quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:18 schreef charmed_angel het volgende:
Als Jennifer doorgaat mag ik dan piemels hakken????
Mooi hequote:
Is gewoon cashenquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:18 schreef fratsman het volgende:
Ik kijk iedere week maar ik vertik het om te smsen.
Als Xfactor begint gaan we van Wendy naar Staceyquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:17 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Wendy flikker op
wendy ik haat je
Met zo'n mollen-hamer is denk ik al genoegquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat moet gewoon gestrafd worden weet je
quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:19 schreef Studiotje het volgende:
Jennifer en/of Johnny moet er iig uit vandaag
[ afbeelding ]![]()
ok goedquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Met zo'n mollen-hamer is denk ik al genoeg
Oef, moeilijk. Heb wiskunde laten vallen in m'n pakket.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:19 schreef Maartel het volgende:
[..]
Komt er aan het einde van de reeks ook een mooi grafiekje?
Staceyquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als Xfactor begint gaan we van Wendy naar Stacey
dean vind ik toch iets beterquote:
Dat zei z'n tattoeerder ook.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:21 schreef Asskimo het volgende:
Ik wil m nog een keertje zien.. en nog een keer en nog een keer en nog een keer.
wie is dean?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nu wel weer
Hoewel Dean toch beter is
Duh, ze is zelf net tiener-afquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:20 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Stacey
die op tienerjongens geilt
Als ik mocht kiezen tussen die twee koos ik ook Dean.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nu wel weer
Hoewel Dean toch beter is
quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:21 schreef TheVulture het volgende:
Zou Ben ook een tattoo op zijn kringspier hebben?
Broer van Ben die doet mee met een andere talentenjachtshowquote:
Ja prachtig, zo ontspannen heb ik vanavond niemand horen zingen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:22 schreef Cee het volgende:
Geneautuh: 3 (teamgenoten)
Soosjul miedieja/Twiddurr: 6
Dom Wendy okksent: 11
"Hoe leuk/cool etc is dat!": 3
Het is mijn ding, ik ben mezelf: 1
Toevoeging: Eigenheid: 3
quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:22 schreef Cee het volgende:
Geneautuh: 3 (teamgenoten)
Soosjul miedieja/Twiddurr: 6
Dom Wendy okksent: 11
"Hoe leuk/cool etc is dat!": 3
Het is mijn ding, ik ben mezelf: 1
Toevoeging: Eigenheid: 3
Nick en Simon ook, en ik eigenlijk ook wel, dit was weer briljant.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:22 schreef iBenny het volgende:
Ik vond dit zelfs beter dan de auditie
Als je Ben hebt gemist wel jaquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:23 schreef VonHinten het volgende:
Mis ik nu de beste van de avond? Getverrrrr
Heb je jennifer gemist?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:23 schreef VonHinten het volgende:
Mis ik nu de beste van de avond? Getverrrrr
Dat was Nick..quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:24 schreef fratsman het volgende:
Oh god, Simon moest zn momentje ff hebben?
Het was Nick.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:24 schreef fratsman het volgende:
Oh god, Simon moest zn momentje ff hebben?
Oh die, ok bedankt. Nee ik vind Ben beter. Of heeft Dean ook dit nummer gezongen? Dat ik t ff kan checken?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:22 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Broer van Ben die doet mee met een andere talentenjachtshow
Ook bij mijquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:24 schreef Joooo-pi het volgende:
Toch blij dat ik ben blijven kijken...
Dit maakt veel goed
Hij en Lennyquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:24 schreef Joooo-pi het volgende:
Toch blij dat ik ben blijven kijken...
Dit maakt veel goed
Dat... Jeroen zijn en Angela haar team zijn gewoon slecht.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Te sterk... Jammer dat ze zo tegen elkaar op moeten boksen
*komt aangerent*quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:24 schreef VonHinten het volgende:
[..]
[..]
Kom in mijn armen jij geinponem!
Vergeleken met dit is het gewoon poepquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat... Jeroen zijn en Angela haar team zijn gewoon slecht.
kloptquote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:25 schreef DeeBee het volgende:
'Pfoe, wat een avond mensen!'
Wendy, please.
Geef het een paar minutenquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:25 schreef VonHinten het volgende:
Is het optreden van Ben nu al terug te kijken op internet of moet ik dan wachten tot volgende week dinsdag?
Stukje naar boven scrollen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:25 schreef Cee het volgende:
Geef eens een link naar dat optreden van Dean. Wil 't wel eens zien.
No shit?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:26 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik moet steeds een beetje huilen als ik Jennifer hoor
Nou, een beetje?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:26 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik moet steeds een beetje huilen als ik Jennifer hoor
quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:26 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ga es weg met die Jazzhands-foto de hele tijd.
Doe dan meteen alle 5... ben je gemiddeld goedkoper uitquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
Zo even gedownload op itunes... wel duur hoor 1,29
Johnny????!quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:27 schreef Symphonic het volgende:
1. Ben
2. Lenny
3. Johnny (die was ik ff vergeten)
Nog steeds eensch!quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:27 schreef Symphonic het volgende:
1. Ben
2. Lenny
Johnny was slecht toch?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:27 schreef Symphonic het volgende:
1. Ben
2. Lenny
zullen we even collecterenquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
Zo even gedownload op itunes... wel duur hoor 1,29
Eigenlijk heb ik hier helemaal niks op aan te merkenquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:27 schreef Thermo18 het volgende:
1. Ben
2. Lenny
3. Esther
4. Pearl
5. Joan
6. Shemsi
7. Sarina
8. Johnny
9. Jennifer
10. Nigel
Ofzo voor vanavond
Dankjequote:Op vrijdag 26 november 2010 22:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik hier helemaal niks op aan te merken
niet zoquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
Al moet ik zeggen dat er wel meer dat nummer van Ben mooi hadden kunnen zingen
quote:
Eens, belachelijk,.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:28 schreef UltraR het volgende:
Ik vond het een erg goede avond!
Het is toch ongelooflijk dat er nu iemand uit team Van Velzen weg moet terwijl een hele rits kneuzen uit die andere teams gewoon nog een vrolijk een paar weken door mag.
ja die snap ik ook nietquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:28 schreef fratsman het volgende:
Tot volgende week Wendy?Of gaat ze weg?!?
Zijn laatste 2 optredens staan er niet op, maar die waren echt meer dan briljantquote:
No way!quote:
quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:27 schreef Thermo18 het volgende:
1. Ben
2. Esther
3. Joan
4. Lenny
5. Pearl
6. Johnny
7. Sarina
8. Shemsi
9. Nigel
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
10. Jennifer
Nog uren vermaak straks, met het topconcept dat de slechtsten van de avond nóg eens moeten zingen, welk genie dat eigenlijk bedacht heeft...quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:28 schreef VonHinten het volgende:
Gaat dit vanavond nog door? Krijgen we nog een optreden van mensen? Hoe werkt dit mensen, ik ben niet hardcore op dit gebied.
Succes!quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:29 schreef just me het volgende:
* just me gaat even verder gordijnen maken voor dochterlief
Nee Jeroen en Angela gaan weg, weet niet waarom.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:28 schreef fratsman het volgende:
Meen je dit echt???????/quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:29 schreef Zehra het volgende:
Jammer dat het nummer van Jennifer met Nick niet telt. Dan was het een van de beste van de avond.
Nee want het is echt een nummer wat het lekkerst is bij een mannenstem en daar is er geen tweede van, genoeg vrouwen die het wel mooi kunnen als je het mij vraagtquote:
Absoluut ja. Zelfs een aantal anti-Jennifer mensen hier in de kamer vonden haar voor het eerst erg goed.quote:
De stukjes dat Nick zong waren dat zeker?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:30 schreef Zehra het volgende:
[..]
Absoluut ja. Zelfs een aantal anti-Jennifer mensen hier in de kamer vonden haar voor het eerst erg goed.
quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:30 schreef Zehra het volgende:
[..]
Absoluut ja. Zelfs een aantal anti-Jennifer mensen hier in de kamer vonden haar voor het eerst erg goed.
oh dat kan ik echt niet aanhoren. vind ik een kutnummer. eigenlijk alles van john mayer.quote:
Samenzang met Nick zeekrquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:30 schreef Zehra het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa voorgoedquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:28 schreef fratsman het volgende:
- de twee met de hoogste aantal stemmen in ieder team gaan sowieso doorquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:28 schreef VonHinten het volgende:
Gaat dit vanavond nog door? Krijgen we nog een optreden van mensen? Hoe werkt dit mensen, ik ben niet hardcore op dit gebied.
Nee, die waren net even wat minder. Het begin van Jennifer was geweldig.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:31 schreef DeeBee het volgende:
[..]
De stukjes dat Nick zong waren dat zeker?
Of jij zou die stront eens uit je oren moeten halen knulletje.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:31 schreef VonHinten het volgende:
[..]![]()
Je zou es wat meer met niet-dove mensen om moeten gaan.
Troll?quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:31 schreef Zehra het volgende:
[..]
Nee, die waren net even wat minder. Het begin van Jennifer was geweldig.
Ongelooflijk! Serieus, mijn trommelvlies is definitief beschadigd.quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:30 schreef Zehra het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:31 schreef Cee het volgende:
[..]
- de twee met de hoogste aantal stemmen in ieder team gaan sowieso door
- de coach kiest welke kandidaat hij wil redden zodat die niet in de sing-off hoeft
- heel Nederland spamt twitter vol met onvrede over het feit dat the Dolphin Whisperer er nog steeds in zit
- de twee kandidaten in de gevarenzone (per team) zingen nogmaals hun lied
- de coach elimineert een van de gevaren-kandidaten uit zijn team
- heel Nederland gaat slapen of zuipen
Inderdaadquote:Op vrijdag 26 november 2010 22:30 schreef UltraR het volgende:
9. Jennifer (al vond ik haar duet heel sterk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |