Dankjequote:Op vrijdag 26 november 2010 22:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik hier helemaal niks op aan te merken
niet zoquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
Al moet ik zeggen dat er wel meer dat nummer van Ben mooi hadden kunnen zingen
quote:
Eens, belachelijk,.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:28 schreef UltraR het volgende:
Ik vond het een erg goede avond!
Het is toch ongelooflijk dat er nu iemand uit team Van Velzen weg moet terwijl een hele rits kneuzen uit die andere teams gewoon nog een vrolijk een paar weken door mag.
ja die snap ik ook nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:28 schreef fratsman het volgende:
Tot volgende week Wendy?Of gaat ze weg?!?
Zijn laatste 2 optredens staan er niet op, maar die waren echt meer dan briljantquote:
No way!quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:27 schreef Thermo18 het volgende:
1. Ben
2. Esther
3. Joan
4. Lenny
5. Pearl
6. Johnny
7. Sarina
8. Shemsi
9. Nigel
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
10. Jennifer
Nog uren vermaak straks, met het topconcept dat de slechtsten van de avond nóg eens moeten zingen, welk genie dat eigenlijk bedacht heeft...quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:28 schreef VonHinten het volgende:
Gaat dit vanavond nog door? Krijgen we nog een optreden van mensen? Hoe werkt dit mensen, ik ben niet hardcore op dit gebied.
Succes!quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:29 schreef just me het volgende:
* just me gaat even verder gordijnen maken voor dochterlief
Nee Jeroen en Angela gaan weg, weet niet waarom.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:28 schreef fratsman het volgende:
Tot volgende week Wendy?Of gaat ze weg?!?
Meen je dit echt???????/quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:29 schreef Zehra het volgende:
Jammer dat het nummer van Jennifer met Nick niet telt. Dan was het een van de beste van de avond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |