Bellen?quote:Op zondag 28 november 2010 16:53 schreef Maaike89 het volgende:
Had beter meteen om elf uur kunnen bellen voor reguliere kaarten..
Camping 2? Ik ook eerst keer, lawaai viel wel mee, of ik viel gewoon zo snel in slaap omdat je elke avond/nacht als je je luchtbed aanraakt directweg bent.quote:Op zondag 28 november 2010 12:16 schreef kikoooooo het volgende:
Ik ga iig nooit meer naast de 24uurs kamperen zoals dit jaarKapitale fout van een Lowlands newbie.
Van wat?quote:Op zondag 28 november 2010 18:32 schreef friekin_ het volgende:
Ik ga nooit meer bij een generator voor een bouwlamp (wc camping 3 ) staan. Had er eerst niet zoveel last van, tot het leek dat ik overal dat gezoem hoorde. Was vooral naar toen ik lag te kotsen in tent door voedselvergiftiging.
Aan het eind of vroeg al?quote:Op zondag 28 november 2010 18:34 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Surinaamse saté. Nooit meer iets uit Suriname voor mij. 2 weken naar de klote gegaan.
quote:Op zondag 5 september 2010 18:19 schreef Beaudelaire het volgende:
In november start de voorpret voor volgend jaar alweer.
De komende weken filmpjes kijken en bijkomen.
quote:
Ook handig. Ik neem backpack met kleren/bier mee. En verder een steekwagen voor meer bier, tent, misschien party-tent en whatever andere shit ik nog mee moet.quote:Op zondag 28 november 2010 18:29 schreef Gitaarmat het volgende:
Net een weekendtas op wieltjes gekocht bij de action, 10 euro.Daar gaat m'n tent/slaapzak/kleren in en dan een backpack om m'n rug met bier enzo.
Ik heb spijt van Len Faki, Mount Kimbie, maar vooral Flying Lotusquote:Op zondag 28 november 2010 17:21 schreef PiRANiA het volgende:
http://lowlands.nl/blokkenschema.php
oude blokkenschema. Zie dat ik Marcel Dettman heb gemist, een artiest die ik na LL10 ontdekt heb.
Ja. Van Flying Lotus mag je oprecht balenquote:Op zondag 28 november 2010 18:43 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Ik heb spijt van Len Faki, Mount Kimbie, maar vooral Flying LotusVolgend jaar maar beter research doen
Trap me nog even na wil jequote:Op zondag 28 november 2010 18:45 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja. Van Flying Lotus mag je oprecht balen
DIE MAN WAS GOEHOED.
Op wieltjes? :xquote:Op zondag 28 november 2010 18:29 schreef Gitaarmat het volgende:
Net een weekendtas op wieltjes gekocht bij de action, 10 euro.Daar gaat m'n tent/slaapzak/kleren in en dan een backpack om m'n rug met bier enzo.
Oeh ja dat is ook altijd pijnlijk. Zeker bij een band waar je juist komt voor de paar vette nummers die je kent, en de rest vind je niet boeiend. Had het vorig jaar op Sziget bij Faithless. Kwam Insomnia net toen ik bier ging halenquote:Op zondag 28 november 2010 18:56 schreef vaasinbloem het volgende:
Of net verkeerd te timen bij het snel weglopen om een biertje te halen en dan op de achtergrond horen dat die net je lievelings track draait. Cornelius bij The Bloody Beetroots (wel weer snel terug gerend) en Spastik bij Plastikman op het eind vond ik wel erg jammer omdat juist alles daar na toe opbouwde. Laatste vond ik erg jammer, had gewoon moeten blijven staan, maar goed![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |