dit dus..quote:Op zondag 5 september 2010 16:28 schreef Socios het volgende:
Dat waren we al voordat het festival begon.
Nee hoorquote:Op zondag 5 september 2010 16:28 schreef Socios het volgende:
Dat waren we al voordat het festival begon.
quote:Op zondag 5 september 2010 17:35 schreef kciR het volgende:
Ik denk wel ook dat dit subforum een beetje klaar is. Misschien is het een idee om alleen het sLlowchat topic terug te kicken naar MUZ, voor wie er toch geen genoeg van kan krijgen en de rest weer in de ijskast te stoppen tot mei (?) 2011.
Binnen een dag natuurlijk, iedereen die dit jaar achter het net viste wil het natuurlijk niet nog eens laten gebeuren. Wel beetje jammer dat het zooo supersnel gaat he. Maarja het is niet andersquote:Op zondag 5 september 2010 19:19 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Mijn voorpret begon eigenlijk direct weer nadat het afgelopen was, vond het weer waanzinnig!
Februari komt het eerste nieuws weer en ook de kriebels. Ligt in de lijn der verwachting dat de kaarten volgende keer nog sneller foetsie zijn, dat gaat F5-en worden!
=)
Mijn ervaring is altijd dat de donderdag en vrijdag lang duren... zaterdag en zondag gaan inderdaad veel te snel!quote:Op zondag 5 september 2010 19:58 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Binnen een dag natuurlijk, iedereen die dit jaar achter het net viste wil het natuurlijk niet nog eens laten gebeuren. Wel beetje jammer dat het zooo supersnel gaat he. Maarja het is niet anders
Zullen we dat aan jullie geweldige moderators overlaten.quote:Op zondag 5 september 2010 17:35 schreef kciR het volgende:
Ik denk wel ook dat dit subforum een beetje klaar is. Misschien is het een idee om alleen het sLlowchat topic terug te kicken naar MUZ, voor wie er toch geen genoeg van kan krijgen en de rest weer in de ijskast te stoppen tot mei (?) 2011.
Bedoelde eigenlijk het kaartverkoopquote:Op zondag 5 september 2010 20:08 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Mijn ervaring is altijd dat de donderdag en vrijdag lang duren... zaterdag en zondag gaan inderdaad veel te snel!
Maar het feestje komt er weer aan! Volgend jaar nog gekker!
=)
drugs are bad mmmkayquote:Op zondag 5 september 2010 20:13 schreef SpauldingPF het volgende:
[..]
Bedoelde eigenlijk het kaartverkoop![]()
Maar het festival zelf gaat nog veel sneller voorbij inderdaad, je komt aan, trapt je tent neer, knippert met de ogen, en je bent alweer op de terugweg
We moeten door in de sLLowchat vind ikquote:Op zondag 5 september 2010 20:26 schreef TWP het volgende:
Gelukkig zijn er die-hards die er het hele jaar over praten.
Mee eensquote:Op zondag 5 september 2010 21:11 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
We moeten door in de sLLowchat vind ik
de beste oplossing want het feest is voorbij en er is dus niks meer om echt over te praten.quote:
Schuif het maar weer op mij afquote:Op zondag 5 september 2010 20:09 schreef belsen het volgende:
[..]
Zullen we dat aan jullie geweldige moderators overlaten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |