quote:Lowlands 2011 uitverkocht
A Campingflight to Lowlands Paradise 2011 is uitverkocht. Er zijn alleen nog een aantal kaarten met CJP-korting beschikbaar. Vraag je code hier aan. Net als voorgaande jaren worden door diverse (online)ticketbureaus toch nog kaarten aangeboden. Deze kaarten worden zo veel mogelijk getraceerd en ongeldig gemaakt. De ongeldig gemaakte kaarten komen weer beschikbaar voor de officiële verkoop via lowlands.nl en livenation.nl. Met de ongeldig gemaakte tickets is geen toegang tot het festival mogelijk. Koop dus geen kaarten via andere sites dan lowlands.nl, livenation.nl en ticketservice.nl Het ongeldig maken van kaarten gaat door tot aan de start van het festival en de ongeldig gemaakte kaartnummers worden gepubliceerd op www.ticketsenconcertkaarten.nl.
Waarschijnlijk wel!!quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:06 schreef Bol_Wan het volgende:
Lowlands, Ben erg benieuwd naar de eerste namen, is dat ook pas in Februari?
Jij staat ook nog niet in de opquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
toch tvptje voor dieharddoobiedoo
Ohneequote:
Het is wel een prettig vooruitzicht toch?quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:40 schreef TWP het volgende:
Beter vergeet ik snel dat ik naar Lowlands toe ga, anders blijf ik eraan denken
Dat zeker, maar het duurt nog lang.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het is wel een prettig vooruitzicht toch?
Vanaf Lowlands tot oud&nieuw heb je het Lowlands gevoel van de afgelopen editie.quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen editie nog niet helemaal verwerkt zelfs
Met een klein gat in januari vaak. Dan ben ik het jaar er voor in z'n geheel nog aan het verwerkenquote:Op vrijdag 26 november 2010 23:50 schreef Junkie het volgende:
[..]
Vanaf Lowlands tot oud&nieuw heb je het Lowlands gevoel van de afgelopen editie.
En vanaf het nieuwe jaar tot Lowlands leef je naar de nieuwe editie toe.
Zo voelt het tenminste voor mij.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 23:51 schreef julian6 het volgende:
Het voelt bij mij serieus al alsof het een jaar terug allemaal is gebeurt. Betrap mezelf vaak op de uitspraak "hopelijk wordt het net zo vet als vorig jaar!! ..oeps dit jaar bedoel ik"
maar het was wel gruwelijk vet.
Ah joh, beetje overdrijven hoort er bij op fok hequote:Op vrijdag 26 november 2010 23:52 schreef Dennis101 het volgende:
Is lowlands voor jullie een soort heilige graal waar je heel het jaar naar toe leeft, of van 'na geniet'? Ik bedoel het is een leuk weekend, maar om daar nou een heel jaar 'het lowlands gevoel' snap ik niet echt.
Lees eens goed.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:17 schreef kciR het volgende:
Zo, ik heb even 5 topics gemist!
Ik heb uiteindelijk nog een cjp ticket kunnen kopen gelukkig (om 14.30). Ben blij dat ik er bij ben, hoewel ik toch nog een beetje een wansmaak heb door die prijsstijging en dit gedoe van vandaag met de kaarten. Maar hé, het wordt toch wel weer leuk.
(en voor de OP, mijn 7e keer, of moet ik dat zelf doen?)
De prijs stijgt elk jaar, dus dat is niets nieuws en op deze manier hebben 'we' toch weer mooi 20 euro bespaart op BTW.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:17 schreef kciR het volgende:
Zo, ik heb even 5 topics gemist!
Ik heb uiteindelijk nog een cjp ticket kunnen kopen gelukkig (om 14.30). Ben blij dat ik er bij ben, hoewel ik toch nog een beetje een wansmaak heb door die prijsstijging en dit gedoe van vandaag met de kaarten. Maar hé, het wordt toch wel weer leuk.
(en voor de OP, mijn 7e keer, of moet ik dat zelf doen?)
Jij of frame-saw... "ik ga niet naar lowlands als ik niet gratis kan" Niet om je te lullen maar vraag me af wie het wasquote:
Een vreemd gevoel?quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:20 schreef TWP het volgende:
Ik moet zeggen dat het enorm snelle uitverkopen van alle kaarten me een vreemd gevoel geeft. Ondanks dat ik ze optijd binnen had.
Ben vooral benieuwd naar wat er volgend jaar dan wel niet zal gaan gebeuren.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:20 schreef TWP het volgende:
Ik moet zeggen dat het enorm snelle uitverkopen van alle kaarten me een vreemd gevoel geeft. Ondanks dat ik ze optijd binnen had.
Volgens mij was dat Mexicaantje over Rock Werchter.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:27 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Jij of frame-saw... "ik ga niet naar lowlands als ik niet gratis kan" Niet om je te lullen maar vraag me af wie het was
Ik ben bang dat er dan precies hetzelfde gaat gebeuren als nu.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:28 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ben vooral benieuwd naar wat er volgend jaar dan wel niet zal gaan gebeuren.
Niet veel meer, de site kon niet veel sneller werken. Hoogstens dat het nog trager wordt omdat er nog meer mensen gelijk achter de PC kruipen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:28 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ben vooral benieuwd naar wat er volgend jaar dan wel niet zal gaan gebeuren.
Denk wat Gitaarmat zegt maar geen idee meer hoe of wat eigenlijk.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:27 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Jij of frame-saw... "ik ga niet naar lowlands als ik niet gratis kan" Niet om je te lullen maar vraag me af wie het was
Ik vond het ook niet zo best, kan ook zijn omdat ik bij mijn tent zat en het niet zo goed hoordequote:Op zaterdag 27 november 2010 00:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik vond Faithless best wel tegenvallen op RW.Maar misschien kwam het door waar ik stond want i khad niet zo goed geluid.
Wat moet de Pinkpop huisband op Lowlands?quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
Misschien dat zij ook wel weer een kansje maken om op LL te staan.
Faithless vanavond in Ahoy & D_A was erbij
[ afbeelding ]
Stel je niet aan, LL pakt net de bands van PP en Visa Versa.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wat moet de Pinkpop huisband op Lowlands?
Haters gaan haten: ergens bij zijn om foto's te maken of er bij zijn en optimaal van het concert genieten. Ik zou het wel weten.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
Misschien dat zij ook wel weer een kansje maken om op LL te staan.
Faithless vanavond in Ahoy & D_A was erbij
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:36 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik vond het ook niet zo best, kan ook zijn omdat ik bij mijn tent zat en het niet zo goed hoorde
Maar dat vind ik dom, het gaat elk jaar 10 euro omhoog, dat heeft niets met die BTW te maken.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:35 schreef vault_tec het volgende:
frame saw...
Nou, dat was Lowlands voor mij. Niet naar 19 procent willen, maar wel 10 euro omhoog gaan. Sorry, maar wat een falers. Ik heb een mooie vijf jaar gehad, misschien kom ik nog eens als ik gratis kan.
Ohja, maar goed besef wel dat concertfotografie voortkomt uit genieten van concerten hè.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:37 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Haters gaan haten: ergens bij zijn om foto's te maken of er bij zijn en optimaal van het concert genieten. Ik zou het wel weten.
Anders zou het 30 euro omhoog gaan... Ieder jaar gaat de prijs omhoog, dat is niets nieuws.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:35 schreef vault_tec het volgende:
frame saw...
Nou, dat was Lowlands voor mij. Niet naar 19 procent willen, maar wel 10 euro omhoog gaan. Sorry, maar wat een falers. Ik heb een mooie vijf jaar gehad, misschien kom ik nog eens als ik gratis kan.
Ik zou ook best bij allerlei toffe concerten willen zijn om foto's te maken, het is maar net wat je leuk vindt.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:37 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Haters gaan haten: ergens bij zijn om foto's te maken of er bij zijn en optimaal van het concert genieten. Ik zou het wel weten.
Dat dacht ik, en ik ben naast fotograaf ook nog betalende bezoeker van concerten en festivals.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
Als fotografie je hobby is en je maakt er je werk van of whatever. Iig. Dan is dat niet erg lijkt me zo.
Dus je geniet van een concert en dan ga je maar foto's maken?quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ohja, maar goed besef wel dat concertfotografie voortkomt uit genieten van concerten hè.
Ahjoh stel je niet zo aan.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:42 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Dus je geniet van een concert en dan ga je maar foto's maken?
[ afbeelding ]
Spijker en kop.quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:44 schreef ArowanaW het volgende:
Wat boeit het wat iemand doet..?
Ieder z'n eigen.
Wat wil je er voor hebben?quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:04 schreef Bayswater het volgende:
Wij hebben kaartjes lekkermaar......
Heb het er eens met mijn maten over gehad. Na 18 jaar Lowlands kappen we er mee, tis niet meer leuk nu. De charme van het festival is verdwenen. Gooien onze kaarten op marktplaats en gaan lekker wat echt leuks doen van het geld.
Het ludieke ervan is nu toch echt weg.
Resultaten van het verleden bieden garanties voor de toekomst.quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:46 schreef defamai het volgende:
Stumpers, serieus: kaartjes kopen voor een festival waar nog geen naam voor bekend is?
Je bent duidelijk nog nooit geweest.quote:En waar ook nog eens alleen maar nederlanders naar toe gaan? Kijk eens een keer wat verder.
quote:En dan bedoel ik dus niet net als vorig jaar massaal naar pukkelpop gaan en daar en masse gaan lopen zeiken dat lowlands zoveel beter geregeld is.
Toch wel, en denk je nou serieus dat wanneer het binnen 2 uur is uitverkocht er veel buitenlanders bij zitten?quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:49 schreef PiRANiA het volgende:
Je bent duidelijk nog nooit geweest.
boehoehoehoequote:Op zaterdag 27 november 2010 10:46 schreef defamai het volgende:
Stumpers, serieus: kaartjes kopen voor een festival waar nog geen naam voor bekend is? En waar ook nog eens alleen maar nederlanders naar toe gaan? Kijk eens een keer wat verder. En dan bedoel ik dus niet net als vorig jaar massaal naar pukkelpop gaan en daar en masse gaan lopen zeiken dat lowlands zoveel beter geregeld is.
Hoeven we iig niet naar een festival waar mensen alleen voor de namen komen, die mensen zijn namelijk saaiquote:Op zaterdag 27 november 2010 10:46 schreef defamai het volgende:
Stumpers, serieus: kaartjes kopen voor een festival waar nog geen naam voor bekend is? En waar ook nog eens alleen maar nederlanders naar toe gaan? Kijk eens een keer wat verder. En dan bedoel ik dus niet net als vorig jaar massaal naar pukkelpop gaan en daar en masse gaan lopen zeiken dat lowlands zoveel beter geregeld is.
Ah fuck er komen geen buitenlanders, wie wil mijn ticket overkopen?quote:Op zaterdag 27 november 2010 10:46 schreef defamai het volgende:
Genoeg andere gekken die het hele weekend niks anders doen hoorquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:33 schreef Malens het volgende:
Geen buitenlanders, betekent dat ook geen Oost-Europese bekerrapers?![]()
Dat zou mooi zijn.
Zeker maar ik heb geen moeite met (jonge) mensen die het doen om de boel betaalbaar te houden, wel met mensen die enkel en alleen komen om bekers te rapen en daar veel geld mee te verdienen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:34 schreef TWP het volgende:
[..]
Genoeg andere gekken die het hele weekend niks anders doen hoor
Jij zou eens wat minder moeite met dingen moeten hebben.quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:36 schreef Malens het volgende:
[..]
Zeker maar ik heb geen moeite met (jonge) mensen die het doen om de boel betaalbaar te houden, wel met mensen die enkel en alleen komen om bekers te rapen en daar veel geld mee te verdienen.
En zo is hetquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:38 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Jij zou eens wat minder moeite met dingen moeten hebben.
Doe eens gewoon relaxed gast.
Ik erger me er niet aan, maar vind het wel een beetje zielig. Er zijn zo veel mensen die er heen willen om te genieten van de sfeer en de muziek, maar de mensen die de hele dag bekers willen rapen om zo hun kaartje eruit te halen zijn op Lowlandsquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:46 schreef AMDB het volgende:
Niks mis met bekerrapers, ik ga me er iig niet aan ergeren. Gewoon slim gebruik maken van de markt, moet je stimuleren. Slim ondernemerschap![]()
Ik vind het gewoon jammer dat op die manier kaartjes gaan naar mensen die niet gezellig komen doenquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:38 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Jij zou eens wat minder moeite met dingen moeten hebben.
Doe eens gewoon relaxed gast.
Waarom is de charme er vanaf? Omdat het zo snel uitverkoopt?quote:Op zaterdag 27 november 2010 01:04 schreef Bayswater het volgende:
Wij hebben kaartjes lekkermaar......
Heb het er eens met mijn maten over gehad. Na 18 jaar Lowlands kappen we er mee, tis niet meer leuk nu. De charme van het festival is verdwenen. Gooien onze kaarten op marktplaats en gaan lekker wat echt leuks doen van het geld.
Het ludieke ervan is nu toch echt weg.
Lowlands staat volgens mij ook voor tolerantie.quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:50 schreef Malens het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon jammer dat op die manier kaartjes gaan naar mensen die niet gezellig komen doenIk mag toch hopen dat iedereen dat met me eens is.
Tuurlijk, maar nogmaals, ik heb het niet over de gewone bezoekers die hier en daar wat bekers rapen of de eigen bekers bijeenhouden (doe ik zelf ook) maar over de mensen die je bekertje al uit je handen trekken voor je hem leeg hebt.quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:59 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Lowlands staat volgens mij ook voor tolerantie.
Zolang je er geen last van hebt, is moeite hebben verspilde energie. Ieder zijn ding hoor.
Moet nodig weer eens een weekend regenen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vond de sfeer eigenlijk elk jaar hetzelfde. Soms wat afhankelijk van het weer.
Duizenden schat ik.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:21 schreef Grobbel het volgende:
Iemand die een gokje wil doen wat de hoeveelheid kaartjes betreft dat nu in handen is van malafide ticketbedrijfjes en marktplaatshandelaren?
Misschien dat dit ongeveer gelijk zal zijn aan vorig jaar. Ik dacht dat er toen nog zo'n 1500 a 2000 (of waren het er veel meer?) kaarten beschikbaar zijn gekomen nadat ze ongeldig zijn gemaakt. Het probleem met die kaarten is echter dat ze binnen 4 minuten weer allemaal weg zijn.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:21 schreef Grobbel het volgende:
Iemand die een gokje wil doen wat de hoeveelheid kaartjes betreft dat nu in handen is van malafide ticketbedrijfjes en marktplaatshandelaren?
Daarom, vergeefse moeite.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:23 schreef TWP het volgende:
[..]
Misschien dat dit ongeveer gelijk zal zijn aan vorig jaar. Ik dacht dat er toen nog zo'n 1500 a 2000 kaarten beschikbaar zijn gekomen nadat ze ongeldig zijn gemaakt. Het probleem met die kaarten is echter dat ze binnen 4 minuten weer allemaal weg zijn.
Dat viel met de laatste batch kaartjes die vorig jaar vrijkwam nog best wel mee.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:23 schreef TWP het volgende:
[..]
Misschien dat dit ongeveer gelijk zal zijn aan vorig jaar. Ik dacht dat er toen nog zo'n 1500 a 2000 (of waren het er veel meer?) kaarten beschikbaar zijn gekomen nadat ze ongeldig zijn gemaakt. Het probleem met die kaarten is echter dat ze binnen 4 minuten weer allemaal weg zijn.
Maarja, toen duurde de normale vvk ook nog 8 dagenquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat viel met de laatste batch kaartjes die vorig jaar vrijkwam nog best wel mee.
Die waren na zo'n 20 minuten pas weg.
Ja, toen had je nog alle tijd van de wereld om aan een kaartje te komen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Maarja, toen duurde de normale vvk ook nog 8 dagen
Ja, ik had mijn kaartje in principe al in een minuut kunnen hebben als de site meewerkte...quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:39 schreef TWP het volgende:
Kan het uitverkopen van kaarten eigenlijk nog sneller? (door betere servers ofzo) Of was dit wel de max?
Maar ja, als je dan in eerste instantie niet mee wilt... wordt het toch nog zweten.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, toen had je nog alle tijd van de wereld om aan een kaartje te komen.
Ja, dat was inderdaad wel even stressen. 4x verkeerde code en zo.quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Maar ja, als je dan in eerste instantie niet mee wilt... wordt het toch nog zweten.
Omdat je aan het zweten was?quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:48 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, dat was inderdaad wel even stressen. 4x verkeerde code en zo.
Wel grappig dat collega's meteen doorhadden dat ik op dat moment niet werkgerelateed bezig was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |