Nee want het is echt een nummer wat het lekkerst is bij een mannenstem en daar is er geen tweede van, genoeg vrouwen die het wel mooi kunnen als je het mij vraagtquote:
Absoluut ja. Zelfs een aantal anti-Jennifer mensen hier in de kamer vonden haar voor het eerst erg goed.quote:
De stukjes dat Nick zong waren dat zeker?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:30 schreef Zehra het volgende:
[..]
Absoluut ja. Zelfs een aantal anti-Jennifer mensen hier in de kamer vonden haar voor het eerst erg goed.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:30 schreef Zehra het volgende:
[..]
Absoluut ja. Zelfs een aantal anti-Jennifer mensen hier in de kamer vonden haar voor het eerst erg goed.
oh dat kan ik echt niet aanhoren. vind ik een kutnummer. eigenlijk alles van john mayer.quote:
Samenzang met Nick zeekrquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:30 schreef Zehra het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa voorgoedquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:28 schreef fratsman het volgende:
Tot volgende week Wendy?Of gaat ze weg?!?
- de twee met de hoogste aantal stemmen in ieder team gaan sowieso doorquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:28 schreef VonHinten het volgende:
Gaat dit vanavond nog door? Krijgen we nog een optreden van mensen? Hoe werkt dit mensen, ik ben niet hardcore op dit gebied.
Nee, die waren net even wat minder. Het begin van Jennifer was geweldig.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:31 schreef DeeBee het volgende:
[..]
De stukjes dat Nick zong waren dat zeker?
Of jij zou die stront eens uit je oren moeten halen knulletje.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:31 schreef VonHinten het volgende:
[..]![]()
Je zou es wat meer met niet-dove mensen om moeten gaan.
Troll?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:31 schreef Zehra het volgende:
[..]
Nee, die waren net even wat minder. Het begin van Jennifer was geweldig.
Ongelooflijk! Serieus, mijn trommelvlies is definitief beschadigd.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:30 schreef Zehra het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:31 schreef Cee het volgende:
[..]
- de twee met de hoogste aantal stemmen in ieder team gaan sowieso door
- de coach kiest welke kandidaat hij wil redden zodat die niet in de sing-off hoeft
- heel Nederland spamt twitter vol met onvrede over het feit dat the Dolphin Whisperer er nog steeds in zit
- de twee kandidaten in de gevarenzone (per team) zingen nogmaals hun lied
- de coach elimineert een van de gevaren-kandidaten uit zijn team
- heel Nederland gaat slapen of zuipen
Inderdaadquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:30 schreef UltraR het volgende:
9. Jennifer (al vond ik haar duet heel sterk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |