutlui als jij gaan die kaarten zo snel op, het gaat alleen nog om de handel lijkt het wel.....
En bedankt ..quote:Op zondag 28 november 2010 16:16 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Door zulke kutlui als jij gaan die kaarten zo snel op, het gaat alleen nog om de handel lijkt het wel.....
Helaas is je topic dicht, aangezien er stond 'bieden vanaf 165 euro'quote:Op zondag 28 november 2010 16:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
En bedankt ..![]()
Mijn collega zit op bonaire op vakantie ... ik wist dat hij vorig jaar nog overal geprobeerd heeft om kaartjes te kopen maar uiteindelijk niet heen kon. Ik hoorde opeens dat om 11 uur de kaartverkoop zou starten, dus ik heb voor hem snel een kaartje gekocht zodat hij niet weer thuis moest blijven. Wist ik veel dat een vriend van hem ook al een kaartje voor hem gekocht had. Ik had per sms gestuurd of ik een kaartje voor hem moest kopen maar had om 11 uur nog niets terug gehad ivm tijdverschil, dus gewoon de gok maar genomen.
Daarom vroeg ik er ook 165 voor, 155 kosten kaartje en 10 euro servicekosten, gewoon de prijs die ik er voor betaal had dus.
Jij ook alquote:Op zondag 28 november 2010 16:31 schreef vault_tec het volgende:
Ben al aan het zoeken welke bands europa aan doen in augustus
quote:Laatste update zaterdagmiddag 27 november 2010
De CJP-Lowlands-kaarten zijn uitverkocht.
Het is vanaf nu niet meer mogelijk om de speciale kortingscodes nog te verzilveren. Alle speciale CJP kaarten van Lowlands zijn uitgegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |